PDA

Ver Versión Completa: Xa feito usando unha imaxe no canto de 52



yahoooh
14-12-09, 22:33
cando eu uso todos os idiomas que vai pode afectar o desempeño do meu sitio con máis de 52 requist imaxes, cada imaxe para cada idioma

i ler somthing antes como poñer unha imaxe que contén todos os icaons ou imaxes bandeiras, pero eu esquezo de onde
anywhy
é como o yahoo.com usando no seu lado esquerdo que mostran unha morea de enlaces para os seus servizos, pero usando unha imaxe para todas as iconas que amosan

vBET
15-12-09, 02:05
Grazas pola súa nota. Neste momento, vemos moitos problemas con esta visión. Se fixésemos só unha imaxe, así que non se pode escoller que bandeiras que quere ter activo.

Tamén con 52 imaxes de pequeno porte non afectar o seu funcionamento tanto como poida imaxinar. 1 foto navegadores caché, para que estes non son baixadas cada vez. 2 aqueles son contido estático para que el non usa moito os recursos do servidor só usa súa banda.

Estamos abertos a ideas. Se ten idea de como resolver unha cuestión de imaxe e aínda permite escoller en que foro linguas quere apoiar, imos ollar para iso máis preto. Neste momento, tal enfoque pode dexenerar funcións vBET real.

yahoooh
15-12-09, 19:51
si, non afectará o clic para cada idioma, excepto necesitamos outra imaxe para mostrar Ehen o dereito de lnaguage deixou amosar a bandeira
polo que necesitamos dúas imaxes
unha para esquerda a dereita ea outra a dereita á esquerda

i vai mirar para o artigo explicar como usalo

vBET
15-12-09, 23:37
Hai cuestións máis - algúns esquemas non ten lugar suficiente e ten que poñer imaxes. Iso non será posible se só unha imaxe xerada.

vBET
11-06-10, 01:23
Feito. Se incluirá na próxima versión: Solución):
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/feature-requests/508-load-flags-css-sprite.html

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1