PDA

View Full Version: Ratkaistu VBET tarvitsemme sinua

hotslot
03-05-10, 22:44
2 arvostettujen vbulletin.org kooderit ovat yrittäneet korjata crash he sanoivat vBET ja vBSEO ovat syyllisiä. VBSEO meni ketjussa oli katsella ympärilleen ja kiinteät muutamia pieniä asioita, mutta sanoi sen ei heitä ja että meidän piti ottaa sinuun yhteyttä.

niin ratkaisemattomia kysymyksiä on vielä

1. Google virheitä tageja "annoit jotkut temp koodit" tämä ei toimi
2. VBET ei toimi

Pyydämme teitä mies itse kirjautua ja korjata näitä kysymyksiä kiitos.

vBET
03-05-10, 22:50
Haloo

1. En ymmärrä, voitko selittää sen paremmin? Ehkä joku linkki paikkaan, jossa se tapahtuu ja kuvaus mistä etsiä.
2. Mitä tarkalleen tapahtuu?

Tärkeintä - mikä muuttui foorumi, viime kerta kun vBET toimi?

Muokattu:
Kaikki on ok - olet poistanut vBET sääntöjä niin linkit eivät toimi. Tämä on OK, ja olisi outoa jos se toimisi tällä hetkellä. vBET toimii taas kun laittaa vBET sääntöjä. htaccess tiedostoon. Joku rikoit. Htaccess säännöt - pyytää häntä korjata tai tehdä se tyhjillään ohjeet vBET. Htaccess säännöt

Lisäksi näen että olet vBSEO pois käytöstä (tai myös ei toimi propertly) tällä hetkellä, koska yhteydet ovat raaka muodossa.

hotslot
03-05-10, 23:25
Paxel ohjelma, vBSEO Henkilökunta ja borbolo ei voi selvittää asian. He yksinkertaisesti pois käytöstä vBSEO suojella pr ja liikenne suuntautuu tällä hetkellä paikallaan.

Google virheitä tageja "annoit jotkut temp koodit" emme saa niitä toimimaan ..

Olen pyytänyt monta kertaa voit mennä ja nopeasti korjata koska sinun ainoa, joka tietää, miten tämä ohjelma todella toimii. Nyt ymmärrän, miksi Sinun ei anna tukea oman tuotteen Maksoin tästä kamaa sen mahdotonta: (

EDITED: (siirretään erillisen säikeen admin)

Tässä on tilanneselvityksen. Kun tyhjentävä tuntia on yksin miettiminen vBET n asioita vBSEO (http://www.vbseo.com) päätti jatkaa tämän enimmäismäärän mahdollisella tavalla.

He antoivat minulle uuden version vBSEO se ei ole edes julkistettu vielä 3,50 kultaa! sillä he tunsivat kipua. Nyt on erittäin ystävällinen, ne meni sisään ja korjattu ja wiggled somethings noin sinne ohjelman toimivan ilman hankalia vBET.

Joten nyt vain asioita käsillä ovat seuraavat:

1. Temp fix vBET on tarjonnut ei kelpaa.
2. VBET ei edes toimi. virheet ympäri nyt

En halua kiittää kaikkia, jotka ovat auttaneet minua nippu. Nyt jos saan kaveri olen maksanut $ hänen tuote "kahdesti" on auttaa minua olen onnellinen asuntoauto.

Olen niin turhautunut tähän vBET, sen niin hyvä ohjelma, mutta palvelu on vain hirvittävä: (

Olen hyvin uusi ja siellä pitäisi tukea näiden hullujen huolenaiheita. Älä anna minulle 3 sivua "ongelmalähtöisen linkkejä" tai html-koodausta. Se on kuin kertoisi 3 kuukautta vanha vauva kokata illallinen, vain ei tule tapahtumaan. Minulla ei ole aavistustakaan tästä mitään kamaa.

vBET
04-05-10, 10:01
Ymmärrän, että ongelmia palvelimessa ole mitään hyvää, mutta teillä on meidän tukemme ja sait vastauksemme nopeasti diagnosoida. Tiedätkö mikä on vialla ei toimi URL ja miten korjata se. Joten tee se. Sinulla on kaikki mitä tarvitset ja sai tukemme tässä asiassa.

Kysyit kerran - sai vastauksen. Nyt näemme seuraavan viestin ja vastata siihen. Kerro mitä et ymmärrä meidän ohjeet. Htacces tiedosto ja kerromme sen sinulle. Sinulla on täysi tuki meidän foorumi, joka tulee ilmaiseksi vBET lisenssin. Kaikki puheenvuorojen client server teimme jos vBET bug, joilla ei ole ratkaisua vielä, tai maksullinen palvelu (asennus, päivitys, integraatio). Ei ole bugi - sinulla oli työskentely vBET mutta joku teki sinusta sotku palvelimeen ja poistaa vBET sääntöjä.
Huomaa, että emme ole vapaita siivouspalvelu ja me ei mennä asiakkaan palvelimelle joka kerta, kun joku murtaa jotain. Tällä hetkellä meillä ei ole syytä asia, että se on vBET bug, koska olen juuri näin, että olet rikkonut sääntöjä, jota minun mielestäni muutettiin eilen. Selville kuka on syyllinen ja teki hänet puhtaaksi. Jos haluat meidän tehtävä sinulle vBET asennus Tämä on maksullinen palvelu: http://www.vbenterprisetranslator.com/installation-service.php

Sait heti diagnosoida ja ratkaisu. Tämä on mitä on ilmainen tuki Forum. Ja me autamme sinua tässä asiassa niin kauan kuin sinun täytyy ratkaista se. Mutta jos haluat asennuspalvelu joka maksoi yhden joudut maksamaan siitä. On normaalia, kuten jokainen myymälä. Ja jos olet turhautunut, että sinun on maksettava shop, niin olen verry pahoillani ja toivon, että voit paremmin hyvin nopeasti. Huolet eivät koska vBET. Sinulla välitöntä tukea. Haluat maksoi yhden - ei ole ongelma. Voit wan maksoi yhden ilmaiseksi - En näe mitään syytä, että silloin, kun joku rikkoi jo työskentelevät asennuksesta foorumi.

Jos olisit vBSEO päivitetty älä täynnä vBSEO integraatio mukaan ohjeiden readme.html päässä vBET paketti.

Tietoja "annoit jotkut temp koodit" - en vieläkään ymmärrä mitä tarkoitat - selittäkää. Mistä on kyse?

1. Mitä korjata kirjoitat noin?
2. Kyllä se ei ole eikä sen pitäisi teidän todellinen asetelma - kuten olen kirjoittanut alusta olet väärässä. Htaccess sääntöjä. Korjaa tämä oli kuvattu ensimmäisessä vastauksessa.

Myös älä roskapostia foorumi. Tämä on paikka ongelma. Toivomme tai tuen avulla voit ratkaista ongelman nopeasti:) Jos sinulla on kysyttävää - ota vain kysyä.

hotslot
04-05-10, 16:10
http://www.vbenterprisetranslator.com/purchase.php?do=installations

Olen jo maksanut siitä! lol

Tämä koodi Annoit meille kaatui foorumi. Tämä on osa ongelmaa mitään syytä, miksi Sinun ei korjata.

hotslot
04-05-10, 18:54
Olen käsitellyt tätä foorumia kanssa auttaa ohjausta. Vielä ei ole ratkaistu.

vBET
04-05-10, 20:39
http://www.vbenterprisetranslator.com/purchase.php?do=installations

Olen jo maksanut siitä! lol

Ei - et maksanut siitä. Olet maksanut yhden asennuksen ja yhden asennus tehtiin palvelimella. vBET oli käynnissä ja toimiva jälkeen. Olet jo kulutetaan palveluumme. Et maksanut toinen asennus (tai päivitys). Jos ostat kengät shop sitten saat ne. Et tule takaisin hetken kuluttua ja sanoa, että heidän pitäisi antaa teille toisen kengät, koska olet jo maksanut siitä. Me annoimme teille mitä maksetaan.

