Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 4 de 5 FirstPrimer ... 2345 PassatLast
Resultats 31 a 40 de 50

Tema: Missatge de webmaster eines pel que fa a incorrect rel-alternar tags

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Ordre de canvis d'ordre d'execució de plugins dins del marc d'un ganxo. Ordre d'execució no canvia l'ordre dels ganxos. En el nostre fòrum de prova aquest ganxo està treballant correctament. vB La llicència No té cap termini màxim, així que pots fer el upgrade. La vostra versió vB molt de temps ha estat fora de datar així que recomano execució upgrade. Crec que que això solucionarà l'assumpte, si allò no treballa llavors mirarem més enllà.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

Així que en la versió 4.2 l'ordre d'execució de l'Ham parse_templates és diferent?

Desafortunadament actualitzar a 4,2 és una tasca enorme com es trenqués diversos altres addons que utilitzo.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

Ho vaig comprovar class_bootstrap.php i el ganxo de parse_templates està en el mateix lloc en l'arxiu en 4.1.12 tant 4.2.2. Pot elaborar sobre el que està provocant el problema amb que s'enganxen i executant massa aviat?

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Donem suport les versions més tardanes i vBET és adaptat a la versió més tardana. Cada versió conté molts canvis. Si actualitzes, i encara tens aquest assumpte llavors serem feliços d'assistir-te.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

No vaig a actualitzar vbulletin i passen molt de temps a fer-ho, llevat que sàpiga que l'actualització ha de resoldre el problema amb les banderes. Vostè ha dit que "pensa" que resoldrà el problema. Necessito confirmació sobre exactament què està provocant el problema i que resoldrà el problema.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Donem suport a l'última versió. VB4 és una llicència de vida, així que si us plau actualitzi. Si la qüestió es mantindrà llavors podem ajudar, perquè ara sembla que la culpa de la versió antiga, no admès.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

Quote Iniciat per Marcin Kalak View Post
    Donem suport a l'última versió. VB4 és una llicència de vida, així que si us plau actualitzi. Si la qüestió es mantindrà llavors podem ajudar, perquè ara sembla que la culpa de la versió antiga, no admès.
    Bé, em pot explicar què és anar malament amb la versió vella?

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per tavenger5 View Post
    Bé, em pot explicar què és anar malament amb la versió vella?
    És vell i diferien allò nou, i no es dóna suport, ja que vBET4.x és provat en vB4 versió més nova. Quan tindràs vB4 versió més nova i encara existeix voluntat assumpte feliçment ajudarem.
    A aquest moment podem assumir que hi ha res malament amb vBET des de l'assumpte no pot ser reproduït en més nou vB versió.
    No hi ha cap error en vBET4.x - només està utilitzant-lo en versió vB4 vella no compatible. Combustible malament per malament motor - cap assumpte de servei, només malament amb el tema.

Si us plau actualitzi vB4 a vB4 versió més nova.

Si hi ha no bug en suportat vB versió, considerarem aquest assumpte tancat, de llavors ençà no hi ha cap assumpte amb vBET, només amb ús incorrecte i tu solució aconseguida ja per aquell.

Marcin - si us plau tancar l'entrada si hi haurà cap nova aportació en propers pocs dies (existeix error en nous vB4 versió).

Ja li va donar el suport - si no voleu utilitzar-lo és la seva elecció. Respectem als nostres clients - també respectem que prefereix tenir enlloc de fer servir el nostre suport que ja es va donar l'assumpte.
    Això no és una sala de xat i el nostre personal es tancarà aquest tiquet, ja solució era ja donat i per com ara tenim la confirmació que el nou vB4 versió és completament correcte.

Gràcies per la vostra aportació.
    Espero que vostè es decideix utilitzar el suport que li estava demanant.
    -No - encara gràcies per entendre que no hi ha res a afegir en aquesta zona, fins que vostè utilitzar el suport en comptes de repetir tot el temps que desitgi suport i no es fan servir quan es dóna.

Marcin continuarà donar suport a aquesta entrada en els pròxims dies i respondre només quan tindrem els vostres comentaris que en versió més nova vB4 (donat suport) el problema també existeix. Si no es tancarà.
    Durar editat per vBET; 05-12-13 A 00:25.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

No estic demanant a arreglar el problema amb una versió incompatible de vBulletin. Li estic demanant que em diguessin on està el problema, i confirmar Això és, de fet, un problema amb 4.1.12 tan Puc arreglar. Només he dit que podria ser un problema amb 4.1.12. Necessito saber que és un problema abans d'anar de la meva manera d'actualitzar vBulletin.

Com manifestat, no vaig a passar per la molèstia d'actualització vbulletin si no cal. Em costaria una quantitat considerable de temps i diners per actualitzar altres mods de costum. Teniu les credencials de connexió per al meu lloc. Hauria de ser fàcil per tu per dir-me que està passant malament amb el ganxo de parse_templates. Per exemple, x arxiu és diferent entre 4.1.12 i 4.2.2. O parse_templates les necessitats executar abans x ganxo.

He tingut el seu producte des del començament i només vaig renovar la meva llicència. Jo esperaria que tractaria d'un client de llarga data amb una mica més de respecte.

Una vegada més, tot el que necessito és ser va assenyalar en la direcció correcta. No estic demanant reescriure el mod sencer per treballar amb 4.1.12. Sincerament no crec que aquesta és una petició absurda especialment considerant que sóc un client molt de temps.
    Durar editat per tavenger5; 05-12-13 A 20:32.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

El nostre producte ha estat adaptat a la versió més tardana de vB, és impossible d'adaptar el producte a totes les versions.

Pàgina 4 de 5 FirstPrimer ... 2345 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •