PDA

View Full Version: Opgelost vBET verwijderen - kruipen fout 100.000

alptraum
18-07-11, 11:14
Ik heb een jaar geleden gebruikt voor een korte tijd vBET3. Mijn web adres is: MUHAKEME.NET FORUMU (http://www.muhakeme.net). Sinds een jaar krijg ik "crawl errors" van google. Mijn muhakeme.net heeft crawlfouten in meer dan honderd duizend pagina's, omdat vBET product URL. Ik heb slechte punten van Google en straf nu. Ik heb ook geschreven om de google te ondersteunen en ze zeiden dat als gevolg van de duizenden "crawl fout" in meer dan 100 pagina's kan dit gebeuren.

Ik verwijderde het product van mijn FTP. Soms heb ik look "Wie is online" en ik zie dat google is mijn oude vertaalde pagina's zoeken.

vBET
18-07-11, 11:56
Hoi, ik zie uw licentie is verlopen, dus ik neem aan dat je oud was vBET versie gebruikt. Houdt u er rekening mee dat vBET3.x daadwerkelijk 0 (nul) open bugs:)

Dus als je wilt vBET gebruiken zonder problemen is het altijd beste manier is om de laatste versie die gecorrigeerd oude bugs te gebruiken:) U kunt uw licentie te verlengen en krijg nieuwste versie. Houdt u er rekening mee dat kost slechts 30 dollar te vernieuwen. U kunt vernieuwen in je download sectie.

Ook Let op voor de toekomst - bieden wij u gratis support. Dus het beste idee is om te schrijven wanneer u een probleem, in plaats van het nemen van eigen acties waardoor je een ander thema.

Over het werkelijke probleem - Google zoeken oude pagina's. Gelieve just add juiste regel die een dergelijk verzoek zal doorsturen naar uw hoofdpagina van het forum. Google stopt op zoek na een tijdje (je zult hem vertellen dat die pagina's worden verplaatst).

Geef ons voorbeelden van uw niet bestaande links - wij schrijven u geschikte regel:)

vBET
27-07-11, 18:02
Geen antwoord - als ondersteuning niet nodig. Schrijf hier het geval dat u nog nodig te ondersteunen in dit geval.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1