Michał Olen pahoillani, en ymmärrä tätä koodia vain lisäämällä muita kieliä showthread sivujen sivukartta, tiedätkö missä (paikka jälkeen tai ennen mitä) lisätä muita sivuja myös esimerkiksi forumdisplay, arkistot ym.?
koska ne 2 sivut ovat tärkeimpiä tehdä google helpompi indeksointi kierre luettelot, ainakin sen pitäisi lukien kotouttaminen forumdisplay ja arkistosivujen liian vuonna Sivukartta
Viimeksi muokannut basketmen; 02-10-10 at 22:46.
Tällä hetkellä meillä on testattu koodi vain integroida kierre sivua, jota pidetään tärkeimpänä. Huomaa, että Google indeksoi kaikki sivut muutenkin (vaikka et ole tehnyt sitemap integraatio ollenkaan), koska robotit indeksoi kaikki linkit sivuillasi ja olet mukana liput ja linkkejä käännössivujen. Tietenkin myös linkit sivukartta voi tehdä indeksointia nopeammin. Siksi julkaistu viestiketjut linkit integraatio - ketjut muuttuu nopeasti, joten nopeammin indeksointia voi olla hyödyllistä.
Kun lisään koodin ensimmäistä viestiä sivustokarttatiedoston, saan seuraavan virheilmoituksen aikana Sivukartta sukupolven
Juoksu vBET 3.3.6 ja vBSEO 3.5.2 on 3.8.1 foorumiFatal error: Call to määrittelemättömän funktion vbet_vbseo_filter_replace_text () in / home / thespain / public_html / vBSEO / includes / functions_vbseo_createurl.php on line 47
vBET sisältää tarvittavat tiedosto init_startup koukku:
Näyttää siltä, että se ei sisälly teidän tapauksessa jostain syystä. Tällöin laita vain mukainen reqiure_once muuttuneissa tiedosto sivukartta generaattori. Laita se ennen lisäkoodi vBET. Huomaa, että se ei testattu - niin se on viisasta tehdä kopion tiedostosta ennen muutoksia.Code:if ('VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype']) { require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php'); }
Eläköön hattu Michael, se oli inhimillinen virhe minun puoleltani
Googlasin virheen ja todennut sen oli vähän olen yli näytti asetuksista
En ole koskaan muuttanut linkin tyypiksi VBSEO_URI
Jos teit että avattavasta vaihtoehtoja, idiootit kuten minä eivät unohtaa sitä
Aikaisemmilla kokemuksesta tiedän asettaa sukupolvi aikaa sivukartta on mukava viive sivukartta sivua. Miinat asettaa johonkin 15 sekunnin viiveellä.
Mutta Im tyytyväinen koko sivut kymmenellä kielellä
Foorumin Näyttö: 2904
Näytä Thread: 1817821
Yhteensä Indeksoidut URL: 1823149
Kokonaiskäsittelyaika: 1,682.58 sekuntia
Onko tämä koodi työskentelee Sivukartta 2.6? Thanks.
Snake Mistä sait sivukartta generaattori 2,6?, Olen 2.5 ja se toimii sen kanssa.
Koska olet muuttanut koodia, se doesnt toimi kunnolla.
Numerot älä täsmää.
Foorumin Näyttö: 327
Näytä Thread: 886054
Näytä viesti:
Jäsen Profiilit:
Poll Results:
Blogimerkintöjä:
Blogi Tunnisteet:
Albumin URL:
Sosiaalisten ryhmien URL:
Tag URL:
Arkisto: 169