Ver Versión Completa: Acepto Traducir saúdo usuario rexistrado
No AdminCP existen dúas opcións para o título de saúdo e-mail eo corpo de saúdo. Sería moi beneficioso o texto inserido en ambos os campos e nunha lingua podería ser traducida no momento da transmisión de correo-e para o idioma indicado no perfil do destinatario do usuario.
Acepta. En xeral, queremos apoio á tradución de e-mails enviados por vBulletin. O mesmo tempo, nós non poñemos gran prioridade sobre iso. Entón, imos definitivamente traballo sobre iso e aínda temos algunhas outras cousas que ten que ser feito antes del. Por iso, ser a paciencia:)
Eu entendo que ten que manter as prioridades para solicitudes de recursos e eu respecto a súa decisión. Con todo, quere só de engadir urxencia un pouco máis, dicindo que, con todas as promesas marabillosas de tradución marabillosa vBET para os clientes que chegan de todo o mundo, é un pouco triste que cando chegar a coraxe suficiente para facer os usuarios rexistrados son saudado, no caso do meu sitio, cun longo e-mail de benvida que é enteiramente en inglés.
Bo punto. Vou manter isto presente ao elixir unha nova funcionalidade xunto a aplicar:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):