Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 3 123 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 22

Thread: Problema con algunhas palabras con accens

Default Problema con algunhas palabras con accens

Ola,
    Outro problema que podo atopar, moi extrange é que algunhas palabras con acentos son cuted no vocal co acento (sotaque dicindo quero dicir iso á).
    Pero algúns son ben traducidos. Exemplo inimigo esta frase é orixinal en español e nós temos iso en catalán:

PHP Code:
    Només es traducirn els fòrums pròpiament per arael meu següent repte serà la galeray.

En Teoriaaixò pot fer que d'aqu poc multipliquem les visites x2 al fòrum.

Should be:
    Només es traduiran els fòrums pròpiament per ara, el meu següent repte serà la galeria.

En Teoria, això pot fer que d'
    aquí poc multipliquem les visites x2 al fòrum 
    Último editado por pepito69; 04-07-10 en 18:16.

Descubrín que iso ocorre con calquera lingua, cando se traducen en inglés tamén o "tradutor" come algúns vocais. Por que?

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

pode pegar aquí esta mensaxe:
    Code:
    Només es traduiran els fòrums pròpiament per ara, el meu següent repte serà la galeria.

En Teoria, això pot fer que d'aquí poc multipliquem les visites x2 al fòrum
    na versión orixinal? (Na primeira lingua)

Text automatically translated from: Spanish to: Galician
    Translated text
    Si, claro:

PHP Code:
    Solo se traducirán los foros propiamente por ahorami siguiente reto va a ser la galería.
    En teoríaesto puede hacer que de aquí poco multipliquemos las visitas x2 al foro 
    Original text

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Eu verifiquei no google e é ben traducidas.
    Eu verifiquei no meu foro de exame e é traducido moi ben.

Éche/Éte seguro que te fixo todo o setup e pasos de integración de vBET descrito no readme.html? Podes comprobar iso?

Se a integración é ok, proba atopar un conflito con outros mods. Para iso, ten que desactivar outros mods sen vBET.
    Despois é só tentar atopar o problema.

Se non o conflito, só tes que enviar-me o acceso ao seu foro AdminCP e FTP pola PM. Vou tentar atopar un erro no noso código e resolve-lo.
    Último editado por kamilkurczak; 05-07-10 en 13:46.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Text automatically translated from: Spanish to: Galician
    Translated text
    Só traducir correctamente no foro por agora, o meu próximo reto será para a galería.
    En teoría, isto pode facer visitas multiplican aquí pronto x2 ao foro
    Original text

Rexistrado
    Outubro 2009

Que está a traballar corectly - como podes ver no meu post anterior despois de ir á tradución catalá. Eu creo que Google estaba traducindo de forma incorrecta recentemente, xa está corrixido por Google, pero ten aínda caché e é por iso que o foro aínda amosa o que describiu.

Pode facilmente comprobar-lo - pode escribir no seu post novo foro con texto similar, pero con algúns cambios (polo que non será eliminado a caché). Aposto que se traducirá en Aceptar

Teña en conta que a calidade da tradución é unha cuestión de Google. Sei que parece que algo solto, pero pode comprobar-lo aquí e no noso foro! Messae nova que é OK.

Cache remata en poucos días e tradución será levado de novo a partir de Google - esta vez mellor. É bo ter limpador de caché automática

Por favor, confirme que é como eu describe co novo, cambiou mensaxe, así que vou ser capaz de pechar esta cuestión.

Text automatically translated from: English to: Galician
    Translated text
    Sentímolo non é un problema de Google

Non é un problema de caché ... eu fixen a proba con novas palabras:

PHP Code:
    andarán
    comerán
    vería
    sería
    camión
    pelotón 
    E cando eu traducín-los para Catalán fico con esta:

PHP Code:
    andarn
    comern
    vera
    serà
    camin
    pelotn 

Pero co google traducir webpage i obtelos de maneira correcta:

PHP Code:
    caminaran
    menjaran
    veuria
    seria
    camió
    gran grup 

Teño vBulletin e vbet texto README di.

Pero tamén en inglés:
    Se eu escribir en español este frases (pero agora eu quería facer un experimento):

PHP Code:
    seguramente estás muy contento (tricky)

seguramente estás muy contento 
    Para Inglés:
    PHP Code:
    you're probably very happy

certainly very happy EST 
    Frase traducida primeiro é dereito, non segundo.
    Podo ver agora máis problemas, con palabras Ñ ten problemas tamén.
    PHP Code:
    añadir 
    é traducido para o inglés como: "aadir" e debe ser "add"
    Como podes ver, a tradución destrúe a palabra orixinal e non pode entender o significado, e todo ten que ver con caracteres especiais. O meu foro non está axustado en UTF-8, se vostede está interesado.

O que podería ser o problema, por favor?
    Original text
    Último editado por pepito69; 06-07-10 en 06:38.

Rexistrado
    Outubro 2009

Eu hecked novo texto dado unha sesión noutra codificación e aínda parece ben (eu tamén verifiquei todas as palabras que deu e agora tamén está OK). vBET totalmente supprtos foros non en UTF-8 - a maioría dos nosos clientes teñen foros noutras codificacións ...

Por favor, asegúrese de que a linguaxe da mensaxe apropriatelly recoñecido. A mensaxe está na lang bbcode - Se si entón compracer control que hai approprite código de lingua. Se non - mensaxe de cervas é realmente no voso foro default lingua. En booth casos - compracer posto attenstion a vBET configuración para detección de lingua. Suxerimos para utilizar estratexia de detección do Google.

Se a linguaxe da mensaxe appropraiatelly recoñecido, entón clave para comprobar-lo no seu servidor, xa que non son capaces de reproducir o problema - pode ata ser un Apache, php erro (xa que tivemos algo así en un cliente e foi a súa php erro). En tal caso, por favor, detalles de acceso Kamil AM de Admin CP e FTP. El vai investigar o problema. Tamén podes probar primeiro actualizar a versión de PHP.

Tamén asegúrese de que a súa lingua estándar é definido appropriatelly foro.
    Último editado por vBET; 07-07-10 en 13:11.

Grazas,
    Podería ser un problema php, ou algo fóra vbet. Vou estudar iso:
    aínda pode ser un Apache, php erro (xa que tivemos algo así en un cliente e foi o seu erro php)

Pero neste caso, iso debe ser moi, moi extrange.

Se non vou succ PM Kamil

Páxina 1 de 3 123 PasadoLast

Tags para este tema