PDA

View Full Version: Opgelost Forum Home Alignment



Damas
25-11-09, 20:00
Hallo,

Er is maar een afstemming probleem op het forum thuis.

Arabisch moet worden van rechts naar links
Engels van links naar rechts

Hetzelfde probleem is ook hier

http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/ar/

U kunt controleren bijgevoegde afbeelding te zien wat ik bedoel.

Als er nu geen fix, zodat kunt u tel me uit welke sjabloon ik kan bewerken?

Dan kan ik iets doen als dit (want mijn forum Standaard is rechts naar links)

<Als condition="$_GET['language']">
Van links naar rechts template-code
<else />
Van rechts naar links template-code
</ If>

Dank u

vBET
25-11-09, 20:35
Sorry maar ik begrijp niet het probleem. vBET is in staat om de volgorde te wijzigen - het is configureerbaar. En onder de link die u gaf het als ik zie beschikking is veranderd.

Ik ben er zeker van dat u weet wat u over het schrijven - voor u van rechts naar links order natuurlijk is. Voor mij lijkt het van rechts naar links bestellen - Beschrijf in detail wat er onder de link die je gegeven is niet goed.

Damas
25-11-09, 22:39
Alle details op het forum woning moet rechts naar links te zijn voor (Arabisch) als het is om nu links op vBET.

http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/ar/

Ook op mijn forum heb ik hetzelfde probleem hier check it please

forum woning moet worden van links naar rechts voor (Engels) als het goed is om nu links

http://www.damasgate.com/vb/en/Dank u

vBET
26-11-09, 16:44
Sorry - je net gaf me dezelfde info:)

Vertel het bijzonder wat niet op de plaats. Zoals ik al schreef dat ik er ben op zoek en ik zie dat de bestelling is veranderd - kolommen zijn aan de andere kant, het logo ook - het lijkt erop dat rechts naar links voor mij. Dus het schrijven van nog een keer hetzelfde zal niet werken ...

Wees specifiek. Toon mij alstublieft wat ik niet ben in staat om te kijken nu:)

Damas
27-11-09, 02:40
kolommen aan de andere kant, het logo ook - het lijkt erop dat recht op lef,

Ja, je hebt gelijk over de kolommen.

MAAR tekst is niet aan de rechterkant

Het spijt me mijn Engels is niet goed

Dank u

vBET
27-11-09, 05:13
Oh - dat is het over:) Grote dank zullen we werken op dit:)

vBET
16-12-09, 02:49
OK - wijzigingen:) Het zal worden uitgebracht in 3.3.0 en nu kun je hier zien. Ik hoop dat je zal echt blij, want nu hebben we ook de juiste richting veranderen in de vertaalde en originele blok. Dus als iemand zal schrijven in het Arabisch en ik zal het zien in het Engels, vervolgens zoeken op originele tekst zal het rechts naar links. Ook wanneer je zult zien in het Arabisch iets wat hier werd geschreven in een andere taal dan het Engels, vervolgens op zoek naar de bron originele tekst zal in zijn eigen orde:) En zelfs als je dan ziet in het Arabisch pijl tussen vlaggen zullen worden omgekeerd: D

Zie hier:
Dit is de tekst geschreven in het Pools, en moet altijd aan de linkerkant bij het bekijken van het origineel. Op hetzelfde moment als het te vertalen in het Arabisch of een andere taal in de omgekeerde volgorde, zal de vertaling worden omgekeerd, maar het origineel blijft van links naar rechts:)

Damas
22-12-09, 16:57
Dat is het, grote werk.

Nu is het echt 100% professionele werk.

Is het niet gefixeerd op vBET236, is het op je to do list?
Dank u

vBET
23-12-09, 13:40
Op dit moment is onze prioriteit is vBET 3.3.0 daarna zullen we onze aandacht op andere gebieden:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1