Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 2 ja 3 FirstEnsimmäinen 123 ViimeinenLast
Tulokset 11 että 20 ja 28

Thread: vBET ja vBulletin 3.6

  1. #11
    Senior Member
    Liittynyt
    Lokakuu 2009
    Viestejä
    142

    Default

    Ilmaista apua??? Kun olen maksanut 30 dollaria et koskaan tästä puhunut kerran paljon, päinvastoin tässä kopio PM vaste (sensuroitu tietenkin), että todetaan selvästi, että voisitte antaa minulle korjata jokaisen päivityksen:



    Nämä ovat sanasi:
    Laadin teille erityinen asiakirja, jossa tarvittavat toimenpiteet jokaisen päivityksen jälkeen (selvästi tarkoittaa tulevaisuudessa vBET versiot) integroida vBulletin 3.6 -> Plain Englanti tämä tarkoittaa sitä, että jokainen vBET päivitys jouduin seurata erityinen asiakirja integrointi vBulletin 3.6.

    Odotan 2 askel asian mahdollisimman maksettu.
    Viimeksi muokannut mario06; 19-08-10 at 08:43.

  2. #12
    vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET) Staff
    Liittynyt
    Toukokuu 2010
    Viestejä
    1,000

    Default

    Kuten Michał kirjoitti - me erikoiskieli jäljentää ja silti tarvitsevat admincp ja FTP joten jos voit - PM minulle tai vBET

  3. #13
    Senior Member
    Liittynyt
    Lokakuu 2009
    Viestejä
    142

    Default

    Seurasin edellä opas kirjeen, liput ovat olemassa mutta invisibile mutta kun ohitat hiirtä sen sinulle se en pl ECC ... aivan kuten sanoin liput eivät ole näkyvissä.

    Tämä on ainoa ero, että olen huomannut välillä 3.3.4 ans 3.3.6

    3.3.4:
    Code:
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    3.3.6:
    Code:
    $style['css'] .= '<link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    Kuten näette jotain tällä alueella on selvästi muuttunut aiheuttaa minulle ongelmia

  4. #14
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Liittynyt
    Lokakuu 2009
    Viestejä
    3,037

    Default

    Quote Alkuperäinen kirjoittaja mario06 View Post
    Ilmaista apua??? Kun olen maksanut 30 dollaria et koskaan tästä puhunut kerran paljon, päinvastoin tässä kopio PM vaste (sensuroitu tietenkin), että todetaan selvästi, että voisitte antaa minulle korjata jokaisen päivityksen:



    Nämä ovat sanasi:
    Laadin teille erityinen asiakirja, jossa tarvittavat toimenpiteet jokaisen päivityksen jälkeen (selvästi tarkoittaa tulevaisuudessa vBET versiot) integroida vBulletin 3.6 -> Plain Englanti tämä tarkoittaa sitä, että jokainen vBET päivitys jouduin seurata erityinen asiakirja integrointi vBulletin 3.6.

    Odotan 2 askel asian mahdollisimman maksettu.
    Tämä ei ole totta. Olet maksanut yhdentymistä palvelu ja tämä palvelu on toimitettu. Myös - lopeta manipuloida henkilökuntamme. Tämä teksti osoitatte, se tarkoittaa, että päivityksen jälkeen voit poistaa muutokset käyttöön ja sinun täytyy tehdä se uudestaan, muuten voit vain palata oletuskoodin. Se ei tarkoittaa, että me takaamme, että se toimi muissa versioissa. Emme voi taata tätä, koska emme tue vB 3.6.

    Jos haluat lainata julkisesti meidän keskustelet tämä on mitä olen kirjoittanut sinulle ennen kuin maksettu:
    Olen juuri kirjautunut sisään ja ensimmäinen asia, jonka minä näin, että sinulla ei tueta vBulletin versio - vBET3.x on virallisesti tuettu vBulletin 3.8 versioon. Olet 3,6 ... Joten ei ole mitään vBET bug.
    Anyway - jopa, että meidän ei tarvitse kuluttaa edes minuutti että ongelma meillä huonosti tarkistaa. Jos minulla on mahdollisuus löytää ongelman nopeasti sitten ei ole mitään ongelmaa. Jos ei niin on parasta:
    - Update vBulletin (paras)
    - Tai vain poistaa kaikki vBET hoks arkistojen ja oleskelua ilman arkistosivujen käännös
    - Tai ostanut integraatio palvelua 30 dollaria, Bur koska se on ei tueta vBulletin versio emme voi vakuuttaa teille, että me edes voi tehdä työtä (Emme yksinkertaisesti tiedä, että versio ja mitä tuetaan siellä).


