View Full Version: Ratkaistu vBET poistaa - ryömiä virhe 100.000
Olen käyttänyt vuosi sitten lyhyen aikaa vBET3. Oma verkko-osoite on: MUHAKEME.NET FORUMU (http://www.muhakeme.net). Koska yksi vuonna olen saada "indeksointivirheistä" Google. Omat muhakeme.net on ryömiä virheitä yli sata tuhat sivua koska vBET tuote URL. Minulla huonot puolensa Googlen ja rangaistus nyt. Olen myös kirjoittanut google tukea ja he sanoivat, koska tuhansia "ryömiä virhe" yli 100 sivua tämä voisi tapahtua.
Poistin tuote minun FTP. Joskus katson "Paikalla" ja näen, että Google etsii vanha käännössivujen.
Hei, minä näen sinun lisenssin on vanhentunut niin oletan sinun käytti vanhaa vBET versio. Huomaa, että vBET3.x on todellisuudessa 0 (nolla) avoin bugeja:)
Joten jos haluat käyttää vBET ilman asioista, on aina paras tapa käyttää uusinta versiota, joka on korjattu vanhoja bugeja:) Voit uusia lisenssin ja saada uusin versio. Huomaa, että uudistaa maksaa vain 30 dollaria. Voit uusia oman download osiosta.
Myös Huomaa tulevalle - tarjoamme sinulle ilmaisen tuen. Joten paras idea on kirjoittaa, kun sinulla on kysymys, sen sijaan että omalla toiminnallaan, joka teki sinulle toisen asioita.
Tietoja todellinen ongelma - Google etsii vanhoja sivuja. Ole hyvä ja lisää vain sopiva sääntö, joka ohjaa pyynnöt on your forum pääsivulle. Google lopettaa huolehtiminen taas (kerrot hänelle, että nämä sivut ovat siirretty).
Antakaa meille esimerkkejä sinun ei siteitä - me kirjoitamme sinulle sopiva sääntö:)
Ei vastausta - pitää tukea ei tarvita. Kirjoita tähän, jos et vielä tarvitsevat tukea tässä tapauksessa.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):