Todellinen tilanne on, koska joku rikoit htaccess sääntöjä. Me annoimme teille ratkaisu mitä sisältyy ilmainen online-tukea. Mutta jos haluat meidän tehdä asennus uudestaan - Sinun maksamaan uudelleen. Aivan kuten kun tulet ostoksille uudelleen ostoksille joudut maksamaan uudelleen, mitä haluat tehdä. Huomaa, että asennuspalvelu joista olet maksanut ennen (ja jonka olet jo kulutettu), joten teimme yhden asennuksen tekee vBET toimiva omalla foorumilla. Se ei tarkoittaa, että ainakin kerran olemme ratkaista kaikki ongelmat. Kuten kirjoitin ennen kuin olemme tarkistaa mitä on asiakkaan puolella, kun jotkut bug on mukana tai oletamme, että se on. Sinun tapauksessasi olet jo saada diagnosoida - väärin. Htaccess tiedosto ja jo saada ratkaisua. Käytä ratkaisu annoimme teille tai ostaa asennus / päivitys palvelu, jos haluat meidän tekevän sen puolestasi. Me opastamme sinua jokaisessa vaiheessa, jos sinulla on kysymyksiä. Aivan ota joka askeleella ohjeet et ymmärrä:)

Tämä koodi Annoit meille kaatui foorumi. Tämä on osa ongelmaa mitään syytä, miksi Sinun ei korjata.

Tämä ei ole totta - olen vain tarkistanut tiedoston ja sinulla ei ole tästä muutoksesta siellä - sinulla on alkuperäinen koodi. Myös viime viimeksi muokattu päivämäärä vbenterprisetranslator_seo.php palvelimella on 22. huhtikuuta. Joten jos et halua tehdä vääriä lausuntoja - se ei auta meitä auttamaan sinua.

Ole hyvä kesanto ohjeet jonka annoimme teille ratkaista ongelman tai ostaa asennus / ugrade palvelua, jos haluat meidän tekevän sen puolestasi. Saatte täyden tuen mahdolliset ongelmat sinulla on ratkaista tämä asia. Kerro vain joka askel et ymmärrä, ja annamme tukea teitä:)

hotslot
04-05-10, 21:19
Muista en tiedä miten tämä. He kertoivat minulle tämän, aion mitä he ovat kertoneet minulle.

hotslot
05-05-10, 02:06
Kun me maksetaan viimeisen asennuksen asensit alkuperäisen koodin. Nyt kun olemme löytäneet virheitä alkuperäisen koodin "vbenterprisetranslator_seo.php" mielestäni sinun pitäisi mennä takaisin ja korjata sen. Ei meitä

Muokattu.

Ok kaveri minä lähetän teille toisen 30 dollaria, ainoa ehto on I dont on maksaa se uudelleen ja lupaat tehdä plugin admin cp jossa voimme yksinkertaisesti automaattinen päivitys, kun uudet päivitykset tulevat saataville.

vBET
05-05-10, 12:41
Huomaa, että ohjelmistovirheitä ovat normaaleja asioita. vBET on hyvin vähän bugeja joita korjataan hyvin nopeasti. Näet kaikki haluamasi ohjelmiston koko maailmassa ja näet, että ne ovat bugien versiosta versioon. Ja vBET on hyvin alhainen bugeja vain nähdä täällä: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-bug-reporting/ - tämä on vain 6 bugeja i koko historian vBET4.x koko historia - jotkut ovat jo korjattu viime julkaisu. Ja kaikki ovat vähäisiä. Ei ollut mitään suurta tai kriittinen koskaan. vBET on ohjelmisto erittäin hyvälaatuisia.

Sillä bug kuvailisit annoimme pikaratkaisua joka tietenkin sisällytetään seuraavaan julkaisuun.

