View Full Version: probleem
Ik installeerde de nieuwe versie van vertaler vbenterprise (2.3.5) en vanaf dat moment maakt me meer vertalingen, in plaats van de vertaalde teksten niet om het even wat. Ik had opgeschort de geplande taak "Automatisch verwijdert oude cache vertalingen van", dan ik genoemd. Hoe te laten werken? Bedankt
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq.html # post9
hulp reageerde in natura:
Hallo Marco,
Je was het versturen van een hoog volume van verkeer naar de Google AJAX API's die eruit ziet alsof hij kan misbruik of het gevolg van een programmeerfout. Omdat je niet om jezelf te identificeren met een (optionele) API-sleutel of door het correct instellen van uw HTTP referer (zoals vereist door de Terms of Use), waren we niet in staat contact met u opnemen over dit verkeer.
Ik verzoek u dringend om een kijkje op onze Algemene Voorwaarden te nemen:
Google AJAX API Gebruiksvoorwaarden - Google AJAX Language API - Google Code (http://code.google.com/apis/ajaxlanguage/terms.html)
Gelieve bijzondere aandacht besteden aan de secties die vereisen dat iedere query op rechtstreeks verzoek van een eindgebruiker, die de resultaten moeten worden getoond aan de gebruiker (ongewijzigde), en de regels rond caching. Let ook op de eisen rond toeschrijving en identificatie.
Als u denkt dat uw site gebruik is in overeenstemming is, dan kunt u aanvullende informatie te verstrekken over hoe uw site is de API (inclusief een link) gebruikt, en omvatten ook het IP-adres van uw server.
Bedankt,
Adam Feldman
Product Manager, Google
2009/12/11 Marco Ghisi <sanmarco76********it>
zalf,
niet zo se Devo scrivere in italiano oppure in inglese, quindi intanto
provo in italiano.
Sono l'amministratore di un forum:
Scuola - Forum di Cultura Generale (http://scuo.la/)
che un utilizza plugin per le Traduzioni basato su google.
Il problema è che da qualche giorno le Traduzioni niet compaiono più, e
Viene riportato questo errore:
{"ResponseData": null, "responseDetails": "Verdacht Gebruiksvoorwaarden
Misbruik, neem dan contact op ajaxapis-support@google.com "," responseStatus ":. 403}
Potete risolvere per favore?
Credo che sia tutto in Regola
Grazie
Zoals ik het zie je deed API-sleutel niet gebruiken voordat verbieden. Ook zie ik er een heel raar info - ze zeggen dat je geen verwijzende koptekst te gebruiken - 2.3.5 is het verzenden van verwijzende koptekst. Ik zal controleren in code.
Dus als boodschap zegt - contact met hen opnemen:)
Schrijven dat u API-sleutel met behulp van nu en de nieuwe versie van het programma, heb je "Powered by Google", pijn resultaten alleen voor 15 dagen en alleen voor echte aanvragen.
Bekijk ook in je logboeken doet wat dummy robot is niet doorzoeken van uw forum ook gretig - het kan ook de reden waarom Google te krijgen hoog volume van het verkeer.
Ook kunt u update naar 2.3.6 - blijkt dat er bug in het verzenden van verwijzende koptekst.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):