Het krijgen van deze op al mijn pagina ' s. De nieuwste versie.
Waarschuwing: Ongeldig argument geleverd voor foreach() in /home/site/public_html/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php op de lijn 734
Het krijgen van deze op al mijn pagina ' s. De nieuwste versie.
Waarschuwing: Ongeldig argument geleverd voor foreach() in /home/site/public_html/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php op de lijn 734
Geef me een link naar het probleem. Stuur me een PM access-gegevens naar Admin CP-en FTP. Ik zal nagaan wat er gebeurt op
Ik heb geen toegang tot een FTP-server.
Snelle oplossing voor dit probleem:
- Bestand openen includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
- Zoek:
PHP Code:
if($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_alternate_tag'])
- Plaats:
PHP Code:
if($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_alternate_tag'] && !$vbulletin->userinfo['userid'])
Deze quick fix zal worden toegevoegd in de volgende release.
bedankt, dat heeft gewerkt.
Ik heb een update naar de nieuwste versie van vBET. Ik moest opnieuw toepassen van deze correctie, maar het is nu te zien op al de pagina ' s niet uit wat.
Ik zie niet het probleem op van uw website.
De nieuwste versie vBET is 4.7.2. Uw versie is 4.7.1. Heb je eerder een downgrade?
Ja, ik gedegradeerd nadat ik dit zag, maar het lijkt erop dat het gebeurt in 4.7.1. Het is alleen gebeurt wanneer er geen vertaling providers zijn beschikbaar (Google is gemarkeerd als beschikbaar in mijn geval, maar ik heb niet een API-sleutel ingevoerd voor hen). Wanneer dit gebeurt threads zijn ook NIET te worden vertaald.
Als u niet beschikt over een sleutel van Google, dan moet het worden automatisch uitgeschakeld. Je handmatig uitzetten in Google AdminCP->vBET->Vertaling Aanbieders Beschikbaarheid. Laat het me weten als Google automatisch inschakelen in AdminCP->vBET->Vertaling Aanbieders Beschikbaarheid.
Laat het me weten als dit lost de problemen.
Eigenlijk lijkt het dat ik verkeerd was. Hoewel Google is nu uitgeschakeld blijven na de instelling handmatig, de fout nog steeds wordt weergegeven. Echter, het lijkt niet de hele tijd. Ik kan niet vinden van een patroon. Natuurlijk gaat het weg als "Voeg alternatieve tag" is uitgeschakeld.