PDA

View Full Version: Opgelost krijg foutmeldingen na server upgrade



simit patel
28-11-09, 21:10
hello,

i just bewoog mijn site naar een nieuwe dedicated server. voorheen alles werkte prima op mijn laatste server. na de verhuizing naar de nieuwe server, krijg ik de volgende foutmelding:

Fatal error: Call to undefined functie iconv () in / home / gebruikersnaam / public_html / includes / vbenterprisetranslator_functions.php on line 379

dat is voor showthread pagina's. voor forum pagina's, evenals vbacmps pagina's en vbcommerce / vbcredits pagina's, het gaat er een leeg wanneer u klikt op een andere vlag.

Weet u hoe we dit probleem op te lossen? lijkt een server instelling, omdat dingen waren goed werkt voordat ik verhuisd naar de nieuwe server.

bedankt
simit

vBET
28-11-09, 21:22
Ja, het is server-instellingen kwestie - meer specifiek php probleem. Zie hier voor wat er nodig is voor deze mod aan het werk:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq.html # post7

U moet iconv geinstalleerd en dat is wat je mist op je nieuwe server. Vind je snel de installatie handmatig zoeken internet: php iconv

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1