PDA

Ver Versión Completa: A experiencia de levantar a cuestión da lingua árabe

Damas
19-10-09, 11:15
Ola, esta é a experiencia do asunto para escribir en árabe, e eu espero que o meu amigo, o director do sitio web sempre Saúdos éxito

vBET
19-10-09, 16:41
Moitas grazas:)

patrick91
26-10-09, 23:07
Eu teño un quastion Isto vai automático? Unha vez introducidos? i ver todo na miña lingua (Holandés) como é que? e que os custos deste mod completo? porque eu non podo ver as páxinas? Todo está destruído ... Pero se comezar un foro en alemán! entón Whit este mod se alguén fóra no meu sitio rexistrado FRANCIA el ve todos os temas holandeses na súa linguaxe propia francés ou o que: cool: Sorry for my bad Inglés MVG Patrick

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1