PDA

Ver Versión Completa: Resolto despois de moito tempo, ela non funciona



wowglider.de
14-01-11, 18:57
Ola,
Recentemente eu descubrir que vBet non funciona como debería anymore.

Warden wird geupdatet? (Http: / / wow.glider-forum.de/allgemein/33360-warden-wird-geupdatet.html)
-->
Warden será actualizado? (Http: / / wow.glider-forum.de/en/allgemein/33360-warden-wird-geupdatet.html)

Tamén me gustaría eliminar o "As traducións automáticas apoiados por vBET 3.3.6", si compras a opción de marcar libres.

Outra cousa que descubrín que non podo facer nada vía AdminCP, había sempre que vBET chamado enlace, pero agora cambiou a súa .. mirar para imaxe
ImageShack ® - Online con foto e vídeo (http://img841.imageshack.us/i/erroreg.jpg/)

Grazas por calquera axuda.

vBET
14-01-11, 20:04
Ola

El vai traballar de novo:) Eu sei que a cuestión - que está do lado de Google entón é iso que ten que facer:
1. Comprobe que está bloqueado por Google ou recibir resultados errados. Para iso utiliza Google testadores:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post1728
2. Por favor, nos dea resultados.
3. Se todo é OK - entón por favor, lea tradución cando está conectado Pol Se funciona, entón isto significa que tivo problema temporal en Google e páxinas de resultados de malo foi almacenado en memoria do caché membro (Eu só notou na lista TODO para non caché-lo en tal caso ). Entón, por favor só de caché Visitante limpa todo (mellor facelo manualmente - ver nota a Ferramentas vBET).

Sobre marcar libres - Vexa AM e por favor, teña en conta que o próximo lanzamento será eliminado por defecto:)

E sobre non tezt no menú Admin - parece que non hai ningunha frase apropiada. Por favor, asegúrese de que a súa instalación é apropiada - update acaba de facer - cargar os arquivos de novo e descargar arquivo do produto novo. Isto debe axudar:)

wowglider.de
16-01-11, 04:26
Ola, grazas pola túa resposta.

Eu tryd-lo e parece ok:
Iniciar proba de tradución
Resultado da proba: {"responseData": {"translatedText": "millas widziane"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
Erro de proba:

E eu tamén tryd para reupload-lo, pero non o seu traballo. Cache hóspede non está activo porque a súa moi malo para fins de SEO.

wowglider.de
16-01-11, 05:13
Non sei porque parece funcionar agora. Entrei Opcións vBet través vBulletin opcións-iso parece funcionar, pero eu non podo localízase lo directamente, pero parece traducir agora, pero a súa realidade lento. Parece que todos a caché do meu substitúese por "nada"

vBET
16-01-11, 19:57
Ola, grazas pola túa resposta.

Eu tryd-lo e parece ok:
Iniciar proba de tradución
Resultado da proba: {"responseData": {"translatedText": "millas widziane"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
Erro de proba:

E eu tamén tryd para reupload-lo, pero non o seu traballo. Cache hóspede non está activo porque a súa moi malo para fins de SEO.

Así, a súa conexión Google Aceptar. E como eu vexo que está funcionando ben agora. Entón, probablemente tivo algún problema temporal con conexión á Google que está fóra do noso pé e non podemos facer nada neste ámbito. Grande que está a traballar agora:) Eu tamén engadir tarefas TODO para enviar correo administrativa por vBET cando o Google non se pode alcanzar:)

No caso de convidado non fai nada prexudicial para SEO. É aínda mellor para SEO, porque fai que as páxinas indexadas xerar moito máis rápido e para Google é importante. Esta é gran mellora e suxerimos usalo.

Por favor, diga por que pensas que Cache hóspedes é malo para SEO? ...

vBET
16-01-11, 20:02
Non sei porque parece funcionar agora. Entrei Opcións vBet través vBulletin opcións-iso parece funcionar, pero eu non podo localízase lo directamente, pero parece traducir agora, pero a súa realidade lento. Parece que todos a caché do meu substitúese por "nada"

Non entendo o que exactamente quere dicir que a caché é substituído por "nada". Fai novos rexistros non están vindo para caché ou caché que teña rexistros mal (con traducións baleiro).

Eu verifiquei só a páxina que deu como exemplo e que traduce ben e moi rápido. Poida que estaba comprobando páxina que non foi gardada en caché aínda - o tempo se xeración depende Google tempo de resposta non en vBET e non podemos facer nada con iso. Sempre pode comprobar, simplemente, xerando mesma páxina dúas veces. Primeiro tempo pode ser almacenado en memoria non aínda, aínda que próximo, vai dar-lle tempo de xeración real:) datos en memoria permanece por 15 días (configurable) para que o seu foro realmente xera rápido:)

Por favor, diga que precisa de axuda agora? :)

kamilkurczak
25-01-11, 16:35
sen resposta resolto. Se non, por favor escriba aquí e vou abrir este fío novo.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations