PDA

Ver Versión Completa: Posts cambio por opción fío



Snake
02-08-10, 22:16
Recentemente eu fixen a miña temas ver 20 artigos en vez de 10, engadindo así máis contidos nunha páxina dun segmento.

Eu teño que facer para baleirar a memoria caché totalmente da vontade de ser ok para deixalo, é dicir, eu teño que facer para traducir os temas a partir de cero?

vBET
03-08-10, 18:09
Non é preciso facer nada en caso de caché. Invitado actualiza a caché a cada hora para páxinas relacionadas (por defecto - é configurable). E caché de base de datos está deseñado para reaccionar inmediatamente a calquera cambio no seu foro:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET Translator 4.10.1