PDA

Ver Versión Completa: Resolto Problemas ocasionais con conversión URL



simit patel
25-11-09, 18:06
Ola,

Teño está a utilizar vbet desde a rama 2.x, e foron a actualización ao longo do camiño. Acaba de actualizar a 3.2.2.

agora, cando premer nas bandeiras, eu observo os cambios URL tamén. Con todo, ás veces a páxina é cargada correctamente, pero outras veces, eu simplemente obter unha páxina branca que di "páxina non atopada". meu sitio é informedtrades.com. eu teño vBSEO instalado tamén.

vin algunhas persoas relatan experiencias semellantes, pero eu non vin a ninguén fala de iso ocorrendo só unha parte do tempo, nin vexo persoas que só tivo un problema despois da actualización recente. Sentímolo se isto xa foi tratado e eu perdín iso.

algunhas ideas sobre como resolver o problema?

grazas
Simitis

vBET
25-11-09, 20:44
Oi Creo que atopei o estándar. En ligazóns do foro que teñen caracteres son requiridas para non ser atopado. Non sei porque aínda.

Non somos capaces de reproducir-lo nos nosos servidores (como podes ver aquí está funcionando ben) polo que debes me PM acceder detalles do seu Admin CP e FTP.

jorgejgm
26-11-09, 00:03
Ola,

Teño está a utilizar vbet desde a rama 2.x, e foron a actualización ao longo do camiño. Acaba de actualizar a 3.2.2.

agora, cando premer nas bandeiras, eu observo os cambios URL tamén. Con todo, ás veces a páxina é cargada correctamente, pero outras veces, eu simplemente obter unha páxina branca que di "páxina non atopada". meu sitio é informedtrades.com. eu teño vBSEO instalado tamén.

vin algunhas persoas relatan experiencias semellantes, pero eu non vin a ninguén fala de iso ocorrendo só unha parte do tempo, nin vexo persoas que só tivo un problema despois da actualización recente. Sentímolo se isto xa foi tratado e eu perdín iso.

algunhas ideas sobre como resolver o problema?

grazas
Simitis
Ola, eu tamén aconteceu unha vez, pero se actualizar a páxina de novo e fai ben. A verdade que é raro, saúdos.

vBET
26-11-09, 04:55
O certo é que non importa de como é raro - non debe ocorrer en todo e nós faremos noso mellor para que funciona todo o tempo:)

simit patel
26-11-09, 16:18
i revertido para vbet 312, que funciona ben. así, o problema está relacionado a algunha diferenza entre 312 e 322. tamén, cando reverteu a 312, o primeiro que fixen foi un produto de substitución. o problema aínda persistía. Entón, cando cargado os ficheiros de 312, que parecía resolver o problema. así, quizais o problema se relaciona cunha edición de arquivo feita entre 312 e 322.

Tamén digno de nota é que eu teño vbblogs instalado. iso non foi impactado en todos; URLs en blogs non estaban a ser escrito en carácteres estranxeiros. nin en 322 nin en 312.

Eu realmente quere aproveitar as novas características do 322. hai de calquera xeito podo facelo en función da situación?

grazas
Simitis

Added: e, por suposto, eu teño a última versión de vBSEO instalado.

vBET
26-11-09, 16:23
Non é a mellor idea para reinstalar feita cando o soporte é na súa tarxeta ...

Tamén creo que este é un problema coa configuración vBSEO. Os patróns que ten para o segmento non vai permitir que os sinais externos:


'VBSEO_URL_THREAD' => '(\d+)-([a-z\._\-ŠŽšžźŔÁÂĂÄĹÇČÉĘËĚÍÎĎŃŇÓÔŐÖŘŮÚŰÜÝŕáâăäĺçčéęëěíîďńňóôőöřůúűüý˙µA-Z\d-]+)\.html',


debe ser algo así:


'VBSEO_URL_THREAD' => '([^/]+)/(\d+)-([^/]+)\.html',


Pero non cambie-lo manualmente. Este estándar está en moitos lugares na configuración vBSEO. Por favor, AM me acceso a información para o seu CP vBSEO e eu vou descubrir cal parámetro de configuración é responsable por iso.

vBET
26-11-09, 16:38
A razón é a configuración vBSEO mal.

