Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 10 de 10

Thread: Palabras filtradas en título fío que está a ser traducido

Proscrito
    Rexistrado
    Xaneiro 2011

Default Palabras filtradas en título fío que está a ser traducido

Como por título. Palabras filtradas encontrado título está a ser traducido.

Proscrito
    Rexistrado
    Xaneiro 2011

calquera solución?

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Ola,

Por favor, pegue aquí un URL a súa web e para a páxina con este problema, porque eu teño máis información
    Grazas

Proscrito
    Rexistrado
    Xaneiro 2011

aquí vai:
    Comunidade News & Guidelines

"PFK" é unha palabra filtrada.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

ok vou comprobar isto para vostede

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Oi Kamil está de vacacións e eu estou tendo os seus casos. Non sei se foi resolto por AM ou a cuestión aínda está vivo (eu vexo estado 'To explain') - entón, por favor confirme que precisa de axuda coa súa emisión ou pode ser marcado como resolto?

Proscrito
    Rexistrado
    Xaneiro 2011

Este aínda non están resoltos.

Rexistrado
    Outubro 2009

Se quere dicir parámetro Palabras ignoradas / sentenzas, Entón non hai erro en todo. Por favor, lea a descrición do parámetro:
    Cales as palabras / frases deben ser ignorados durante a tradución. Isto terá efecto só sobre as mensaxes creadas tras palabra / frase foi engadido aquí. Esta será automaticamente opaca ignorado palabras / frases de mensaxes recibidas en bbcode notranslate (soporta: mensaxes, mensaxes de grupo, comentarios imaxes, mensaxes de visitantes e mensaxes privadas). El non terá ningún efecto sobre as palabras fóra de mensaxes - Non para os que usan traducido área en modelo apropiado. Tamén terá ningún efecto sobre Título da mensaxe - Só no contido da mensaxe. Use liña separada para cada palabra ignorado / frase. É sensible caso!

Para dar soporte recén engadido palabras ignoradas nas mensaxes xa existentes, por favor use Opaque ignorado funcionalidade words.
    Entón, se é sobre esa configuración, entón se quere traballar tamén por títulos, por favor, fixo novo posto en Solicitude de recurso. Neste momento temos o camiño para apoia-lo alí, pero ningún corpo estaba pedindo por iso, polo que non era necesario. Se precisa del - por favor escriba novo post alí así seremos capaces de xestionar pedido novo recurso.

Se é sobre outra cousa, polo que debes describilo la con máis detalles en canto sei exactamente o que é de preto de

Proscrito
    Rexistrado
    Xaneiro 2011

Parece que o que eu precisaba. Levantará unha solicitude por alí. Grazas.

Rexistrado
    Outubro 2009

OK así que este asunto está pechado. Imos manter a discusión na sección petición de recurso

Tags para este tema