    Myös antakaa meille FTP juuri nyt. Minun täytyy tarkistaa ei versiosi jopa tukee kaikkia koukkuja.
    Laitoin tekstiä punaisella - aivan kuten teet sen, maksaa teidän huomiota siihen. Tekstissä lihavoitu oli myös rohkea minun PM.

    Et koskaan maksanut ohjeet - Kirjoitin sen ja julkaista sen, koska halusin tehdä tätä ja kirjoitin tekstin joka olet suunnattu Kun olet maksanut Integraatiopalvelujen - joten älä manipuloida henkilökuntamme yrittämällä vakuuttaa, että se oli osa Sopimuksen. Koko sopimus on teksti, joka on yläpuolella. Voit myös pyydetty kirjoittamaan kiitos teille tässä säikeessä, koska et piti ajatuksesta, että olen kirjoittanut nämä ohjeet.

    Huomaa: Sinulla on jo mitä olet maksanut. Sinulla integraatio ja teidän arkistosivujen toimi niin paljon kuin oli mahdollista VB 3.6

    Nyt tarjoamme sinulle ilmaisen tukea jopa että meidän ei tarvitse tehdä tätä - VB 3.6 ei ole, ja uudempi on virallisesti tuettu. Jos haluat meidän ratkaista ongelma - ota PM käyttöoikeustiedot aivan kuten teit sitä ennen.

    Tarjoamme sinulle ilmaiseksi tukea tässä asiassa, vaikka että meillä ei tarvitse tehdä tätä. Teimme sen alusta tähän kysymykseen. Me emme tiedä mitä yrität saavuttaa tässä kieltäytymällä hyväksymästä tukeamme ja samalla pyytää jälleen sitä, huutaa ja osoittaa punaisella tekstiä hyvin manipuloiva tavalla, mutta huomaa, että ulos lausuma asiasta on virallisia ja lopullinen: vBET 3.x virallisesti tukee vBulletin 3.8. Vanhemmat vBulletin versiot eivät ole virallisesti tuettuja. Tarjoamme sinulle tukea ja tahtoa ratkaista tämän ongelman ilmaiseksi. Emme löydä mitään iloa outo peli jossa pelaat täällä. Olet jo lähettää meille pääsyn kerran ja me ratkaisi ongelman mukaan Integraatiopalvelujen jonka asiakas on maksanut - vain tehdä se uudelleen ja teemme sen ilmaiseksi tällä kertaa, jopa että käytät vBulletin versio joka ei ole virallisesti tuettu. Tämä tarjous on voimassa kunnes 25. tässä kuussa. Tämän päivän jälkeen emme enää tarjota sinulle ilmainen palvelu tässä tapauksessa. Voit ottaa sen tai kieltää se - se on oma valinta. Ja vain sinä itse vastaat omaan valintoja. Me todella haluamme auttaa sinua erittäin vahva, mutta emme voi tehdä tätä vastoin omaa tahtoaan.
    Viimeksi muokannut vBET; 21-08-10 at 16:21.

  5. #15
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Liittynyt
    Lokakuu 2009
    Viestejä
    3,037

    Default

    Quote Alkuperäinen kirjoittaja mario06 View Post
    Seurasin edellä opas kirjeen, liput ovat olemassa mutta invisibile mutta kun ohitat hiirtä sen sinulle se en pl ECC ... aivan kuten sanoin liput eivät ole näkyvissä.

    Tämä on ainoa ero, että olen huomannut välillä 3.3.4 ans 3.3.6

    3.3.4:
    Code:
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    3.3.6:
    Code:
    $style['css'] .= '<link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    Kuten näette jotain tällä alueella on selvästi muuttunut aiheuttaa minulle ongelmia
    Ei emme voi ilman elää BB 3,6 oikeusasteessa vBET asennettu siellä. Emme voi arvata, miten näyttää vB 3.6 koodia ja miten se käyttäytyy jälkeen joitakin muutoksia. Meidän täytyy tarkistaa sitä ja nähdä se elää, ja emme voi tehdä sitä meidän foorumeilla, koska meillä ei ole tällaisia vanha versio ja ei virallisesti tue sitä. Huomioi myös, että muutos kuvaat tehtiin, koska vikailmoituksen - aiemmin linkki CSS oli väärässä HTML osiossa. Jos haluat vain on se työ - kiitos vain kumoa tätä muutosta, joka olet huomannut. Jos haluat työskennellä asianmukaisia HTML rakenne - meidän tarvitsee päästä foorumi ja tarkista mahdollisuus laittaa linkkiä HTML pää jakso.

