Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 5 ja 5 FirstEnsimmäinen ... 345
Tulokset 41 että 46 ja 46

Thread: LISÄÄ BUGIT - Voit ajaa minut hulluksi.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Huomaa, että vBET 3.5.0 on Beta-vaiheessa ja se on selkeästi kuvattu download osiosta:
    Lataa uusin BETA (unstable) Versio vBulletin 3.x - vBET 3.5.0
    Se on kuvattu selkeästi, että tämä versio on epävakaa - jokainen käyttää Beta-versio sen oma riski ja hän tietää, että se on epävakaa.

Beta-versio on normaali osa jokaisen Ohjelmistokehitys - vBulletin ja muita modeja myös vapautuu beta-version.

Jos kysymyksiä - vain ilmoittaa sen meille, jotta voimme ratkaista sen ja jos se on kriittinen palata uusin vakaa versio on vielä käytettävissä latausosiosta

Jäsen

Quote Alkuperäinen kirjoittaja Snake View Post
    Sen ajanhukkaa muutenkin, MS raja on 4m merkkiä kuukaudessa.

Kun olin ottanut v2 Google käytin 4m merkkiä noin 15 minuuttia.

Vaikka haluaisinkin maksamaan $ 1000 50m merkkiä (max per kuukausi) Googlen, id käyttää niitä päivinä.

Tämä MOD on kuollut, ellei vBET löytyy ilmainen tapa se jatkaa.
    Quote Alkuperäinen kirjoittaja r.dziadusz View Post
    Kuten sanoin Työskentelemme ideoita, jotka voisivat auttaa meitä parantamaan tuotetta joka päivä, Onko ongelma vielä olemassa?
    Tässä on mitä ajattelen.

MS raja on saavutettu jo.

Joten ...

Mikä ratkaisu on nyt? Minulla ei ole keinoa kääntää tehdä I!
    Quote Alkuperäinen kirjoittaja r.dziadusz View Post
    Jos olet varma olet estänyt Google (jos ei voit tehdä Tet täältä: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728) Voit kirjoittaa ne reaccess IP (Sanotaan myös jälkeisessä annoin teille), jos käytät ei "vain google", joten lähinnä Microsoftin API tulet rajojasi hitaampi

Muista myös että vBET ei voi muuttaa google / MS rajoja, nyt voimme tarjota myös Googlen API V2 Comercial käyttäjille, mutta etsimme muita tapa kääntää
    Mitä tapahtuu, kun Google sammuttaa v1 API?

Niin mikä sitten on ratkaisu?

Tämä ei ole pitkällä aikavälillä korjata, on se.
    Haluan jakaa minun vaihtoehtoinen ratkaisu

Mielestäni tämä modi ei koskaan kuollut, ja tulee mennä eteenpäin, koska sen perus potentiaalia: suurempi meidän foorumi, liikennettä ja tuloja, ja niin kauan vBulletin käytetään edelleen ykkösvalinta foorumi ohjelmistot. Tulee aina ratkaisu, ja aina olla yksin

ehdotan jälleen minun ominaisuudesta täällä:

Manuaalinen muokkaus muut käännöksen tulos / cache, admin

sen ei tarvitse moottoria käännöstä siellä ollenkaan (niin riko kenenkään tos tai rajoitus), vain manuaalisesti käännös ihmisen, rajoittamaton, turvallinen, ja parhaan käännöksen tulosRiippuen siitä, kuinka paljon henkilö kääntää abillity. Admin / henkilöstö / moderaattoreilla / jäsenet voivat osallistua auttamaan manuaalinen käännös

oikeastaan koska vieläkään ei anna tätä ominaisuutta pyytänyt viime vuonna vielä edellä kierre, minä ja yksi minun henkilökunnan jo tehnyt tätä jo jonkin postitse noin 20.000 virkaa muutaman kuukauden lisätään käsin kääntää, sen tekee yhteistyötä google kääntää postissa. Sen ei ole täydellinen methode, mutta olen tyytyväinen tarpeeksi siihen, ja jokainen ymmärtää käännöksen tulos, kunnes toiminto pyytää edellä on esitetty

Olen siis vain muokkaa viestiä, admin / henkilökunta, koska he voivat muokata kuka tahansa lähettää, ja lisää tämä alle alkuperäisen postitse (poista tilan jälkeen / notranslate, ja / quote) saada se toimimaan omassa viesti

[Quote]
    Tämä on manuaalinen kääntää tekstin (tai manuaalinen kääntää tiedon kuva)
    [Notranslate]
    Ohjekirjasta kääntää tekstiä täällä
    [/ Notranslate]
    [/ Quote]

tuloksena on näin

koska kokeilu ja kokemus tähän asti, minun henkilökunta sai pikku temppuja myös tehdä manuaalinen käännös paljon nopeammin, jopa en toteutuessaan ennen, joten ei ole ongelma manuaalisen kääntämisen nopeus minulle, jos tämä ominaisuus pyyntö voidaan antaa
    Viimeksi muokannut basketmen; 30-09-11 at 18:48.

