PDA

View Full Version: Opgelost Vlaggen zijn messed up.



Taurus
21-05-11, 16:00
Jongens, ik weet niet wat er gaande is vandaag! Ik heb mijn CPU-load verbruik oplopen tot meer dan 160, en ik denk dat het vBET caching of zo. En nu al mijn vlaggen zijn volledig verknald. Verkeerde vlaggetjes voor verkeerd talen. Kijk in deze. Dank.

Windows 7 Thema's - CreativX (http://creativx.net/forums/)

Taurus
22-05-11, 15:57
24 uur, en niets!

Sommigen van ons hebben grote forums die je kent! Kan ik neem iemand te kijken naar dit probleem??

vBET
22-05-11, 16:21
Hi. Zoals u weet hebben we ondersteuning voor gratis, nog steeds onze steun is niet 24 / 7 en in het weekend is het mogelijk om berichten te wachten iets langer, maar tijdens de week onze medewerkers is het hier elke dag:)

Ik controleerde het forum en ik weet niet wat je over schrijft. Het lijkt op OK. Schrijf welke vlag precies niet OK is en is het in drop down menu of in de voettekst vlaggen?

Ook - zorg ervoor dat u de werkelijke bestanden gebruiken en het is niet alleen probleem met uw browser cache. Nieuwe versie hebben extra talen, dus vlaggen imago veranderd en het is mogelijk dat je gewoon probleem niet had met de cache van je browser met vBET. U kunt gebruik maken van F5 naar de pagina opnieuw te laden zonder gebruik te maken cache in IE.

Vertel het doet er bestaat een probleem of het is vals alarm. Als er - gelieve te specificeren, want ik zie het niet \\.

Taurus
22-05-11, 16:54
Michal gelieve mijn vriend. Ik ben niet dom. Ik schraapte mijn browser's cache vele malen. De vlaggen zijn volledig mis. Verkeerde vlaggen met verkeerde talen. Op dit moment is de Spaanse vlag is ingesteld als het Engels. Misschien is je cache is niet gewist?

Taurus
23-05-11, 10:45
Dit is een echte mysterie voor mij. Ik heb bijna de hele dag proberen om dit uit te zoeken. Het lijkt erop dat alleen de leden in China deze kwestie. Kan het een google ding misschien?

Elk ander lid van de vlag juist zijn. Maar mijn leden in China hebben dit vreemde probleem. Ik woon en te werken in China.

kamilkurczak
23-05-11, 19:57
hallo Taurus,

Ik kan vinden wat veroorzaakt dit probleem, ik heb op de site de bron en het gebruik van Google Chrome tools.

Hebt u een idee wat ik kan doen om dezelfde resultaten als jij hebben?
Ook, kopieer en voor mij door PM sturen uw site broncode met deze kwestie.
Misschien dat ik iets vinden in uw site de bron.
Hoe zit het met de verschillende internet browsers? kunt u controleren met behulp van IE, Chrome of Opera? Misschien is dit veroorzaakt door de browser (verkeerde css stijl of iets).
welke versie van de browser die u gebruikt? als IE - schrijf dan welke versie van IE

Taurus
24-05-11, 04:20
Hi Kamil. Ik stuur je een PM nu. Ik heb hetzelfde probleem in alle browsers.

Taurus
24-05-11, 11:30
Nou, op wonderbaarlijke wijze de vlaggen zijn nu vastgesteld voor mij weer. De enige reden voor dit vreemde voorval dat ik kan bedenken is dat het iets te maken heeft met mijn content delivery network had. Dat de vlag beelden of andere manier door elkaar op de Chinese server wanneer vBET de cache deed. En nu, na verloop van tijd kreeg ze weer vast.

Dus in dit stadium lijkt het vast. Dankzij Kamil en Michal!

kamilkurczak
24-05-11, 11:31
bedankt voor deze bevestiging - opgelost:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET Translator 4.10.1