View Full Version: Opgelost Google heeft verwijderd alle geïndexeerde pagina's vertaald
Hi,
Google heeft verwijderd uit de index alle vertaalde URL:
site:www.egiptoforo.com/forums/pt
site:www.egiptoforo.com/forums/en
etc. ..
Ik heb iemand gevonden hier in het forum die het zelfde probleem, maar te wijten aan een MySQL fout had. Ik weet niet wat er gebeurt in mijn forum.
Ik veranderde niet de robots.txt ... ik toevallig vandaag. Ik had geïndexeerd bijvoorbeeld: 47.000 url in het Hebreeuws, 20.000 in het Frans, enz. ...
Please help
Bedankt
kamilkurczak
04-03-11, 09:17
Heeft u een e-mail van Google of mysql fouten in log file? schrijf alle informatie.
Nee ik niet recived een e-mail van Google en er zijn geen mysql fouten in mijn log.
Het was gisteren, en ik heb niet aan niets.
als ik weet, kan de pagina's geindexeerd in een map verwijderd als de pagina's kan niet worden geopend door Google voor lange tijd (dwz 24 uur of meer)
uit mijn ervaring, heb ik ongeveer 4.000 pagina's in een map domain.com / d / gebruik van andere mod (geen verband met vbet), maar omdat die mod zijn gebroken voor enkele dagen, nadat ik check weer in google site: domain.com / d / alle geïndexeerde pagina's zijn verdwenen
proberen om links te krijgen van andere sites naar uw elk vertaald forumindex ook, dat wil zeggen: je links van andere sites naar egiptoforo.com / forums / pt / en egiptoforo.com / forums / nl /
Ik denk dat het probleem niet in vbet, maar in het forum / site / server
Controleer alle ding, check google webmaster tools te https://www.google.com/webmasters/tools/
als ik weet, kan de pagina's geindexeerd in een map verwijderd als de pagina's kan niet worden geopend door Google voor lange tijd (dwz 24 uur of meer)
Dit is niet het geval is.
Ik had veel van de externe links en een heleboel pagina's.
In webmaster tools heb ik de klassieke problemen in vbet: Lage respons en dubbele metatags en tittels. Niets nieuws ....
Ik denk in de mod uit te schakelen en het was belangrijk voor mij. maar ik denk dat google niet automatisch content zoals zoals ze zeggen in webmaster gids. Google beweegt zich tegen die naar mijn mening. Hopen dat verkeerd, want Vbet, zou een prachtige mod te worden ondanks dat het bekende problemen en beperkingen.
Kijk, ik had duizende URL geïndexeerd in vertaalde versies en nu ook niets!
Dit is niet het geval is.
Ik had veel van de externe links en een heleboel pagina's.
In webmaster tools heb ik de klassieke problemen in vbet: Lage respons en dubbele metatags en tittels. Niets nieuws ....
Ik denk in de mod uit te schakelen en het was belangrijk voor mij. maar ik denk dat google niet automatisch content zoals zoals ze zeggen in webmaster gids. Google beweegt zich tegen die naar mijn mening. Hopen dat verkeerd, want Vbet, zou een prachtige mod te worden ondanks dat het bekende problemen en beperkingen.
we kunnen wachten en zien, of er andere leden dat het gebruik van vbet ook hetzelfde probleem te krijgen, ik zie heel veel mensen met behulp van speciaal vbet de gratis versie, omdat de draden standpunten in dit support forum heel veel, en van vb.org Geïnstalleerd informatie
als de automatische pagina's zijn van goede kwaliteit, ik denk dat niet veel geïndexeerde pagina's worden verminderd
en het is beter als er sprake is handmatig te vertalen functie ook te vertalen naar de kwaliteit te verhogen, zoals ik al gevraagd hier zo zijn net als wikipedia, het artikel is hetzelfde alleen vertaald handleiding om een andere taal door het lid
kamilkurczak
04-03-11, 14:43
Controleer uw e-mail of log-bestand en u een aantal mysql fouten of iets dergelijks.
Do yu hebben een robots.txt-bestand? kunt u plakt een volledige inhoud van dit bestand?