Hi. Luin juuri koko lanka alusta alkaen ja sai myös muutamia lisää tietoa asiasta.

Google-käännös API v1 valmistautuu suljetaan, niin ne laittaa enemmän rajoituksia, mikä ei ole yllättävää - tämä oli ilmoittanut kuukautta sitten.

Poistaminen koko välimuisti ei ollut fiksu idea. Voit valittaa nyt, että se tulee olemaan kallista sinulle gor käännöksiä (joka sinulla jo ilmaiseksi), mutta se on turhaa - se on Google-käännös API v2 joka laskuttaa sinua ei meille. Ole hyvä ja osoita valittaa Google. Täällä voimme vain kertoa, että huomasimme mielipiteenne eikä meillä ole mitään vaikutusta tällä alalla.

Käytä Microsoft testaaja ja selvitä, mistä se jotain vikaa Microsoft yhteys. Jos ei sitten lähetä käyttöoikeustiedot yhtä Radek pyytänyt sinua ennen niin voimme tarkistaa, mitä tapahtuu.

Kerro sinä teräs tarvitset apua tässä asiassa? Jos tuote on jo poistettu niin oletan, ettei enää tarvitse apua tässä asiassa - eikö?

Senior Member

Joten miten aiotte palvelun Uusia asiakkaita Michael?

Miten ne ment kääntää BIG uusia foorumeita tyhjästä.

Ohjelmisto on nyt hyödytön, ellei heräät ja löytää tapa ihmisiä käyttää sitä.

Rehellisesti i dont huolta, voin ottaa sen tai jättää.

On teille, että ei ole enää liiketoimintaa.

Samalla tavalla kuin tähän asti. vBET hyvin alusta tarjoaa käännöksiä ulkopuolisilta kieliversiota. Nyt voimme tukea monia tarjoajat - niin me palvelua asiakkaillemme entistä paremmat kuin ennen.
    Kuka tahansa vBET on tietoinen siitä ulkoinen kääntämistyökalut ja hän tietää, että hänen on voitava käyttää näitä palveluja. Se sisältyy vBET License - Olemme selvillä siitä.

Keitä he ovat? Ja miksi kysyt minulta toisia päätöksiä? Jos olet kysyy minulta vinkkejä kyseisiä foorumeita tässä joitakin:
    1. Lisää vBET huomiotta sivuja niin monta sisältöä kuin luulet ei ole merkitystä käännöksiä
    2. Käytä vapaa käännöspalvelut ensimmäinen
    3. Jotta vältettäisiin ajautuminen maksutta käännökset raja liian nopeasti - raja tuettuja kieliä. Lisää uusia aika ajoin, kun välimuisti on täynnä.
    4. Vaikka käytät maksetaan käännökset - raja tuettuja kieliä niille, jotka mielestänne ovat tärkeimpiä your forum. Ja silloinkin raja se enemmän - kun kerran voit lisätä kieliä, jos huomaat, että kustannukset ovat OK sinulle.
    5. Jos et käytä Google-käännös API V1 - Älä poista tietokannan välimuisti ja poistaa automaattinen puhdistus, tai ainakin muuttaa välimuistin aika elää paljon kauemmin (välttää maksaa saman käännökset)
    6. Vältä käännös SPAM, tarkastamalla viestit ennen kuin ne julkaistaan.

Nämä ovat useita vihjeitä, jotka tulivat minulle juuri nyt.

Ohjelmistomme ei vielä sama asia kuin ennen (ja vielä parempi) joten se on erittäin hyödyllinen. Se voi olla kalliimpaa, mutta se on yhtä hyödyllinen kuin se oli ennen ja vielä enemmän, koska siihen lisätään uusia ominaisuuksia

Tarvitsetko lisää apua tässä ketjussa?

Ei vastausta - olettaa, että enempää apua ei tarvita tähän. Tapauksessa jos se on - Kirjoita tähän, voimme muuttaa tilan Avaa uudelleen.

Sivu 5 ja 5 FirstEnsimmäinen ... 345

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •