Como por título. Palabras filtradas encontrado título está a ser traducido.
Como por título. Palabras filtradas encontrado título está a ser traducido.
calquera solución?
Ola,
Por favor, pegue aquí un URL a súa web e para a páxina con este problema, porque eu teño máis información
Grazas
aquí vai:
Comunidade News & Guidelines
"PFK" é unha palabra filtrada.
ok vou comprobar isto para vostede
Oi Kamil está de vacacións e eu estou tendo os seus casos. Non sei se foi resolto por AM ou a cuestión aínda está vivo (eu vexo estado 'To explain') - entón, por favor confirme que precisa de axuda coa súa emisión ou pode ser marcado como resolto?
Este aínda non están resoltos.
Se quere dicir parámetro Palabras ignoradas / sentenzas, Entón non hai erro en todo. Por favor, lea a descrición do parámetro:
Entón, se é sobre esa configuración, entón se quere traballar tamén por títulos, por favor, fixo novo posto en Solicitude de recurso. Neste momento temos o camiño para apoia-lo alí, pero ningún corpo estaba pedindo por iso, polo que non era necesario. Se precisa del - por favor escriba novo post alí así seremos capaces de xestionar pedido novo recurso.Cales as palabras / frases deben ser ignorados durante a tradución. Isto terá efecto só sobre as mensaxes creadas tras palabra / frase foi engadido aquí. Esta será automaticamente opaca ignorado palabras / frases de mensaxes recibidas en bbcode notranslate (soporta: mensaxes, mensaxes de grupo, comentarios imaxes, mensaxes de visitantes e mensaxes privadas). El non terá ningún efecto sobre as palabras fóra de mensaxes - Non para os que usan traducido área en modelo apropiado. Tamén terá ningún efecto sobre Título da mensaxe - Só no contido da mensaxe. Use liña separada para cada palabra ignorado / frase. É sensible caso!
Para dar soporte recén engadido palabras ignoradas nas mensaxes xa existentes, por favor use Opaque ignorado funcionalidade words.
Se é sobre outra cousa, polo que debes describilo la con máis detalles en canto sei exactamente o que é de preto de![]()
Parece que o que eu precisaba. Levantará unha solicitude por alí. Grazas.
OK así que este asunto está pechado. Imos manter a discusión na sección petición de recurso![]()