Opción definida "Substitiur Non-Inglés Personaxes en URLs?" "Manter Non-Inglés Personaxes en URLs".

Este desaparecen misteriosamente do noso manual de integración. Pena de problemas:) só un conxunto de parámetros e será ben:)

jorgejgm
26-11-09, 17:28
A razón é a configuración vBSEO mal.

Opción definida "Substitiur Non-Inglés Personaxes en URLs?" "Manter Non-Inglés Personaxes en URLs".

Este desaparecen misteriosamente do noso manual de integración. Pena de problemas:) só un conxunto de parámetros e será ben:)

Para o español hai un problema coas letras ESTE letras N, O, I, etc etc (THE Translate Elimina TO N, o, I.Ao ter activado \" reemplazar os carácteres non ingleses\" vbseo substitúeo pola letra N, ou, i na URL. Para seo isto é moi bo.Coa opción \"Keep Non-English Characters in URLs\" os carácteres son substituídos por . Algo que afecta moito ao seo. Para futuras revisiones de VBET vai poder \" solucionarse \" ou técnicamente é imposible?.Grazas.

vBET
26-11-09, 20:12
Ao ter activado \" reemplazar os carácteres non ingleses\" vbseo substitúeo pola letra N, ou, i na URL. Para seo isto é moi bo.Coa opción \"Keep Non-English Characters in URLs\" os carácteres son substituídos por . Algo que afecta moito ao seo. Para futuras revisiones de VBET vai poder \" solucionarse \" ou técnicamente é imposible?.Grazas.

Isto faise por vBSEO - vBET non fixo tales substitucións. Ten que configurar adecuadamente vBSEO. Pode que opción de manter ans non Espagnol personaxes tamén configurar manualmente no FORUM_DIR / inclúen parámetro / config_vbseo.php $ vbseo_custom_char_replacement. Grazas que será capaz de traballar con traducido URL e manter o seu actual URL lingua nativa como aqueles onde.

Aquí tes:

http://www.forum.simple-nlp.pl/informacje/1274-pierwsze-na-swiecie-forum-o-nlp-wspierajace-wielojezyczna-spolecznosc.html

Este é URL onde as letras polaco (como SAEC) cambiou grazas a US $ vbseo_custom_char_replacement e aínda conserva todas as outras letras non inglés. Este é mesmo enlace para o xaponés:

http://www.forum.simple-nlp.pl/ja/informacje/1274-nlp多言語のサポートのための世界初のフォーラム!.html

Ademais, este é un bo exemplo porque ten que manter non Inglés / Espagnol personaxes - algunhas linguas teñen Noly non Inglés / Espagnol caracteres.

Iso é exemplo de como pode definir $ value vbseo_custom_char_replacement (para letras polaco):


$vbseo_custom_char_replacement = array(
'ˇ' => 'A',
'¦' => 'S',
'¬' => 'Z',
'±' => 'a',
'¶' => 's',
'Ľ' => 'z',
'ą' => 'a',
'ę' => 'e',
'ć' => 'c',
'ż' => 'z',
'ś' => 's',
'ź' => 'z',
'ó' => 'o',
'ł' => 'l',
'ń' => 'n',
'Ą' => 'A',
'Ę' => 'E',
'Ć' => 'C',
'Ż' => 'Z',
'Ś' => 'S',
'Ź' => 'Z',
'Ó' => 'O',
'Ł' => 'L',
'Ń' => 'N'
);


Entón, como ve - pode manter deus xeito SEO para as súas conexións existentes e aberto para conexións traducido en 52 linguas:)

Espero que isto axuda en caso de calquera outras cuestións é só pedir - estamos aquí para axudar:)

jorgejgm
26-11-09, 21:27
Moitas grazas unha vez máis, funciona perfecto. Grazas.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1