Emme voi antaa sinulle mitään lupausta alueella tulevien päivitysten hyvin yksinkertaisesta syystä - vBET riippuu Vb. Emme voi taata, mitä BB tekee tulevaisuudessa. Myös jos käytät muita modeja (kuten vBSEO) emme myöskään vastaa eikä voi olla vastuussa niiden koodia. Se on kuin menet ostoksille ja kertoa: "Minä ostaa kenkiä Jos lupaatte minulle, että kaikki kengät joita en koskaan kuluminen tästä brändi sopii minulle hyvin ja näyttää hyvältä muiden vaatteita joita en koskaan kulumista. Ja minä haluavat myös, että jos joku muu käyttää kenkäni ja rikoin sen, niin voit korjata sen ilmaiseksi elinikäinen. ". En ole varma, että te edes tajua mitä kysyt varten. Huomaa, että se yksinkertaisesti mahdotonta antaa tällaista takuuta.

BB ei tue sellaista asiaa kuin Automaattinen päivitys - no mod antaa sinulle, ja me myöskään voi. En todellakaan tiedä, miksi pyysit meitä tähän.

Huomaa, että tarkoituksena ei ole ottaa asiakkailtamme rahat uudestaan ja uudestaan, vaan kannustaa asiakkaitamme tekemään päivitykset itse, jotka ovat erittäin hyvin kuvattu ja joiden annamme online-tukea jos asioista. Vain nähdä meidän ensimmäinen vastaus - me annoimme teille ratkaisun. Emme piilota mitään salaista tietoa. Annamme asiakkaillemme kaikki tarvittavat informations, vastata heidän kysymyksiinsä ja auttaa jos asiat. Lisäksi teimme parhaamme, jotta asennus, päivitys ja integrointi niin helppoa kuin se on mahdollista.

Asennus vBET on triviaali (ladata tiedostoja + tuonti tuote tiedosto).
Päivitä näyttää sama kuin asennus ja vain satunnaisesti pyydämme lisätoimia (aina, koska muiden modeja koodia ei meidän).
Making SEO linkit toimivat hyvin kuvattu ja se vain TÄYTYY sisältää painos. Htaccess tiedosto - ei ole muuta tapaa koska se on palvelimen tasolla ei vBET.
Integraatio on yhtä helppoa kuin se mahdollistaa integroitu mod. vBSEO ei halua olla mukava muille modeja ja ei ole mitään koukkua. Heidän ratkaisu pakottaa meidät tehnyt 2 kuvaa muutos integroida vBET. Ja huomaa, että etsimme helpommin ratkaisuja - meillä on jo muuttanut muutaman kerran integraatio ohjeet tehdä sen turvallisempaa foorumi.

Voit turvallinen rahaa, jos vain yrittää kesantomaiden ohjeita ja tehdä sitä itse. Meidän asennus ja päivitys palvelut on tarkoitettu ihmisille, jotka eivät halua viettää omaa aikaa tämän ja haluavat maksaa. Jos haluat maksaa miksi teet niin iso juttu se - tämä on sinun päätöksesi ostaa palvelun tai tehdä sen itse ottaa tarkat ohjeet, mitä tehdä. Kaikki mitä tarvitset on tällä foorumilla ja jos ei me vastaamme kysymyksiisi.

Jos et halua tehdä tätä ja haluavat maksullista niin ota vain teet tilauksen ja me tarjoamme sinulle palvelutasoa tavanomaisia sääntöjä. Saat mitä maksetaan.
Pyydämme myös huomaamaan, että voimme asentaa teille 4.2.2beta version jossa on korjattu huomannut bugeja, mutta ei ollut julkaistu vielä. Joten sinulla ei ole mitään asiaa aloilla, jotka oli kuvattu ennen (voit myös helposti korjata itse käyttämällä pikaratkaisuja descried tällä foorumilla).

hotslot
05-05-10, 15:47
OK, varmista, että saat että "korjata" puhuitte myös siellä kiitos.