  6. #16
    Senior Member
    Liittynyt
    Lokakuu 2009
    Viestejä
    142

    Default

    Tämä on mitä kirjoitit ennen lisäämällä Korjaus:

    Olen juuri kirjautunut sisään ja ensimmäinen asia, jonka minä näin, että sinulla ei tueta vBulletin versio - vBET3.x on virallisesti tuettu vBulletin 3.8 versioon. Olet 3,6 ... Joten ei ole mitään vBET bug.
    Anyway - jopa, että meidän ei tarvitse kuluttaa edes minuutti että ongelma meillä huonosti tarkistaa. Jos minulla on mahdollisuus löytää ongelman nopeasti sitten ei ole mitään ongelmaa. Jos ei niin on parasta:
    - Update vBulletin (paras)
    - Tai vain poistaa kaikki vBET hoks arkistojen ja oleskelua ilman arkistosivujen käännös
    - Tai ostanut integraatio palvelua 30 dollaria, Bur koska se on ei tueta vBulletin versio emme voi vakuuttaa teille, että edes pystyy sen toimimaan (emme yksinkertaisesti tiedä, että versio ja mitä tuetaan siellä).


    Myös antakaa meille FTP juuri nyt. Minun täytyy tarkistaa ei versiosi jopa tukee kaikkia koukkuja.

    Tämä on mitä kirjoitit jälkeen soveltamalla korjata mikä tarkoittaa jälkeen edellä PM ja se sanotaan selvästi -> Aion valmistautua erityinen asiakirja, jossa tarvittavat toimenpiteet jokaisen päivityksen jälkeen integroida vBulletin 3.6 -> Plain Englanti tämä tarkoittaa sitä, että jokainen vBET päivitys jouduin seurata erityinen asiakirja integrointi vBulletin 3.6. Joten älä sanamuotoa kaiken niin, että se tuntuu suoraan sinulle, koska Englanti Kieli ei ole teoria.


    En voi antaa minun palvelin kirjautumisia turvallisuussyistä ja taas en tiedä miksi et voi lähettää minulle hook.php tiedosto ladata palvelimelle itse.

  7. #17
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Liittynyt
    Lokakuu 2009
    Viestejä
    3,037

    Default

    Sinä vain toistaa, mitä molemmat minä ja sinä jo kirjoittikin. Tämä oli jo keskusteltu, ja se oli jo selitetty - Huomaa, että kirjoittaminen samoja viestejä pidetään roskapostina. Jos haluat vain kirjoittaa uudelleen samaa asiaa meidän täytyy alkaa poistaa tällaiset ilmoitukset, koska ne tehdään vain roskaa tuleville käyttäjille. Tämä on julkinen paikka ja roskapostia ei ole sallittua. Lue uudelleen viestisi tähän:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4533
    ja minun vastaukseni tähän:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4578

    Voit myös oli jo vastannut esitettyihin kysymyksiin, miksi emme voi vain tehdä muutoksia ja lähettää sen sinulle - katso täältä:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4579

    Pyydämme myös huomaamaan, että olet jo lähettää meille kerran pääsy yksityiskohtia your forum, joten väittelyn Turvallisuussyistä on vaikea uskoa. Ja koska alusta käyttäen vBET tiedät, että käytät sitä ei tueta vBulletin versio - jokaisessa numerossa on your forum edellyttää meidän pääsy sinne (jos me tukea sitä, koska emme tarvitse).

    Kuten kirjoitin - En ymmärrä, millaista peliä olet kertomalla kieltäytymällä meidän ilmaista apua ja samalla vaativat sitä, mutta olemme yrittäneet tätä. Sinulla on ratkaisu - meille käyttöoikeustiedot aivan kuten teit sitä ennen. Jos et halua apuamme - Se on sinun valintasi. Koska teidän outoa asennetta ja vyötärö aika toistamalla sama asia ringissä teimme tällä proposition rajoitettu - katso edellinen ruukut. Olemme iloisia voidessamme auttaa sinua - mutta eivät sitä vastoin omaa tahtoaan.

    Huomaa, että tämä keskustelu on pitää valmiina. Ellei sinulla ole jotain uutta kirjoittaa, älä roskapostia. Me annoimme teille ratkaisu - ilmainen tuki your forum ja ratkaisemaan ongelman. Ota tai ei - valintasi. Huomaa, että olemme todella mielellään auttaa sinua

  8. #18
    Jäsen
    Liittynyt
    Toukokuu 2010
    Viestejä
    97

    Default

    Olen käyttäen vb 3.6 Myös tässä on mitä teen niin Vb arkisto työskentelee myös vain haluat jakaa sen, jos joku voi tehdä siitä täydellisen hyvä ja jakaa sen liian


