Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 4 de 4

Thread: Tradución esporádicos

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Default Tradución esporádicos

Non estou seguro de se ese é o mellor título lol espera que eu poida explicar mellor

De cando en vez, cando ou os meus membros facer un post el envía como se publicaron noutra lingua (cando vou para editalo di [lang = nl])

Isto non acontece moito, entón eu creo que o fai difícil de definir, pero ata agora ten acontecido en ocasións, mentres que todos estamos publicar en inglés e sempre para o mesmo idioma (bandeira holandesa)

Ah, e eu só notei o título ten estes nel tamén [langtitle = nl]
    Último editado por vBET; 10-06-10 en 13:23. Motivo: bbcode corrixido

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Por favor, deixa-nos un exemplo exacta - o texto exacto que foi usado. E cal é a súa configuración de detección de idiomas? Teña en conta que é o que está a usar Google, a continuación, ás veces, Google pode ser confundido e fixo o recoñecemento mal (xeralmente por textos moi curtos, ou cando as palabras en dúas linguas están en mesma mensaxe). Neste caso non hai erro en todo o que non cabe a nós - é Google. Con todo, pode establecer como Google seguro debe ser para engadir configuración de idioma.

Por favor, diga que aínda precisa de axuda no problema descrito aquí
    Último editado por vBET; 10-06-10 en 13:24.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Ningunha resposta - considerado resolto. Ten en conta aquí, se precisa máis axuda

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Gah, eu sinto moito ... por algún motivo eu non sempre reciben miñas notificacións de aquí lol e eu estiven tan ocupado que esta cuestión foi polo camiño ata que se mantivo xurdindo de novo lol

Estou anexando un screenshot a última vez que pasou, este en un lol PM

A configuración é a detección de idioma Confianza Google cando o resultado é digna de confianza

Cal configuración sería mellor que recomenda para esa configuración?

Tags para este tema