Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 4 de 5 FirstPrimeiro ... 2345 PasadoLast
Resultados 31 para 40 de 50

Thread: Mensaxe de ferramentas para webmasters sobre incorrectas etiqueta rel-alternos

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Orde de execución cambia orde de plugins, no marco dun gancho. Orde de execución non altera a orde dos ganchos. No noso foro proba este gancho funciona correctamente. vB licenza non ten límite de tempo, entón podes facer o upgrade. A súa versión VB foi por moito tempo desactualizados polo que eu recomendo a actualización execución. Eu creo que iso vai resolver o problema, se iso non funciona, entón imos ollar máis lonxe.

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

así en 4.2 a orde de execución do gancho parse_templates é diferente?

Desafortunadamente a actualización para o 4.2 é unha tarefa enorme, xa que ía romper outros addons que eu uso.

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Eu comproba class_bootstrap.php eo gancho parse_templates está no mesmo lugar o ficheiro en ambos 4.1.12 e 4.2.2. Pode falar sobre o que está causando o problema con este gancho e execución moi cedo?

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Apoiamos as versións máis recentes e vBET está adaptado para a última versión. Cada versión contén unha serie de cambios. Se fai actualización, e aínda ten este problema, entón teremos o maior pracer en axudar.

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Eu non estou indo a actualizar vBulletin, e gastar unha chea de tempo facelo, salvo que sei que a actualización vai resolver o problema coas bandeiras. Vostede dixo que "pensa" que vai resolver o problema. Eu teño unha confirmación sobre o que exactamente está causando o problema e que vai resolver o problema.

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Apoiamos a última versión. VB4 é unha licenza vitalicia, por iso, facer actualización. Se o problema seguirá sendo, entón podemos axudar, porque agora parece que a culpa do vello, versión non soportada.

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Marcin Kalak View Post
    Apoiamos a última versión. VB4 é unha licenza vitalicia, por iso, facer actualización. Se o problema seguirá sendo, entón podemos axudar, porque agora parece que a culpa do vello, versión non soportada.
    Okay, pode disme o que está indo mal coa versión vella?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por tavenger5 View Post
    Okay, pode disme o que está indo mal coa versión vella?
    É vello e diferiram este novo e non está soportado, Xa que vBET4.x está probado en versión vB4. Cando vostedes terán nova versión VB4 e cuestión aínda existe teremos o pracer de axudar.
    Neste momento, podemos supoñer que non hai nada de malo con vBET xa que a cuestión non se pode reproducir na última versión do BB.
    Non hai erro no vBET4.x - está só usando-o en non compatible versión antiga vB4. Combustible incorrecto ao motor mal - non hai cuestión de servizo, só malo co problema.

Por favor, actualice VB4 para nova versión vB4.

Se non o houbera un erro na versión vB apoiado, imos considerar esta cuestión pechada, xa que non hai problema con vBET, só co uso incorrecto e xa ten solución para iso.

Marcin - por favor, pecha o billete se non haberá ningunha nova entrada no próximos días (erro está na última versión vB4).

Nós xa lle deu o apoio - se non quere usalo, é a súa elección. Nós respetamos os nosos clientes - nós tamén respectar que prefire ter o problema en vez de usar o noso apoio que xa foi dado.
    Esta non é unha sala de chat e noso equipo pode pechar este billete, xa que solución xa foi dada e de momento temos a confirmación de que a última versión vB4 está todo OK.

Grazas pola súa contribución.
    Espero que vai decidir usar o apoio que estaba pedindo.
    Non - aínda grazas pola comprensión de que non hai nada que engadir neste campo, ata que use o apoio, en vez de repetición o tempo que quere apoiar e non usalo cando é dado.

Marcin seguirá apoiando este billete no próximos días e responder só cando teremos o seu producto no que o máis novo (soportado) versión vB4 tamén existe o problema. Se non é será pechado.
    Último editado por vBET; 05-12-13 en 00:25.

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Eu non estou pedindo para corrixir o problema con unha versión non soportada do vBulletin. Estou pedindo para me dicir onde está o problema, e confirmar que é, de feito, un problema co 4.1.12 así Podo resolve-lo. Só me dixo que poder ser un problema coa 4.1.12. Necesito saber que é un problema antes de saír da miña forma de actualizar vBulletin.

Como se dixo, eu non vou pasar pola dificultade de actualización vBulletin se eu non teño. Tanto me custou unha cantidade considerable de tempo e diñeiro para actualizar outros mods personalizadas. Ten as credenciais de inicio de sesión para o meu sitio. Debe ser doado para ti me dicir o que está a suceder de malo co gancho parse_templates. Por exemplo, x arquivo é diferente entre 4.1.12 e 4.2.2. Ou parse_templates necesita executar antes x gancho.

Tiven o produto desde o principio e eu renovei miña licenza. Eu esperaría que trataría un cliente de longa data con algo máis de respecto.

Unha vez máis, todo o que eu teño é ser apuntado na dirección correcta. Eu non estou pedindo para reescribir todo o mod para traballar con 4.1.12. Eu honestamente non creo que este é unha petición absurdo, especialmente tendo en conta que eu son un cliente moito tempo.
    Último editado por tavenger5; 05-12-13 en 20:32.

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

O noso produto foi adaptado á versión máis tardía de vB, é imposíbel de adaptar o produto a todas as versións.

Páxina 4 de 5 FirstPrimeiro ... 2345 PasadoLast

Tags para este tema