Saada tämä kaikki sivuni. Käytössä uusin versio.
Varoitus: Virheellinen argumentti toimitetaan foreach () in /home/site/public_html/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php rivillä 734
Saada tämä kaikki sivuni. Käytössä uusin versio.
Varoitus: Virheellinen argumentti toimitetaan foreach () in /home/site/public_html/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php rivillä 734
Saisinko linkin kysymys. Lähetä minulle PM tietoja Admin CP ja FTP. Tarkistan, mitä on
Minulla ei ole pääsyä FTP.
Nopeaa ratkaisua tähän kysymykseen.
- Avaa tiedosto includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
- Etsi:
PHP Code:
if($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_alternate_tag'])
- Korvata se:
PHP Code:
if($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_alternate_tag'] && !$vbulletin->userinfo['userid'])
Tätä pikakorjausta lisätään seuraavaan julkaisuun.
Kiitos, että toimi.
Olen päivittänyt uusimman version vBET. Jouduin uudelleen asentanut tämän korjaustiedoston, mutta se näkyy nyt kaikki Asiakkaamme sivuilla mitä.
En näe sitä sivustossasi.
Uusimman version vBET on 4.7.2. Versio on 4.7.1. Oletko tehnyt downgrade?
Kyllä, i-kirjain downgraded kun näin tämän, mutta se näyttää se tapahtuu 4.7.1 samoin. Se tapahtuu vain kun ei käännöskieliversioita ei saatavilla (Google on merkitty minun tapauksessani, mutta minulla ei ole API avain tuli heille). Kun tämä tapahtuu kierteet ovat myös ei käännetä.
Jos sinulla ei ole avain Google niin se on automaattisesti poistettu käytöstä. Poistetaan Google AdminCP -> vBET -> käännös tarjoajien saatavuus. Kerrothan, jos Google päälle automaattisesti AdminCP -> vBET -> käännös tarjoajien saatavuus.
Kerrothan, jos tämä korjaa ongelmat.
Itse asiassa näyttää siltä, että olin väärässä. Vaikka Google on nyt harus lähettää jäljessä asettaminen manuaalisesti, virhe näkyy edelleen. Kuitenkin se ei näy koko ajan. Mallia ei löydy Luonnollisesti se menee pois kun "Lisää vaihtoehtoinen tag" on poistettu käytöstä.