PDA

View Full Version: Google Gebruiksvoorwaarden vraag



chandra
04-10-10, 00:44
Hallo,

We zijn erg geïnteresseerd te koppelen van licenties te krijgen voor de sites.

Ik heb enkele vragen op basis van de Google API gebruiksvoorwaarden, omdat dit product maakt gebruik van Google API voor vertaling.

Hier zijn enkele dingen die ik heb gevonden op de voorwaarden pagina

Google AJAX API Voorwaarden - pagina, dan kunt u zoeken als ik kan niet plakken de banden tot ik 15 berichten.


1. in te dienen elk verzoek van meer dan 5000 karakters in lengte zijn;

Vraag: Is het .. gedekt? zoals we hebben artikelen zoals draden die meer dan 5.000 per pagina of post worden

kopiëren, opslaan, archiveren, opnieuw te publiceren of een database van Google Resultaten, geheel of gedeeltelijk, rechtstreeks of onrechtstreeks, behalve dat je kan: (1) niet op te slaan Google Resultaten in een tijdelijke cache voor een periode tot vijftien (15) hoger zijn dan dagen uitsluitend met het doel van het gebruik van Google Resultaten voor het uitvoeren van een specifieke gebruiker-actie aangevraagd en / of

Vraag: We krijgen nogal wat van het verkeer rond de 6 miljoen pageviews per maand .. - Hoe het product omgaat mijn situatie. Ik weet dat cache-functie is in het product, maar is er een max verbruik per dag.

Vooruitblik naar antwoorden

Proost
Chandra

vBET
05-10-10, 07:47
Hallo,

Afhankelijk van uw vragen:

1. Ja het is bedekt. vBET heeft algoritme dat de juiste stuurt gegevens naar Google. In het geval als sommige tekst is erg lang, dan zal worden gesneden en stuur in delen. vBET zelfs proberen om op een intelligente snijden - het betekent dat op geen enkele plaats, maar (zoals ik de volgorde herinner) op zoek naar stip, zo niet dan worden weergegeven op zoek naar komma, zo niet dan op zoek zijn naar ruimte en aan het eind net in de vereiste index plaats.

2. vBET heeft automatische cache schoner. U kunt zelfs instellen strategie van cache cache schoonmaken en de tijd om te leven (standaard 15 dagen). Cache is alleen gevuld wanneer aanvragen binnenkomen, zodat we niet pre-cache, die niet is toegestaan door Google TOS gemaakt. Wij zijn 100% OK om de Google TOS:)

3. vBET geen grenzen geen max verbruik per dag. Houdt u er rekening mee dat in zeer grote forum toe te voegen 52 nieuwe talen bij de start kan te veel zijn voor uw server (afhankelijk van de server). Nog steeds vBET is eenvoudig te configureren door Admin CP - dus je kunt op hun beurt aan het begin slechts enkele van de vertalingen en daarna nieuwe toevoegen een voor een een een paar dagen (zoals cache zal vervullen). Ook vBET heeft Gast Cache functie waarmee u op te slaan gegenereerde resultaten voor de gasten als statische bestanden - dit maakt naast de antwoorden voor de gasten veel sneller en zonder het gebruik van DB queries. vBET kunt u zelfs bepalen welke pagina's worden minder belangrijk en andere tijd te leven voor degenen die in Gast Cache te configureren. Standaard Gast Cache tijd om te leven is een uur voor belangrijke pagina's, en 15 dagen voor minder relevant (zoals ledenpagina's) - alle eenvoudig te configureren.

Als u nog eventuele toekomstige vragen - neem gewoon vragen

Proost
Michał

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET 4.10.1