U kunt hier kijken het:
http://www.egiptoforo.com/robots.txt
U kunt hier kijken het:
http://www.egiptoforo.com/robots.txt
Ik denk dat je robots is overkill. Ik heb nog nooit zo'n
een enorme robots in mijn leven. Ik vind dat je gewoon gebruik maken van
een standaard-robots die spiders zullen houden van het indexeren
een aantal van uw forum directories, en thats it. U bent
proberen te houden elke spin in de wereld, en ik doe
niet dat dat een goede zaak is ... wat ben je bang voor?
Nu ik over nadenken. Ik ben op een vps, en ik kreeg hacker
e-mail rapport en een google bot werd op de verboden lijst van ip. Is
het mogelijk dat uw server heeft een aantal bot ip's verboden en
als dat het geval is en ze niet kon komen terug en spin
dan zouden ze niet de-geïndexeerd? Ik vond het heel raar
dat een google bot belandde op mijn ip verboden lijst ... so what
kan een Google spider moeten doen om gekregen hebben verboden?
Het probleem is niet robots.txt
Bedankt voor uw advies, maar het probleem is alleen in trasnlated die niet op de belangrijkste forum. Maar ik zal vereenvoudigen van de robots ...
Nogmaals bedankt, maar dit mysterie foto's op.
Bedankt voor uw advies, maar het probleem is alleen in trasnlated die niet op de belangrijkste forum. Maar ik zal vereenvoudigen van de robots ...
Ik ben benieuwd om te weten ook:)
want ik ben er zeker van diegenen die de vrije loop / betaalde versies zouden
ook worden bezorgd / ongerust dat ze kunnen ook deindexed.
Dus de vraag is:
Was dit uw schuld, of googles fout.
Hoe oud is je domein?
Hi,
mijn domein is 4 jaar oud. En nooit een probleem voor met google.
Ik moet zeggen dat ik veel van URL geïndexeerd vertaald talen had. Meer dan vbet forum en andere die ik heb gezien.
Ik verwijderd vbet mod, zal elke regel relationed aan vbet te verwijderen, wacht 4 dagen en opnieuw installeren vanaf nul.
Ik verwijderd vbet mod, zal elke regel relationed aan vbet te verwijderen, wacht 4 dagen en opnieuw installeren vanaf nul.
Ik weet niet zeker of dat gaat helpen, zodat iedere keer zie je een aantal
gebeurde bent u gewoon te verwijderen, en opnieuw beginnen?
Google lijkt te hebben ernstige problemen met anderen om vooruit te komen van
alles, en elke keer iets schijnt goed te zijn, dan
Google dumpt alles over je heen, google nogal veel controles onze destinty,
en Google is niet bekend of spelen eerlijk ... google vrij
veel controles het internet, wat er op het Intenet, en
wat ze willen zien op het internet gebeuren, maar ik ben geen expert,
maar ik hoor dezelfde verhalen ole ... Ik heb een hete website, nu al
een plotselinge google niet show me love niet meer ... en domeinen
die werden sterren en het krijgen van het verkeer, blijken erg weinig ...
Mijn domein is heel, heel erg nieuw ... het was neer als twee dagen, en ik verloor
ongeveer 70 backlinks, ik ben niet zeker of dat al zou komen, of
had ik te verliezen die backlinks, want ik was die voor 2 dagen, en
met mijn site wordt zo nieuw, ik waarom ik steeds snel backlinks eigenlijk?
Google is vreemd, maar ze zijn niet hier om te helpen, ze
zijn hier om geld te verdienen, en de eerste om zichzelf te helpen ....
en soms kan zelfs de kleinste site te wijzigen neemt u uit .... omdat de meeste van ons
niet echt weten hoe het systeem werkt, dan hebben we een kleine verandering plaats te maken, dan beginnen we
verliest tonnen van het verkeer, en onze eerste gedachte is de schuld van google.
zal ik je vertellen in een paar weken, heb ik te veel tijd ... toch bedankt.
Er is een mogelijkheid om mijn schuld te zijn, ik heb om het te ontdekken.
zal ik je vertellen in een paar weken, heb ik te veel tijd ... toch bedankt.
Er is een mogelijkheid om mijn schuld te zijn, ik heb om het te ontdekken.