    1. Fixing liput arkisto
    Jos lippuja ei näy omassa arkistosivujen, käytä tätä vaihetta

    mene admin paneeli -> Plugins & Tuotteet -> Plugin Manager -> Etsi plugin "Handle liput arkistossa" ilman lainausmerkkejä

    löytää

    Code:
    $metatags .= '
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';

    korvata vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET) - vBulletin foorumi-polku ei näy, koska lippujen väärä kuvia pathor koska rewrited liian, vbseo, niin me ovat vahvistamisesta tähän arkistokansio

    Code:
    $metatags .= '
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.yourdomain.com/forumfolderifany/images/vbet/flags/vbet.css"/>';


    nyt uudelleen ja tarkista uudelleen arkistoit, liput pitäisi osoitti arkistosta sivut liian








    2. Jos käytät rewrited arkiston sivulle vBSEO, ja linkin käännetty Arkisto sivu on väärä linkki, voit korjata sen liian


    esimerkiksi väärän linkin näin, se saa Sivua ei löytynyt virhe

    Code:
    http://www.domain.com/forum/es/f-2.html
    sen pitäisi olla näin, edellä url puuttuu kansion nimi lihavoitu alla, jotkut ihmiset käyttävät / Arkisto / , Tai / Sivukartta / kansion nimi tai muu kansion nimi

    Code:
    http://www.domain.com/forum/es/archive/f-2.html










    korjata tätä voimme käyttää vBSEO CRR

    Mene vbseocp.php -> Custom uudelleenkirjoitussäännöt -> Lisää tämä rivi (pohjassa CRR sarake) jos arkistokansiosta nimeä käyttäen / Arkisto / näin http://www.domain.com/forum/archive/

    Code:
    'f-(\d+).html' => 'f/archive/f-$1.html'


    Jos arkistokansiosta käyttäen / Sivukartta / kansion nimi tähän tapaan http://www.domain.com/forum/sitemap/ vain muuttaa kansion nimen

    Code:
    'f-(\d+).html' => 'f/sitemap/f-$1.html'



    Tämän tepsiä, voit käyttää vBET VB 3.6 arkistosivujen









    3. Jos saat virheilmoituksen tällaisena alkuun arkistosivulle joskus (tämä ei liity tai koska 2 askeleen edellä)

    Varoitus: filemtime () [function.filemtime]: stat epäonnistui [polku] / vbet_guestcache/pl/_showthread_php_t_295527.html in [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php on line 53

    käytä tätä METO ohje, Käytän sitä ja sen toimii
    Viimeksi muokannut basketmen; 09-09-10 at 00:19.

  9. #19
    Senior Member
    Liittynyt
    Lokakuu 2009
    Viestejä
    142

    Default

    @ Michael
    Se ei ole valmis, koska olet päättänyt, se on valmis, kun ongelman ratkaisemiseksi.
    Terveisin

    @ Basketman
    teit tämän ihan itse? Se on loistava Yritän sen lähipäivinä ja kertoa.
    Terveisin perämies

    PS. Täytyykö minun jättää kaiken Ensimmäisen kirjoituksen ja yksinkertaisesti tee Modaus?
    Älä En vain 2 ensiaskeleet koska minulla ei ole vBSEO?
    Viimeksi muokannut mario06; 10-09-10 at 16:06.

  10. #20
    Jäsen
    Liittynyt
    Toukokuu 2010
    Viestejä
    97

    Default

    Quote Alkuperäinen kirjoittaja mario06 View Post
    @ Michael
    Se ei ole valmis, koska olet päättänyt, se on valmis, kun ongelman ratkaisemiseksi.
    Terveisin

    @ Basketman
    teit tämän ihan itse? Se on loistava Yritän sen lähipäivinä ja kertoa.
    Terveisin perämies
    Minä vain käyttää jo vahvistamisesta koodia tässä ketjussa ja toisessa foorumissa ja on monia testaus

    Olen jo käyttää sitä pari päivää ja sen vielä työelämässä, PM minulle jos tarvitset minun url







    PS. Täytyykö minun jättää kaiken Ensimmäisen kirjoituksen ja yksinkertaisesti tee Modaus?
    Älä En vain 2 ensiaskeleet koska minulla ei ole vBSEO?
    Ah tämä voi olla eri asia, ongelma no.1 ja 2 saan mielestäni aiheuttama vBSEO, koska vBSEO rewrited minun arkistosivujen

    Voit kokeilla Michał koodi ensin, jos sen ei toimi, yritä minun, kokeile sitä kokeilun, ja varmista, että olet tiedoston varmuuskopio palauttaa jos muokattu tiedosto ei toimi
    Viimeksi muokannut basketmen; 10-09-10 at 16:12.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

  • Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •