Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 5 de 5 FirstPrimeiro ... 345
Resultados 41 para 46 de 46

Thread: MÁIS PROBLEMAS - Vostede me deixa tolo.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Compracer nota que vBET 3.5.0 é dentro FASE BETA e é claramente descrito na sección descarga:
    Últimos descargar BETA (inestable) Versión para vBulletin 3.x - vBET 3.5.0
    É claramente descrito que esta versión é inestable - todo o mundo usa a versión BETA, por si propia conta e risco e está consciente de que é inestable.

Versión BETA é parte normal de cada un de desenvolvemento de software - vBulletin e outros mods tamén son liberados na versión beta.

En caso de problemas - só notificarlle-la a nós para que poidamos resolver-lo e se é fundamental volver a última versión estable que aínda está dispoñible na sección de descarga

Quote Enviado Orixinariamente por Snake View Post
    É un desperdicio de tempo de calquera maneira, o límite de 4m chars MS é dun mes.

Cando i activado v2 google eu usei 4m chars en cerca de 15 minutos.

Mesmo se eu quería pagar US $ 1000 para 50 chars (max por mes) a partir de Google, id usalos en día.

Este mod está morto, a non ser que VBET pode atopar un camiño libre para que continúe.
    Quote Enviado Orixinariamente por r.dziadusz View Post
    Como dixen, estamos a traballar en ideas que poderían axudarnos a mellorar o noso produto cada día, é o problema aínda existente?
    Aquí está o que eu creo.

Límite de MS foi alcanzado xa.

Entón ...

Que solución está aí agora? Non teño ningunha forma de traducir do i!
    Quote Enviado Orixinariamente por r.dziadusz View Post
    Se estás certo que son bloqueados por google (se non podes facer Tet dende aquí: Http://www.vbenterprisetranslator.co....html#Correo1728), Pode escribir-lles para acceder de novo o teu IP (tamén se di no post i lle deu), se vai estar a usar "non só google" así principalmente Microsoft API vai chegar aos seus límites máis lento

Ademais, lembre que vbet non pode cambiar google / MS límites, agora nos fornecen tamén google api v2 para usuarios comerciais, pero estamos á procura de outra forma de traducir
    Entón o que ocorre cando o Google desactivar v1 API?

Entón, cal é a solución?

Esta non é unha solución a longo prazo, é iso.
    Eu quero compartir a miña solución alternativa

Creo que este mod non vai ser morto, e vai ser ir para adiante debido ao seu potencial básicos: maior noso foro de tráfico e receita, e como vBulletin tempo aínda usado como primeira opción para o software do foro. Haberá sempre unha solución, e non sempre estar só

i estou suxerindo unha vez a miña petición de recurso en:

Edición manual de caché tradución noutra lingua / result, por admin

súas ningunha tradución precisa do motor por aí en todo (para non romper tos alguén ou limitación), só a tradución manualmente por humanos, ilimitada, seguro, e os mellores resultados de tradución, Función de como a persoa traducindo abillity. Admin / equipo / moderadores / membros poden participar para axudar a tradución manual

de feito, pois aínda non dando a este recurso solicitado o ano pasado aínda no tema anterior, eu e un dos meus empregados xa o fixo por algún post, preto de 20.000 post en poucos meses se engaden manual de traducir, as súas obras xunto co Traduce Google no post. A súa method non perfecto, pero eu estou satisfeito con el, e todo o mundo entender o resultado da tradución, ata que a solicitude de recurso por riba se dan

Entón, eu son só editar o post, por admin / equipo, porque poden editar post ninguén, e engadir este por baixo do post orixinal, (elimine o espazo despois de / notranslate e / quote) para facelo traballar no seu propio posto

[Quote]
    Este, un ensaio traducir manual (ou imaxe información manual de traducir)
    [Notranslate]
    O seu texto manual de traducir aquí
    [Notranslate /]
    [/ Quote]

o resultado son así

porque o experimento e experiencia, ata agora, meu equipo ten pequenos trucos tamén, para facer a tradución manual moito máis rápido, mesmo eu non son entendido antes, entón non hai problema para a velocidade de tradución manual para min, se esta proposta xa recurso pode
    Último editado por basketmen; 30-09-11 en 18:48.

Rexistrado
    Outubro 2009

Oi Acaba de ler o tema enteiro desde o inicio e tamén teño máis información sobre o asunto.

Tradución de Google API v1 está preparado para ser pechada, así que eles poñen máis restricións que non é sorprendente - isto foi anunciado meses.

Exclusión de todo o caché non foi boa idea. Pode reclamar agora que vai ser caro para ti traducións gor (que xa tivo de balde), pero é inútil - que é Google Translation API v2 que cobra non é xente. Por favor, apunta o reclama a Google. Aquí só podemos dicir que entendemos a súa opinión e non teñen impacto nesa área.

Por favor, use Microsoft Tester para determinar o que é algo malo coa súa conexión con Microsoft. Se non, por favor envíe detalles de acceso, así como Radek lle pedín antes, entón seremos capaces de ver o que está pasando.

Con moito gusto engadiremos algún outro API de tradución que Denomina Do servizo deixa para aquilo. vBET É xa preparado a facilmente engadir provedores de tradución nova. Compracer punto calquera que queres ser apoiado en vBET

Por favor, diga que aceiro precisa de axuda nesta área? Se o produto xa está desinstalar, entón supoño que non hai máis necesidade de axuda nesta área - non?

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010

Entón como é que se plantexa para o servizo aos clientes NEW Michael?

Como son mento para traducir BIG novos foros a partir de cero.

O seu programa é agora inútil, a menos que espertar e atopar un xeito para as persoas a usalo.

Honesta eu non me importa, podo levala ou deixalo.

É vostede que non ten un negocio.

Rexistrado
    Outubro 2009

Xeito mesmo como ata que agora. vBET De moi o comezo proporciona traducións de provedor de tradución externa. Agora pode apoiar moitos provedores - tan nós servizo os nosos clientes mesmo mellores que antes de que.
    Calquera utilizando vBET é consciente sobre provedores de tradución externa e sabe que ten que ser capaz de utilizar aqueles servizos. É incluído en vBET Licenza - é claro sobre el.

Quen son eles? E por que está me pregunta sobre decisións outros? Se che me pregunta sobre consellos para estes foros aquí están algúns:
    1. Engadir á vBET páxinas de contido ignorado como moitos como vostede pensa que non é importante para traducións
    2. Use servizos de tradución libre primeiro
    3. Para evitar chegar a traducións libres límite moi rápido - Límite de idiomas soportados. Engadir novas de cando en vez cando o caché está cheo.
    4. Mesmo se está a usar traducións pagados - Límite de traducido a para os que pensas que son máis importantes para o seu foro. E aínda así límite-lo máis - despois do tempo que pode engadir máis linguas se cre que os custos son Aceptar para ti.
    5. Se vostede non está usando Tradución Google API v1 - non borrar a caché da base de datos e desactivar limpeza automática, ou polo menos o tempo de caché pasar a vivir para moito máis tempo (para evitar o pago de traducións mesmo)
    6. Evite tradución de SPAM, alomenos, ata que estes posts son publicados.
    7. Buscar outros servizos de tradución que Denomina Do servizo deixa para engadilo a vBET e @let nos sobre aqueles - con moito gusto apoiaremos tan moitos API de traducións como posíbel
    Esas son varios consellos que me veu agora.

O noso programa é aínda o mesmo que antes (e mesmo mellor) polo que é moi útil. Pode ser máis caro, pero é tan útil como era antes e aínda máis, porque engadir novas características

Precisa máis axuda nesta área?

Rexistrado
    Outubro 2009

Ningunha resposta - suposto que non máis a axuda é necesitada aquí. En caso se é - compracer escribir aquí, mudaremos estado para Abrir outra vez.

Páxina 5 de 5 FirstPrimeiro ... 345

Tags para este tema