PDA

View Full Version: Meerdere talen te helpen



dfe
13-12-09, 15:26
Hi

Ik heb net gekocht en de installatie van de vertaler, briljant product!

Hier is wat ik ook heb proberen te bereiken. In Zuid-Afrika hebben we twee belangrijkste talen, Engels en Afrikaans.

De meeste van mijn posts zijn in het Engels, maar heel vaak zal er een paar antwoorden zijn om een Engels post in Afrikaans. Is er een manier om automatisch vertalen Afrikaans alleen Engels aan gebruikers die ervoor kiezen om dit te doen?

vBET
13-12-09, 18:56
vBET automatisch herkennen taal van de nieuwe functies en op dit moment is er geen taak die in staat zou stellen om de bestaande berichten te controleren en deze te veranderen. Voor bestaande berichten als u wilt kunt u altijd het bericht bewerkt hebben en het handmatig toevoegen lang en langtitle bbcode.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1