Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 4 ja 4

Thread: vBSEO ja. htaccess

Jäsen

Default vBSEO ja. htaccess

Käytän vBSEO eri SEO ominaisuuksia paitsi en kirjoittaa mitään osoitteista vBSEO

Joten voin vielä lisätä:
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & ohjataan = / index.php [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & ohjataan = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((arkisto /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}! ^ (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | Kuvat) /
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
    tai vain:
    RewriteRule index.php? kieli = $ 1 [L, QSA]
    RewriteRule 2 dollaria? Kieli = $ 1 [L, QSA] [/ lang] [/ lang] [/ Lang]
    - Kun ei kirjoittamasta URL-osoitteita vBSEO

(Myös voisit mahdollista lähettää. Htaccess tiedosto täällä - nähdä esimerkiksi miten se etsii vBSEO + vBET)
    Viimeksi muokannut krisp; 04-11-09 at 15:01.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Jos käytät vBSEO sinun käyttää säännöt luodaan foorumeita vBSEO - muuten vBSEO ei toimi ollenkaan. Nämä säännöt sallii vBET yhteistyötä vBSEO.

Jos käytät säännöt foorumeita ilman vBSEO, sitten pyytää ei mene vBSEO ja vBSEO tee mitään tämän pyynnön.

Jäsen

Huomaa, että minulla ei ole. Htaccess ollenkaan. Koska i dont kirjoittaa URL-vbeso sen ei tarvita. Minä vain käyttää erilaisia ominaisuuksia, kuten = nofollow laajennettu metatagit jne. Kaikki nämä vBSEO toiminnot toimivat hienosti ilman. Htaccess ollenkaan.

Toinen tuon vBET tuote sekä admincp ja foorumi menee completly tyhjäksi ja minulla ei ole pääsyä muodossa lainkaan.

Luominen. Htaccess joko:

RewriteEngine

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & ohjataan = / index.php [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & ohjataan = / $ 2 [L, QSA]
    tai

RewriteEngine
    RewriteRule index.php? kieli = $ 1 [L, QSA]
    RewriteRule 2 dollaria? Kieli = $ 1 [L, QSA] [/ lang] [/ lang] [/ Lang]

- Ei ole väliä. Stil ole mahdollista kommunikoida foorumi ollenkaan.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Alkuperäinen kirjoittaja krisp View Post
    Huomaa, että minulla ei ole. Htaccess ollenkaan. Koska i dont kirjoittaa URL-vbeso sen ei tarvita. Minä vain käyttää erilaisia ominaisuuksia, kuten = nofollow laajennettu metatagit jne. Kaikki nämä vBSEO toiminnot toimivat hienosti ilman. Htaccess ollenkaan.

Quote Alkuperäinen kirjoittaja krisp View Post
    Toinen tuon vBET tuote sekä admincp ja foorumi menee completly tyhjäksi ja minulla ei ole pääsyä muodossa lainkaan.
    http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post8

Lisäksi varmista, että teet kaikki asennus ja integrointi vaiheet asianmukaisesti.
    Jos se et hoitaa tätä PM minulle käyttöoikeustiedot sinun Admin CP ja FTP.
    Viimeksi muokannut vBET; 05-11-09 at 00:25.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •