PDA

View Full Version: Opgelost Geheugen problemen

norku
15-03-11, 17:40
Ik weet niet of dit is Vbet-gerelateerde, maar het begon te gebeuren nadat ik geïnstalleerd, dus ik ga hier vragen:)

Ik krijg de volgende fouten bij het klikken op 'Likes ontvangen' van de vBSEO en 'Likes Gegeven' knoppen op het gebruikersprofiel pagina:

Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 200593 bytes) in /home/xxxx/public_html/forum/includes/functions.php on line 6862

Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 491520 bytes) in /home/xxxx/public_html/forum/includes/class_core.php(4430) : eval()'d code on line 458

Zoals ik al zei, dit is ontstaan na het installeren van Vbet maar ik denk dat ik ga wat coaching hier nodig omdat de cijfers niet passen bij de symptomen.

Geheugen info:

Van phpinfo: memory_limit Local - 128 MB Master - 128 MB

Uit php.ini:
; Suhosin Settings.

suhosin.post.max_vars = 2048

suhosin.request.max_vars = 2048

suhosin.cookie.encrypt = Off

suhosin.memory_limit = 32M

suhosin.session.encrypt = Off

VBulletin: PHP Memory Limit 32M

Server geheugen in gebruik op het moment: 25,00% (262.136 van de 1.048.576)

De foutmeldingen zijn te suggereren dat ik nodig naar het geheugen te verhogen maar ik heb geen andere symptomen van te weinig geheugen te zien tijdens het gebruik van het forum en ik had geen verslagen van mijn leden. Ik neem echter dat zij ook de "Likes" fatale fout zijn te zien.

Hebben jullie tegenkomen problemen als dit tijdens het gebruik van Vbet? Ik zou dankbaar zijn voor alle tips over wat te proberen.

kamilkurczak
15-03-11, 18:31
hello,
Ok ik zal testen het op mijn test forum. U kunt gewoon proberen, dat vBET deze kwestie te maken - net uit te schakelen vBET en probeer het opnieuw doen - Als het probleem stil bestaan en vBET is uitgeschakeld - dit is niet vBET probleem. Als het probleem zal verdwijnen - dit is vBET probleem en we zullen herstellen.

Ten tweede - je kan de limiet van memory_limit in php.ini tot 64 MB en start de server. (Gelieve net gelezen over dit onderwerp in google).
met vBET je hebt 52 meer inhoud en 52 meer gebruikers op het forum (als je alle talen ingeschakeld) - kosten van de server geheugen. We zijn nog steeds workin te maken vBET efficiënter (nieuwe release-zeer binnenkort).
Hier heb je een lijst van

Bedankt

norku
15-03-11, 19:13
Dank. Ik zou geïnteresseerd zijn in uw resultaten. Ik heb een handicap Vbet en opnieuw de 'Likes' pagina. Nu heb ik gewoon een lege witte pagina - geen geheugen fout. Ook niet helemaal wat ik na:)

Ik zal wachten om te horen wat u ontdekt op uw test-site voordat ik het geheugen instelling in php.ini.

norku
16-03-11, 00:13
Ik bewerkte mijn php.ini en verhoogde het geheugen te beperken tot 64M en vervolgens weer gestart, maar Apache vBulletin lijkt te negeren dat de instelling en is nog steeds klagen dat er onvoldoende geheugen bestaat (dezelfde fouten als ik gepost in post 1).

norku
16-03-11, 09:24
Hi,

Was je in staat om de fout te herhalen? Ik kan niet begrijpen waarom vBulletin AdminCP toont een 32M geheugen beperken wanneer php.ini 64M is.

kamilkurczak
16-03-11, 09:51
nee, ik kan het niet reproduceren op mijn test forum (Ik klikte op houdt knoppen op gebruikerspagina).
Hebt u opnieuw uw server na te veranderen in php.ini?
Vraag dan naar dat uw provider

norku
16-03-11, 09:55
Ja, ik herstart Apache na wijziging van php.ini, maar het had geen effect. Heel vreemd. Ik controleerde mijn algemene gebruik van het geheugen en het was ver onder de 32M toch zo vreemd dat ik deze geheugenfouten krijgt. Ik heb vroeg mijn gastheer te kijken in deze.

norku
16-03-11, 11:54
Opgelost. Ik had een onvolledige php.ini in de root. Alles is nu correct werkt.

kamilkurczak
21-03-11, 22:42
ok voor deze bevestiging:) opgelost

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations