PDA

View Full Version: Opgelost Het wijzigen taalcode in een post kwestie.

Taurus
10-05-11, 04:58
Dit probleem is lastig mij voor een lange tijd. Waarom wanneer, laten we zeggen een lid koos de verkeerde taal, en typte iets, en geplaatst, kan ik niet handmatig bewerken van de taalcode in een bericht? Toen ik het bewerken van laten we zeggen 'BG' naar 'th' het maakt geen verschil. De taal blijft net hetzelfde in de post.

kamilkurczak
10-05-11, 18:33
hello,

Taurus, Zoals ik begrijpen - dit bericht is niet vertaald. Natuurlijk kunt u een bericht bewerken en de binnenkant zet een andere taal code?
Vergeet niet dat als je nog steeds probeert de verkeerde code lang zetten - nog steeds niet vertaald.
U kunt testen met behulp van google de post taal - net vertaler gebruik door Google (anslate.google.pl) en ontvang de "vind taal" optie. Na dat - zet de goede taal code in post.

Indien nog steeds niet goed - hier plak een URL met dit bericht.

Bedankt

Taurus
11-05-11, 03:57
Ik kan niet veranderen van de taal-code. Ik heb heel zeker dat dit ook de juiste taal code. Maar elke post die werd voor het eerst verkeerd, en vervolgens bewerkt om de juiste taal in te voegen, zal ook niet vertalen.

Hier is de post:

Windows 7 thema's: World of Warcraft door TheBull - Pagina 8

Het is in de Thaise taal, en zelfs bewerken met Thai maakt geen verschil. Het is gewoon niet vertaald.

kamilkurczak
11-05-11, 19:03
rechts - dit is thai.
Taurus maak voor mij een account met toegang tot de editie post - ik zal het zelf controleren.
Bedankt

Taurus
12-05-11, 00:42
Log in PM'd details. Bedankt Kamil.

kamilkurczak
12-05-11, 15:22
ok, bedankt - ik zal controleren voor u en op te lossen

Taurus
12-05-11, 16:12
Bedankt Kamil. Nu, waarom is mijn post hierboven nog wat vlaggen en wat niet. 'Malaysia'??

Mijn standaard taal is ingesteld op Engels. Waarom is mijn post boven de tonen anders?

kamilkurczak
12-05-11, 22:47
hello,

Ik was op uw site - Dit lijkt probleem met de database-cache. taal te wijzigen niet leiden tot veranderingen in de database cache.
Waarschijnlijk was het een bug, want ik maakte een test bericht op uw forum en Everythings werkt goed (post edit, etc.). - Niet dit bericht wordt verwijderd natuurlijk.

Voor deze ene bericht wanneer elke editie van dit bericht, de cache in de database niet is overschreven
Nu - het lijkt erop dat opgelost - de toevoeging van een stempel (zoals ruimte) heeft gedwongen de re-entry in de database cache (natuurlijk boodschap is nog steeds in originele vorm - u kunt controleren - net een bericht bewerken). En na deze re-entry uw post wordt vertaald goed.

Op dit moment kan ik niet uitleggen wat er mis was met deze single bug - misschien tijdelijk ontbreken van een verbinding met Google.
Als dit weer gebeurt en als u deze fout weer te reproduceren - gewoon beschrijven stap voor stap en ik zal het te reproduceren te proberen op mijn test forum op te lossen en.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual forum supported by vBET Translator 4.10.1