PDA

View Full Version: Opgelost Verbannen uit Google?



tavenger5
18-01-10, 17:39
Ik heb problemen met apache processen vast te zitten in het werk staat na de upgrade gisteravond. Op het moment dat ik niet kan krijgen iets te vertalen. Ik heb zelfs geprobeerd terug te keren naar 3.2.2. Processen gewoon zitten tot ik een 504 gateway time-out fout.

Is het mogelijk Google heeft verboden door IP? Als dat zo is hoe kan ik het vertellen?

Alles werkte prima totdat mijn cache is gewist met de update: (

tavenger5
18-01-10, 18:15
Het antwoord gevonden: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq.html # post9

Het probleem is dat mijn server is slechts een reactie van "504 gateway time-out" te geven. Anders dan dat ik heel veel apache processen in de W (werk) staat dat de taal van URL's zijn te zien. Geen gegevens worden ingevoerd in de cache. : (

tavenger5
18-01-10, 18:57
Alright - Ik denk dat ik dacht dat het uit. Ergens ik helemaal over het hoofd gezien. Mijn firewall!
Ik had het moeten weten dat 1000 's van de verzoeken een min zou hebben een aandoening veroorzaakt in mijn firewall. Als gevolg daarvan, mijn server geblokkeerd Google terug te keren resultaten! DOH!

Ik denk dat alles nu goed werkt.

vBET
19-01-10, 20:22
Geweldig om te horen:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET 4.10.1