Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 5 de 5

Thread: O meu sitio non está a ser indexado x52?

  1. #1
    Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    142

    Exclamation O meu sitio non está a ser indexado x52?

    Ola eu estou usando vBSEO xerador de sitemap sen vBSEO, eu só quería saber a mellor configuración para iso dende que eu teño notado que os meus posts traducidos non están sendo indexadas no google e eu verifiquei e descubrín as 52 linguas en base de datos están cheos (traducións de traballo), só o meu foro entes lingua nativa son indexadas no google.

    Alguén me pode axudar a configurar iso sempre que eu podería de feito algo errado ou non escribir?

    Ou eu teño un problema noutro lugar porque eu non entendo iso?

    Saúdos

  2. #2
    Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    142

    Default

    Ninguén?

    Con todas estas historias de éxito por que estou tan azaroso?

    Teño a visitantes estranxeiros que veñen (moi) e estranxeiros Google engade (moi), pero non vexo a indexación lingua traducida (ningún)?

  3. #3
    Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    38

    Default

    Pode publicar a súa URL para algúns membros pode dar un ollo?

    Pois o que paga a pena, eu penso mellor traducir o 10 ou máis idiomas máis populares. Comezar cos países ricos que poden ter interese no seu tema. Por exemplo. dun foro de fútbol quere traducir as linguas europeas (Español e Portugués tamén se falan en América do Sur) Eu incluiría tamén xaponeses e surcoreanos.

    Considere as Filipinas teñen un PIB per cápita de preto de $ 1.800 dólares, comparar isto con Noruega, que é de aproximadamente $ 94,000 USD. Moitos países africanos ten un PIB per cápita de US $ 500 p / a.

    Que países son máis propensos a ter usuarios que van comprar e os anunciantes que gastan?

    Se o Google vai rastexaren 1 millón de páxinas do seu sitio web ao mes, que ía querer iso para rastrexar as súas páxinas francés ou noruegués ou o filipino ou Afrikaans páxinas?

    Sen ver o seu sitio, creo que a maioría das persoas son tolas tentando facer que 52 linguas indexado. Reduci-lo a algunhas economías ricas e concentrarse nos.

  4. #4
    Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    142

    Default

    Os meus sitios sobre móbiles.
    En calquera caso esta historia de éxito-al en: http://www.vbenterprisetranslator.co...24200-day.html

    e como el dixo que ía para 12.000 URLs indexadas no google, e agora ten máis de 130 mil e segue subindo, eu tiña 59.100 antes vbet e agora ten 61.000 con 52x?

    http://www.vbenterprisetranslator.co...ess-story.html aquí o dono está a ter outra historia de éxito sen usar un mapa do sitio (que pode ser o problema?), está a usar un mapa do sitio, porque ata onde a miña memoria vai sempre foi recomendado?

    PS. Detalles de configuración pode máis ser posta en estas historias de éxito, porque todo é un pouco xenérico de máis para min?

    Regards
    Último editado por mario06; 28-06-10 en 06:45.

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Teña en conta que está a pregunta-nos por que Google non indexadas aínda máis das súas páxinas - esta é a pregunta a Google ...
    Aínda podemos darlle algúns consellos:
    1. Asegúrese de que está bloqueando o robots.txt e comprobar cando os últimos cambios se fixo alí. Se comezou a bloquear algúns sitios recentemente (nos últimos 2-3 meses) - como páxinas de membros, como recomendamos - Google non é só indexa os seus novos sitios, pero tamén elimina un bloqueados dende o índice.
    2. Google visite e páxinas de índice cos seus propios algoritmos non saben - algúns aínda parece aqueles son coñecidos. É dicir, o seu Page Rank ha determinar quão rápido o Google pode actualizar índices sobre os seus sitios web.
    3. Has non oficialmente apoiado por vBET versión de vBulletin - 3.6.x E debido a que todas as vosas páxinas de arquivo foron rotas após vBET instalación. Solucionamos este asunto recentemente - tan o arquivo está traballando outra vez no voso foro. Aínda debido a vBulletin amola as vosas páxinas de arquivo de foro traducidas non están traballando así que Google non indexará aqueles e tamén non atopará páxinas de arquivo de fíos traducidas (porque as ligazóns a aquelas son en páxinas de arquivo do foro). Tan recordatorio - compracer ver aquí para detalles: http://www.vbenterprisetranslator.co...bug-found.html

    Sobre o mapa do sitio - por favor, teña en conta que as mensaxes escritas por nosos usuarios son escritos polos nosos usuarios Non ten que representar vBET equipo afirmacións oficiais. É moi bo de ter sitemap. Non é necesario de integrar vBET con Sitemap xerador, mais é apoiado se queres facelo. Se ti non entón Google atopará ligazóns ás vosas páxinas traducidas en todo caso - só por crawling o voso foro (tes ligazóns a páxinas traducidas baixo bandeiras - Google tamén ve el).

    Sobre a colocación de máis detalles en historias de éxito, unha vez máis: as mensaxes escritas por nosos usuarios son escritos polos nosos usuarios. Entón, por favor pregunta autores discusión sobre detalles. Pode AM-los ou pedir ou máis detalles na discusión que vostede está interesado sobre.

    Por favor, diga que espera máis información / suxestións / axuda sobre este asunto ou podemos fechala.

Tags para este tema

Permisos de Mensaxe

  • Vostede non publicar novos temas
  • Vostede non enviar respostas
  • Vostede non anexos post
  • Vostede non editar as túas mensaxes
  •