PDA

Ver Versión Completa: varios lang foro

yak983
23-09-10, 14:21
Ola eu teño un foro escribir nunha linguaxe máis

foro lang 1
sub foro lang 1
sub foro lang 1
sub foro lang 1

foro lang 2
sub foro lang 2
sub foro lang 2
sub foro lang 2

eu teño tentar Vbet Libre e eu teño que seleccionar o idioma e este foro crear problema para a discusión outra lingua .. na versión Pro podo seleccionar o idioma foro por foro e sub foro?

vBET
24-09-10, 15:20
Non desgraza, neste momento asume que vBET foro ten un idioma principal. Pode fixo algúns cambios que lle permitirá xestionar o seu foro vBET pro versión (paga un), aínda por defecto, el non vai funcionar apropiadamente.

O que pode facer que versión pro é un conxunto de linguas do foro como lingua principal. E por un segundo só modificar todas as mensaxes existente noutra lingua e opaco aqueles en lang é o código BBCode langtitle. Desta forma o seu foro realmente vai ter só un idioma principal e todas as mensaxes en linguaxe segundo será marcado mangueira que están en idioma distinto. Entón vBET traducirá todo adecuadamente entón.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1