PDA

Ver Versión Completa: Resolto Moi rastrexar erros.

symbianist
15-12-09, 06:14
Na miña conta google webmaster i entender iso perdeu de erros de seguimento.
este é o exemplo conexións de erro de seguimento.

hxxp: (.) (.)? / / wwwww exemplo com.br / bg / tags.php tag = tolo

cando premer no que me redireccionar desta páxina

hxxp: (.) (.) / / wwwww exemplo com.br / tags / vbet_lang = bg = redirixido tags.php /?

con este erro

A páxina non está redirixido correctamente

Firefox detectou que o servidor está redirixido a petición a esta dirección dun modo que nunca será completa.

Por favor, me axude.

vBET
15-12-09, 23:28
Por favor, AM me ligazón exacto. Neste momento eu non sei que está a usar vBSEO ou non.

symbianist
16-12-09, 06:55
im usando vBSEO. eu e os meus amigos están atopando este erro.
se ir a hxxp exemplo (.) (.) net / tl / tags.php non está redirixido
hxxp exemplo (.) (.) net / tl / tags /

pero a esta url co erro
hxxp exemplo (.) (.) net / tags /? vbet_lang = tl = redirixido tags.php /

symbianist
16-12-09, 07:02
bro, de feito, isto está a suceder só en tags.php, pero para o resto do php. que traballar moito.

symbianist
16-12-09, 07:06
hai regra formiga reescribir para os htacces para poder traballo-lo correctamente?

Kolbi
19-12-09, 14:00
De feito, eu teño unha morea de dobre meta-título, etc, tamén debe ser fixo. Tamén está a usar Google Webmaster Tools? Entón, por favor mire veces rastreando estado.

vBET
20-12-09, 00:20
hai regra formiga reescribir para os htacces para poder traballo-lo correctamente?

htacces - non. Pero iso foi resolto e será lanzado en 3.3.0. Podes facer solución rápida para iso - pode engadir esta liña en vbenterprisetranslatoor_seo.php ao final da primeira declaración se:

$_SERVER['QUERY_STRING'] = str_replace('vbet_lang='.$_GET['language'].'&redirected='.$_GET['redirected'], '', $_SERVER['QUERY_STRING']);

vBET
20-12-09, 00:21
De feito, eu teño unha morea de dobre meta-título, etc, tamén debe ser fixo. Tamén está a usar Google Webmaster Tools? Entón, por favor mire veces rastreando estado.

Por favor, abra un novo comentario para iso e tamén proporcionar URL exemplo

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1