PDA

Ver Versión Completa: Resolto Tamaño da DB



moman
06-12-09, 09:23
É normal para a súa base de datos para triplicar de tamaño despois da instalación de vBET?

Comecei cun DB de 1GB, e agora eu estou mirando para preto de 3. Aínda que eu entenda que toda posts páxinas están almacenados en memoria aquí, non sería máis estable para que isto sexa feito en unha base de datos separado fóra do vB (como 2.x fai)?

vBET
10-12-09, 21:45
Si - base de datos vai medrar. O seu contido é multiplicado 52 veces (se ten todas as linguas activado), polo que é difícil non crecer;)

Usando DB mesmo non afecta á estabilidade en todos os foro, porque non existe unha consulta que emprega outros recursos do VB. Tamén vBET 2.x usar mesmo banco de datos.

Sempre pode desactivar algunhas linguas, ou simplemente desactivar o caché para algúns idiomas o tamaño do DB é un problema para vostede. Pero mentres ten espazo no seu disco o tamaño do DB non afecta ti - vBET emprega índices para todas as consultas. Hai unha cousa que lle interesa as táboas da caché son realmente grandes - eses son Clearing estratexias. Para máis detalles sobre os visite CP Admin - vBET> -> caché.

moman
11-12-09, 20:47
Grazas pola resposta! Indaga-se que estas preocupacións.

A miña preocupación final é con mysqldumps. Se eu executar o mysqldump vía liña de comandos, existe algunha forma podo eliminar as táboas de caché vBET sexan despexados? Eu prefiro non perder espazo a copia de seguridade do caché: p

vBET
11-12-09, 23:18
Estamos planificación para soportar caché de arquivos. Levaría moito máis espazo no disco duro, pero sen obter datos consultas DB. Non comezamos aplicarse este aínda.

Neste momento estamos a planear como debe ser configurable e outros detalles. Queremos que correr para todos - que significa sen necesario instalar ningún motor de caché adicional.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 enjoy automatic translations