Zoals ik al zei voordat mijn site is erg nieuw. het heeft over de piek
1400 links in slechts ongeveer twee weken daarna gestopt. Ik ben niet zeker
wat er nu gaande is, lijkt het te verliezen als 20-50 verbindingen per
dag nu, dus ik ben niet zeker wat het is schuld, hopelijk is het niet
vbet, maar wie weet op dit punt. Ik heb met een handicap een mod die
verdacht van het zijn zwarte hoed, dus ik hoop dat het het probleem is,
nu dat ik de mod met een handicap te maken dag een paar dagen / week
om te zien of mijn links stop te laten vallen en opnieuw laten oplopen, maar
toch ook weer mag niets daarvan worden op alle, maar zandbak, of google dansen ....
maar met het geval van een vier jaar oude site, moet je niet sandbox.
Hoe weet u dat gewoon vbet links worden verwijderd?
Hoe weet u dat gewoon vbet links worden verwijderd?
Makkelijk, typ in google zoeken site: www.yourdomain.com / forums / it
De veranderingen in het aantal links geïndexeerd door Google is het gevolg van waarschijnlijk verschillende Google-servers, zijn ze niet indexeren van het hetzelfde aantal URL, en er zijn meer dan 50 servers.
elke keer dat je:
site: www.yourdomain.com
Het verbindt een enkele Google-server.
maar ik denk dat google niet automatisch content zoals zoals ze zeggen in webmaster gids. Google beweegt zich tegen die naar mijn mening. Hopen dat verkeerd, want Vbet, zou een prachtige mod te worden ondanks dat het bekende problemen en beperkingen.
Laat ons weten waar in Webmaster Tools is geschreven dat Google houdt niet vertaald sites? ... Ook hier is de inhoud niet automatisch - vertaling is automatisch - de inhoud is authentiek vanaf uw vragen geschreven door de zeer gebruikers.
Google is niet tegen vertaald context - het bewijs is veel forums gebruik vBET en wordt geïndexeerd. U kunt gewoon controleren in het voorbeeld op onze site. Als Google was er tegen dan zouden we niet worden geïndexeerd. Zelfs deze zeer draad, die nieuw is, is al geïndexeerd in andere talen (Ik checkte voor de Poolse) wat makkelijk bewijzen dat Google vertaalde pagina's indexeren.
Dus dit is uw probleem niet algemeen is.
Op dit moment vBET werkt niet op je forum - zodat we niet in staat om te werken aan uw probleem of geef je een andere hint dat - gelieve te zetten vBET. Wat was de reden van uw probleem, door het uitschakelen van vBET je maakte het permanent. Je zult nooit geïndexeerd vertaalde pagina's als je niet vertaalde pagina's op uw forum. Zoals ik al schreef - we nu niet weten wat de reden was. Het kan zelfs iets tijdelijks op Google kant wat terug kon krijgen als het was, zonder enige veranderingen. Misschien ... Nu is het niet het probleem meer - nu heb je geen vBET dus op dit moment is het normale zaak dat je niet vertaalde pagina's hebben geïndexeerd - omdat je nu niet vertaalde pagina's. Neem eerste afslag vBET op.
Ik ben het controleren van de draad vanaf het begin het zo erg is fomething was al geschreven. Ik controleerde uw robots.txt en ik zag er wird inhoud, zoals:
Disallow: / forums / pt / * mode
Zoals ik weet dat robots.txt niet wildcards als * ondersteuning - dit zou het deel van het probleem. Het mag niet, want het moet die links zeggen, met exacte URL begin: / forums / pt / * functie mag niet worden geïndexeerd, maar misschien verandert er iets in Google robots en nu zijn ze voert u geen koppelingen te beginnen met: / forums / pt / (in bijvoorbeeld omdat * tekens zijn niet toegestaan en URL-lezen stopt bij dit bord geeft u niet toegestaan voor het indexeren van al uw vertaalde pagina's). Dat zou een verklaring van uw situatie zijn, omdat ik zie de regels zoals die voor al uw talen.
Opnieuw moet hier niet de reden, maar andere manier moet je niet * tekens te gebruiken in verbieden regels, dus misschien heeft het iets gemeen met je probleem. Verwijder / commentaar van deze regels.
