Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 3 de 3

Thread: Mapa do sitio problemas e reducir o número de resultados no google enderezo do sitio web

Default Mapa do sitio problemas e reducir o número de resultados no google enderezo do sitio web

Text automatically translated from: Vietnamese to: Galician
    Translated text
    Antes, eu usei a versión gratuíta 2.3.10. Polo tanto, non ler as instrucións que non engadir a operación de tradución sitemap para vBSEO Sitemap Generator como a guía en: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html
    Con todo, e vexo o índice do sitemap no google que aumentou rapidamente. xunto coas actualizacións de enderezos dispoñibles nos resultados de Google aumentou significativamente. Agora eu mercar a licenza vBET e instala-lo. Eu teño o manual con vBSEO Sitemap Generator como as instrucións. E eu vexo os parámetros da páxina de índice (índice URL) no sitemap e presentar resultados adiada n Google unha lixeira diminución.
    - O que fallan ou non?
    - Outro problema na ferramenta de Google webmaster que podo atopar esquemas velocidade de carga do sitio web é moi lento. gráficos ascenso. versión comercial era claramente un servizo máis rápido. Pero é máis grave do sitio web?
    Original text

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

sobre a segunda pregunta:

vbet non ten nada que ver co tempo de descarga Sitemaps.
    posiblemente, se non integrar o seu sitemap antes - pode ser unha razón.
    Se integrar o mapa do sitio só agora - o mapa do sitio é moito maior eo descarga é máis lento.

á primeira pregunta, eu non entendo o que é exactamente a cuestión. Vostede pode explicar?
    Último editado por kamilkurczak; 03-06-10 en 11:02.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Ningunha resposta. Podo cambiar o estado fío para resolver.

Tags para este tema