Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 3 de 5 FirstPrimeiro 12345 PasadoLast
Resultados 21 para 30 de 48

Thread: Responder citando Qoute deixou de funcionar

Im #Rexeitar romper os meus foros, non apoiar :P consegue os feitos directamente

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

1.) É importante de facer claro fai a integración foi feita appropriately especialmente que cando declaracións de usuario suxiren que foi non - é non o insulto é cuestión verifying causas posíbeis de asuntos. Nós declaración feita non e entón dixo que nós non feito a declaración.
    2.) Neste momento ten aberto único un asunto que é nunca non confirmado existe nada nin éo vBET asunto, porque rexeita para mostralo. Máis temperán tivo aberto un máis asunto que foi causado por integración incorrecta, así que foi non causado por vBET mais por equivocación humana/configuración incorrecta. Así que onde é os vosos moitos asuntos? Tamén compracer acordo de licenza lida - os bechos non son razoar para refund. Soluciona bechos se aqueles existe. Neste momento alí é non becho moi aberto informe.
    3.) Pode utilizar vBET - te confirmou que é traballando.

vBET Está traballando para ti - confirmou o e o noso persoal tamén (me persoalmente). É capaz a mais vBET instalar e configuralo correctamente e corrido. Instalación de configuración/incorrecta non é razoar para refund.

Ninguén nunca insulted te. Párao.

vBET Está traballando. Isto moi o foro é proba e parcela doutros os nosos foros de clientes son proba. Xusto tiveches configuración de instalación/mala e te confirmou que despois de facelo appropriately foi traballando no voso foro. Así que onde é o voso punto? vBET Está traballando no voso foro - persoalmente confirmáchelo.

Naturalmente pode informar - mudará nada. vBET Está traballando, ten ningunha razón para refund nada e xusto queres romper o noso acordo legal. Compracer Acordo de Licenza lida. Todo vBET as características son descritas neste foro e todo son certos.

Necesita máis axuda con este asunto?

A licenza adquiriu pertence a software que causa asuntos para outro plugins utiliza

Apoio - Se dá te accede o voso indo para manipular VBSeo, thats non unha solución e Im non aceptando que, VBSeo está causando cero asuntos no meu sitio

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por techanalyst View Post
    Im #Rexeitar romper os meus foros, non apoiar :P consegue os feitos directamente
    Foi nunca preguntado para romper o voso foro. Compracer nota que pode sinxelamente deixarnos para apoiarche/apoiarte por enviar detalles de acceso (preguntou te sobre el xa #varios tempo). Tamén pode traballar en casos de proba.

Necesita máis axuda neste asunto?

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    1.) É importante de facer claro fai a integración foi feita appropriately especialmente que cando declaracións de usuario suxiren que foi non - é non o insulto é cuestión verifying causas posíbeis de asuntos. Nós declaración feita non e entón dixo que nós non feito a declaración.
    2.) Neste momento ten aberto único un asunto que é nunca non confirmado existe nada nin éo vBET asunto, porque rexeita para mostralo. Máis temperán tivo aberto un máis asunto que foi causado por integración incorrecta, así que foi non causado por vBET mais por equivocación humana/configuración incorrecta. Así que onde é os vosos moitos asuntos? Tamén compracer acordo de licenza lida - os bechos non son razoar para refund. Soluciona bechos se aqueles existe. Neste momento alí é non becho moi aberto informe.
    3.) Pode utilizar vBET - te confirmou que é traballando.

vBET Está traballando para ti - confirmou o e o noso persoal tamén (me persoalmente). É capaz a mais vBET instalar e configuralo correctamente e corrido. Instalación de configuración/incorrecta non é razoar para refund.

Ninguén nunca insulted te. Párao.

vBET Está traballando. Isto moi o foro é proba e parcela doutros os nosos foros de clientes son proba. Xusto tiveches configuración de instalación/mala e te confirmou que despois de facelo appropriately foi traballando no voso foro. Así que onde é o voso punto? vBET Está traballando no voso foro - persoalmente confirmáchelo.

Naturalmente pode informar - mudará nada. vBET Está traballando, ten ningunha razón para refund nada e xusto queres romper o noso acordo legal. Compracer Acordo de Licenza lida. Todo vBET as características son descritas neste foro e todo son certos.

Necesita máis axuda con este asunto?
    1.) Integración vs manipulación de código, Im un enxeñeiro, manipulación de código isnt integración factual wording é "Manipulación de Código requiriu" A súa publicidade falsa a mercado que cando integración
    2.) Non humano, tiven que re escribir o meu HTACCESS para conseguir o voso sistema para traballar correctamente, e o voso propio HTACCESS ficheiro didnt traballo para min onde utiliza Servizos de Entrega do Contido
    3.) Unha lingua********************..Onde di máis que UN traballou? Outra vez THATS NON TRABALLANDO unha función soa fóra de 52 traballou, hows que laborábel, o meu home de deus

Ti o insulto dixo me para ver un therapist basicamente :P thats insulting

Configuración vs manipulación, causou outro plugins para parar laborábel, exemplo VBTube didnt Vídeos de exhibición, vbnotifications era xa non guapo pequeno tabs é 1/3.º a páxina de código de lixo

O voso plugin causou aqueles asuntos

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Foi nunca preguntado para romper o voso foro. Compracer nota que pode sinxelamente deixarnos para apoiarche/apoiarte por enviar detalles de acceso (preguntou te sobre el xa #varios tempo). Tamén pode traballar en casos de proba.

Necesita máis axuda neste asunto?

Habilitando VBEt causará O FORO ENTEIRO para ter os asuntos (Preguntándome para habilitar plugin = o foro rompeu o voso dicíndoche/dicíndote didnt preguntarme a re-habilitalo?)thats NON un caso só, eu dont quererche/quererte habendo acceso porque sabe youll manipular CÓDIGO e eu dont querer o código manipulou, a manipulación de código significa foro plugin upgrades etc devido un pesadelo

Seguro quere axuda SEN TENDO QUE HABILITADO VBET no meu foro, ningunha manipulación de código thats axuda, manipulando código ISNT axuda
    Último editado por techanalyst; 12-10-11 en 17:08.

Rexistrado
    Outubro 2009

Imposibilita VBet o problema marcha sinxelo, que máis teño que esperar e ver é roto o home é groso como viga de aceiro

Se compra un xersei e el freys dentro de 30 días, toma o atrás e eles tampouco refund me ou darme algo máis o seu sinxelo, ten nada para ofrecerme, ti ignorant período

Díxoche/Díxote o asunto, agora quere acceso aos meus foros admin taboleiro? POR QUE eu que, a vosa preocupación é só para o voso PROPIO plugin eu dont coidado se traballa nun vanilla sitio, el doesnt traballo en mina, i comprouno con intencións e entendéndoo mais el doesnt
    Foi xa descubriu escribir frases falsas - necesita a confirma fai o asunto existe nada. Tamén pode ser conflito con outro plugin non vBET cousa.
    A Lei polaca dáche/dáte ningunha 30 política de días. Non sei as vosas leis locais, mais pensa que é política de tenda non a lei, e mesmo se é a lei - comprou licenza en Polonia e exportou o ao voso país. vBET A Licenza é baixo lei polaca - é claramente incluído en Acordo de Licenza. Ofrece te apoia e laborábel vBET - xusto o rexeitas e é a vosa decisión. Nós non refund debido ao usuario decidiu rexeitar apoio.

Compracer Acordo de Licenza lida - calquera bechos potenciais son cousa normal en calquera software lifecycle e é non basear para refund. Tamén é non confirmado ha nada calquera becho ou asunto - é un das vosas declaracións e foi xa confirmou que é escribindo declaracións falsas. Tan primeiro - mesmo se hai un becho - corrixe amola non refunds e está de acordo para aquilo en Acordo de Licenza - atoparás tales partes en posibelmente cada acordo de licenza do software. E rexeitando apoio para axudar con potencial vBET becho/de asunto é nin razón para refund.

Necesita máis axuda co voso asunto?

Thats Non unha frase falsa, cita o traballo con el imposibilitou, o segundo habilita o para

Ben arranxalo SEN MANIPULAR O CÓDIGO dos meus foros ou outro plugins hows aquilo

Isto isnt un becho, o voso Software doesnt xoga guapo con outro software, considerando outro software = 95% do meu foro o voso un plugin é o menos valioso

Tamén pode ser conflito con outro plugin non vBET cousa.

Ok Traballa con VBet fóra :P habilita o rompe***************************************habilita ou imposibilitar Photopost Pro, VBTube etc etc etc, cita traballo ningún xeito

Rexistrado
    Outubro 2009

A licenza adquiriu pertence a software que causa asuntos para outro plugins utiliza

Apoio - Se dá te accede o voso indo para manipular VBSeo, thats non unha solución e Im non aceptando que, VBSeo está causando cero asuntos no meu sitio
    O É solución - xusto o rexeitas. Compracer nota que xeito estándar de apoiar oficialmente enviar informe de asunto a vBulletin é primeiro para preguntar sobre todos detalles de acceso. Así que é nada extraordinario - é normal neste comercio. Rexeita apoio que é o feito e isto non é razoar para refund - é a vosa decisión propia. Tamén compracer nota que é #tentar reproducir asunto primeiro na nosa proba sewers. Pode non reproducir o asunto. Tamén ninguén máis ten o asunto. Tamén é non confirmado que o asunto realmente existe e temos que tomalo a consideración desde ti xa escribiu declaracións falsas no noso foro.

Tags para este tema