Eu teño o meu límite de caracteres para definir a 100.000 google perday así coa miña configuración "Sempre usar Google", "Use Google API V2", "Use Detección Google" cando chegar a ese límite e non obter resultados a partir de Google paga sería posible APIs para libre entón comezar a producir resultados?
Tan para caso i utilizar o meu Google preset o límite e O Google xa non regresa un resultado para min (probabelmente regresando un código de erro como aqueles en o voso código de proba do Google) cando o resultado non é regresado o sería bo se vBET automaticamente recoñeceu o código de culpa e entón petición enviada a outro API como Microsoft (ou moi outros que vBET apoios máis tardíos) deste xeito é asegurado de conseguir algún resultado - para min isto sería moi moi valioso dado que hai límites mesmo con versións pagadas, deixaríache/deixaríate para estender os vosos límites de traducións.
por exemplo
conxunto de Google 100,000 Charcters polo día > utilizado por riba de vBET> movemento a API próximo en Microsoft > de lista 400k por hora ou 4M cando o límite logrou vBET control API próximo e anterior de ver se o límite é levantado ou ten algunha pensión > ningún movemento a API próximo ou atrás a Google pagou cando o límite logrou outra vez > comprobar API próximo....etc E así que o circular comprobando após recieving un código de erro levaría encima, tan bastante moito habilidade constante para ter traducións.