Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 2 ja 2 FirstEnsimmäinen 12
Tulokset 11 että 16 ja 16

Thread: 404 ver 3.4.1

Eläkkeellä;)

Henkilökohtainen viesti Lähetä

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Haluan vain lukea koko jutun ja antaa tukea muutamassa minuutissa.

Jäsen

sen ratkaistu

Anteeksi mutta en osaa päättää, mikä on kysymys. Täällä on useita asioita alkoi ja tämä lanka on sotku jo ... Ole hyvä ja avaa uusia lanka jokaisen vielä olemassa kysymys ja kopioida viestejä täältä (kopioi, liitä). Pahoittelemme vaivaa - Radek ei tiennyt meidän hallintaa politiikka - yksi kysymys kohden lanka niin se on meidän vikamme, mutta silti meidän täytyy tyhjentää se muuten se saa pahin. Nyt minulla on vaikutelma kuten jokainen viesti on kyse jostain muusta (404, vbadvanced, Kreikan kirjaimia URL, vBSEO bug) ja en voi määrittää tilan mitään asiaa. Oikeasti - En tiedä mitä apua tarvitset nyt ...

Tätä keskustelua osastossa on 404 virhettä ja ymmärtääkseni se on ratkaistu. Jos sinulla on vielä 404 kysymystä kirjoita tähän, jos se on ratkaistu - Vahvista. Muissa kysymyksissä - avatkaa muut ketjut (1 lanka per numero). Olen uusi laitteisto nyt (olin laptop kaatuu niin Radek oli yksin foorumi viimeisinä päivinä) joten en voi auttaa sinua nopeasti tällä kertaa. Vain tee mitä pyysin - avaa uuden lanka jokaisen asia, niin voimme hallita sitä ja palata tarvittaessa (kuten nyt) on koko ongelman historiaan.

Jäsen

Sanoin sen ratkaista. muuta tukea annoin hänelle pääsyn testifoorumi ja ratkaista se. r.dziadusz pitäisi olla merkitty se ratkaistu.

Great - kiitos vahvistusta Olen merkitsemällä se nyt. Jos muita / tulevaisuuden kysymykset - avatkaa uusi säie kullekin

Sivu 2 ja 2 FirstEnsimmäinen 12

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •