Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Olen ilmainen versio minun testin vb3.8 foorumi toimii hienosti ja haluaisi ostaa tätä varten VB4.02 tärkein foorumi, jossa vBSEO on asennettu.
Yksi niistä asioista, olen huomannut on sinun kotisivut aliaises asetettu tyhjä taas olen tällä hetkellä forum / index.php ja foorumi / index.php? kuten CMS on toimialueen ylintä ja foorumi on www-example-com/forum hakemistosta.
Se on erittäin helppo tyriä vBSEO ja ovat plugins kaatua ympäri foorumia niin ...
Miksi aliaises tyhjä? - Käytät vBSEO täällä ja on portaalin root - Mitkä ovat asetukset?
Kippis
roy
Onko tarkka integraatio ohjeet täällä, jotta voimme arvioida ennen ladata?
Olen ilmainen versio minun testin vb3.8 foorumi toimii hienosti ja haluaisi ostaa tätä varten VB4.02 tärkein foorumi, jossa vBSEO on asennettu.
Yksi niistä asioista, olen huomannut on sinun kotisivut aliaises asetettu tyhjä taas olen tällä hetkellä forum / index.php ja foorumi / index.php? kuten CMS on toimialueen ylintä ja foorumi on www-example-com/forum hakemistosta.
Se on erittäin helppo tyriä vBSEO ja ovat plugins kaatua ympäri foorumia niin ...
Miksi aliaises tyhjä? - Käytät vBSEO täällä ja on portaalin root - Mitkä ovat asetukset?
Kippis
roy
Onko tarkka integraatio ohjeet täällä, jotta voimme arvioida ennen ladata?
Huomaa, että kotisivu aliakset ei tarvitse olla tyhjä enää - se on jo useita versioita sitten
Jos näet edelleen tällaisia tietoja mistä tahansa paikasta ulos foorumi - Antakaa meille linkki ja me korjaamme sen