PDA

Ver Versión Completa: Resolto Non traducir a partir de calquera cousa, pero inglés?



widotcom
04-06-10, 16:35
Funciona perfectamente traducir Inglés para calquera outra cousa ... Con todo, se eu ir / forum / es /********** e despois pos en español, non converter a enviar de volta a Inglés (ou calquera outra lingua).

Eu configure:

Amosar texto orixinal de usuario: Engadido por Javascript

e tamén intentou as outras opcións, pero ningunha delas parece funcionar. Eu estou seguro que é algo parvo que eu estou facendo ....

Ademais, eu non estou a ver URL traducido, pero eu estou ben con iso de momento. (Usando vBSEO)

kamilkurczak
04-06-10, 22:16
Ola,

en primeiro lugar (sobre a súa segunda edición) - Os vínculos que foron traducidos, ten que cambiar dous arquivos:
1. FORUM_ROOT / includes / functions_vbseo_createurl.php
2. FORUM_ROOT / includes / functions_vbseo_url.php
a instrución completa que ten en facer-non-subida do cartafol (léase me) - Parte da integración vBSEO (Integración con outros mods)

Agora sobre o tema principal (tradución): go to-> AdminCP-> vBET-> google
Suxiro facer que o google confianza Cando digna de confianza na detección de idioma Google
Podes establecer o nivel de confianza - Eu propoño definir 0,1 (10%) na detección de idioma Confianza Google
Por defecto, se é de 0,1 - polo tanto, o Google é polo menos o 10% de certeza sobre o idioma das mensaxes, a continuación, vBET marcará nova mensaxe lang bbcode automaticamente. Se o Google non será seguro - mensaxe queda como está e administrador pode actualiza-lo manualmente, se fose necesario.

necesario, ten que editar manualmente as mensaxes existentes. Ten que poñer o texto existente en [lang =] etiquetas.
todo está descrito en:

widotcom
05-06-10, 00:03
Traducindo problema: eu entendín, se eu queira publicar en español, podo estar en calquera lingua, incluíndo por defecto, pero que poñer un [lang = es] BBCode en torno a miña post, entón, correcto? E entón o sistema será auto-traducir a calquera lingua (xa que eu engadir o código BBCode lang)?

ETA: Missed un paso nas instrucións vBSEO ... todo funciona agora .. Grazas ******

Unha cousa máis pequena e estou querendo saber se iso é bo .. mirando para un fío agora .. Título é:

Realmente bueno nueva característica .

URL inclúe o i acentuado ... é que así no google etc?

realmente-bueno-nueva-caracter%C3%ADstica-628861/

kamilkurczak
07-06-10, 15:25
Ola,

non é ok (caracter% C3% ADstica)

Pleae asegúrese de que fixo todas as configuracións necesarias do vBulletin (e vBSEO se ten) descritos no readme.html no paquete de instalación. Se non, entón vostede pode ter problemas con algúns caracteres linguas.

traducindo problema: se definir "Trust Google cando o resultado é digna de confianza" novos postos serán automaticamente posta en lang bbcode, pero ten que aparcar as anotacións antigos neste tag.
Se escribir en linguaxe nativa foro este texto non se embalado nun tag.

kamilkurczak
10-06-10, 09:35
oh, sinto moito ..

Esta non é unha cuestión. Probe comprobar este enlace en outro navegador (Opera, Firefox),
debe ser traducida correctamente.
Este é un problema co navegador. Google rastrera esta ligazón correctamente (coa letra a).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1