PDA

Ver Versión Completa: Como branding libre?



wowglider.de
23-06-10, 11:28
Ola! Acabo de me marcar para o meu bot Free Forum FAIRPLAY | mercar WoW Forum (http://wow.glider-forum.de/), pero o texto aínda é baixo, como podo eliminar-lo | WoW / MMO Glide bot ? MFG

Ola, eu acabo de mercar a opción de marcar libres para o meu foro. Pero o anuncio aínda está alí, como eu me librar del? Grazas

kamilkurczak
23-06-10, 13:00
Por defecto paquete Marca Libre ten eliminado enlace de crédito, pero ter esa licenza lle dá dereito de remover tamén información sobre a versión, pero tes que facelo só

Vou preparar un instruccións detalladas para ti e eu vou enviar a AM para ti:).

wowglider.de
23-06-10, 14:18
ok, aínda á espera dun PM

kamilkurczak
23-06-10, 14:23
Interésanos a:)

njm
20-07-10, 11:28
Ola ... pode por favor me manda esta información tamén ... só teño a versión de marca libre. non baixou aínda ... será en poucos días, cando estea listo para instalar, pero gustaríame saber como corrixir inmediatamente cando estou listo para instalar.

kamilkurczak
20-07-10, 12:18
Interésanos a:)

mario06
20-07-10, 18:05
Non podes facelo fóra da dereita libre marca da caixa?

vBET
20-07-10, 19:41
Pola versión estándar da marca libre é libre de conexión de crédito, pero calquera propietario de licenza de marca libre é a posibilidade de eliminar información sobre o nome do produto.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vB Enterprise Translator 4.10.1