Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 5 de 5

Thread: Ola moi interesado! Unha pregunta

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Default Ola moi interesado! Unha pregunta

Ola, eu falo inglés e noso foro está actualmente en inglés. A miña pregunta é, eu non entendo algunhas cousas sobre VBet,
    • 1.So se unha persoa visitas que fala alemán, por exemplo. Cando vai para o meu sitio ... automaticamente en alemán?
    • 2.Do eles teñen que troca-lo para a súa lingua?
    • 3.Is hai algo na súa lingua que lles permite saber para cambiar?
    • 4.Or ven bandeiras e prema en?
    • 5. Última pregunta, cando van facer un post. Son as direccións alí explicando como facelo para traduce a súa lingua? Ou é automático?

Grazas. Eu estou moi interesado neste. Estou preparado para mercar agora. Eu só quero estar seguro de todo vai funcionar como eu creo que vai. Ademais, eu uso Pro PhotoPost Tournament, e escaleiras, e algúns outros do foro. Vexo traballos PhotoPost Pro Espero que a miña plugins outros tamén!

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Ola de novo. Teño visitado foros con VBet neles. E todo o mundo ten un aviso de que non se traduce. Nós realmente necesitamos que a traducir para nós. Ademais, nunca username 'rexistrar' as palabras''e 'password' traduce en calquera foro que visitei tiña VBet instalado. Será que esta última versión corrixir estes problemas?

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Ola ?********************

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Ola

Pena de responder atrasado. Esta semana estaba fóra de liña e Kamil está de vacacións ata o final deste mes. Xeralmente apoiamos os fins de semana, o que pode ocorrer se atopa nosas mensaxes de apoio doutros fins de semana. Así, unha vez pena de este

Respondendo as súas preguntas.
    1. Podes establecer a opción vBET para invitados a falar alemán será automaticamente redireccionado para a tradución alemán (básico nos titulares do navegador).
    2. Poden, pero non ten que - vexa a primeira resposta.
    3. Non entendo a pregunta ...
    4. Todos os usuarios vense bandeiras e pode cambiar de idioma calquera momento.
    5. Cando os usuarios escriben en linguas distintas, entón vBET pode recoñecer a linguaxe de mensaxes (configurable).

Sobre outros plugins. Só algúns plugins necesitan de integración especial. A maioría dos plugins funciona ben, sen ningunha etapa adicional.

Sobre a non traducir 'username' e 'password' - ao meu ver traduce no noso foro. Basta comprobar tradución para o xaponés. Ninguén escribiu discusión sobre as cuestións nesta área. Tamén vale lembrar que vBET non se traducen esta páxina tempo de botóns. Esta é o único visible que non é traducido agora e as razóns é que os botóns teñen as súas contido do atributo html en vez de dentro do corpo tag html.

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Grazas pola resposta. Vou mercar agora ******

Tags para este tema