Lees ook wat webmaster tools is dat je vertelt over link die werd geblokkeerd door robots.txt. Natuurlijk nu - omdat je vBET uitgeschakeld - kunnen we verkeerd webmaster tools te analyseren, omdat vertaald koppelingen niet aanwezig meer op uw forum. Dus nogmaals - eerste afslag op vBET, na dat op dit moment moeten we wachten, omdat de webmaster tools geen feitelijke gegevens laten zien - historische (en nooit weet wanneer deze wordt bijgewerkt). Dus eerste beurt vBET. Dan, als in de twee weken verandert er niets zal onderzocht worden is nog veel meer. Het zou gemakkelijker zijn als vBET zou zijn de hele tijd aanstaat nu, zullen we extra ding - Google reactietijd ...
robots.txt nog steeds niet vereenvoudigd en het is mogelijk probleem maker. En als je hier lezen mijn vorige post zie je mogelijke verklaring waarom alleen vertaalde pagina's niet geïndexeerd omdat je robots.txt - potentiële - Ik kan niet definitief zeggen dat het de kwestie maker, maar je moet ook niet definitief zeggen dat het is niet, in het bijzonder dat je er illegale verklaringen.
Slecht idee. Je fysiek maakt vertaald links niet werken en niet-bestaand op uw forum. URL's die niet bestaat, kan niet worden geïndexeerd.
Makkelijk, typ in google zoeken site: www.yourdomain.com / forums / it
De veranderingen in het aantal links geïndexeerd door Google is het gevolg van waarschijnlijk verschillende Google-servers, zijn ze niet indexeren van het hetzelfde aantal URL, en er zijn meer dan 50 servers.
elke keer dat je:
site: www.yourdomain.com
Het verbindt een enkele Google-server.
Houd er rekening mee dat:
1. Net zoals je zei dat Google heeft veel van de servers op de hele de wereld en die hebben om periodiek te herverdelen van gegevens tussen de anderen. Dat is waarom sommige pagina's kunnen al gezien worden geïndexeerd op een continent, maar nog niet op andere.
2. Houd er rekening mee dat Google APROXIMATE aantal resultaten wat betekent dat laat zien:
a) het is niet reëel getal
b) aantal van de resultaten kan veranderen, zelfs als werkelijke aantal geïndexeerde pagina's niet
c) het aantal resultaten kan nog steeds hetzelfde, zelfs als het aantal geïndexeerde pagina's veranderd
d) Google maakt gebruik van heuristische algoritmes niet, dus de resultaten zijn echt niet deterministisch - waarschijnlijk zul je dit niet zien op de top resultaten, als gevolg van caches en zo, maar als het zichtbaar kunnen zijn bij het op om echt te lage resultaten
e) de magie kan gebeuren;)
Serieus - lees mijn meerdere laatste berichten in deze thread - ik hoop dat het kan helpen:)
Ik keek voor de wildcards in robots.txt (aangezien volgens mijn voorkennis het moet niet in de robots.txt) en vond dit artikel dat zegt dat het werk moet:
http://seogadget.co.uk/wildcards-in-robots-txt/
Toch vond ik heel interessant auteurs zin:
Sommige SEO's het niet eens met het gebruik van wildcards, of op zijn minst zij zien het als een beetje riskant of ver van beste praktijken.
Ik zal wat meer onderzoek op dit gebied.
Bewerkt.
Hier vond ik meer over wildcard in robots.txt:
http://tools.seobook.com/robots-txt/ - Volgens informatie er Google en Yahoo staat het gebruik wildcards.
Still - moet u ervoor zorgen dat u niet al uw vertaalde inhoud door een aantal van wildcard regel te blokkeren. Gebruik webmaster tools om vast te stellen (eerst vBET weer te lopen). Als schreef auteur van laatste genoemde artikel:
Overweeg gerelateerde URLs als u gebruik maakt Robots.txt wildcards: Ik heb per ongeluk kost me meer dan $ 10.000 in de winst met een robots.txt-error!
Slecht idee. Je fysiek maakt vertaald links niet werken en niet-bestaand op uw forum. URL's die niet bestaat, kan niet worden geïndexeerd.
Ik heb vertel hem vooraf zijn robot.txt te vereenvoudigen - Ik ben geen expert, maar
Ik dacht dat recht uit de vleermuis om zo'n gek robots.txt niet
maken, daar. een robot.txt moet derhalve eenvoudig, geen overkill ....
Ik denk dat ik ook gezegd tegen hem dat het niet een goed idee was ofwel
Verwijder de mod want dat zou het probleem niet oplossen, want wat
gebeurt er als het begint weer opnieuw, doet hij dan overwegen te verwijderen
de mod eens, omdat hij niet op te lossen dit de eerste keer, is het
gewoon niet maken, omdat alleen voor de mod un-installeren zonder het oplossen van het probleem.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):