on tulossa tahansa sek

vBET
05-05-10, 16:56
Saimme muutamia tilauksia tänään. Kukaan sähköpostiosoitteesi - ota PM / email missä järjestyksessä on sinun. Voidaan vastaus vahvistuksen postitse, jotta id, paypal maksun id, kaikkea, mikä antaa meille mahdollisuuden tarkistaa, että yksi näistä tilauksista on sinulta:)

hotslot
05-05-10, 18:02
PM LÄHETETTY ....

vBET
05-05-10, 22:01
Valmis. Kuten kirjoitin ennen integrointia vBSEO tarvittiin jälleen takia vBSEO päivittää ja joku rikoit sääntöjä. Tarkistathan foorumi ja kerro meille jos jokin asia:)

hotslot
06-05-10, 18:00
Omat webmaster virheitä on moninkertaistunut kertaa 10. Olemme ohra listattu google nyt edes on ongelmia Sitemap ryömiä.

Olen maksanut reilusti yli 4000 dollaria dollaria kaikesta ja tämä olisi pitänyt koskaan tapahtua. VBSEO ja VB.org Coders sanoa sen ohjelman .. Mitä täällä on meneillään joku vastaa

vBET
06-05-10, 20:55
Mitä webmaster virheitä? Antakaa esimerkkejä niistä. En voi kertoa teille, mitä tapahtuu, jos minulla ei ole tarpeeksi tietoa.

Pyydämme myös huomaamaan, että emme ole vastuussa muista - rahaa olet kirjallisesti ei ollut viettää vBET ja mainita se ole mitään tekemistä sen kanssa löytämään ratkaisun.
Jos se on vBET puolella me auttaa mielellään - ensin määritellä se, ja tällä hetkellä emme todellakaan tiedä, mitä olet kirjallisesti. Antakaa esimerkkejä verkkovastaavasi virheitä

hotslot
06-05-10, 21:25
Im voi liittää CSV-tiedoston suoraan Google tästä ..

Se menee yksityiskohtiin whats väärässä. Jos pidät voin antaa Google Webmaster Tools käyttäjän tiedot kirjautua jne.

vBET
06-05-10, 23:26
OK - voit PM minulle käyttöoikeustiedot tai lähettää tiedoston sähköpostitse. Mutta emme tarvitse kaikkia virheitä, vain esimerkkejä - voit katsoa myös täällä.

vBET
07-05-10, 15:20
Silti saada mitään sinulta ... Oletteko todella ole mitään todellista Verkkovastaavan työkalujen virheitä vai ei? Jos kyllä - Antakaa ne niin voimme tarkistaa, mitä tapahtuu.

hotslot
07-05-10, 17:49
Olen palannut pahoillani,

sähköposti lähetetään kirjautumistiedot.

vBET
07-05-10, 19:07
OK. Olin siellä ja mitä voin kertoa että ei ole mitään virheilmoitusta, jonka valmistamisessa jälkeen vBET asennuksen vahvistettiin palvelimellamme. Useimmat niistä virheistä oli foung Googlen robotit ajoissa, kun oli rikki. Htaccess-tiedoston omalle palvelimelle mitä voit tarkistaa itse päivämäärän.

Huomaa, että Google antaa sinulle jolloin virhe havaittiin ja kaikki mitä näet on historialliset tiedot - useimmat niistä on jo töissä mitä voit tarkistaa vain klikkaamalla linkkiä näkyy Google. Niitä tarkempien:
- HTTP-virheet - kaikki ovat vain historiaa, linkit toimivat
- Sivustokartta - myös historiaa, kaikki linkit toimivat ja päivämäärät osoittaa todettiin kun foorumi oli crasched
- Ei seuraa - niitä, joilla vbet_lang sisällä tulisi historiallinen juuri nyt - ne johtui vBET bugi on jo korjattu. Jos löydät uuden, kuten tämä (se tarkoittaa päivämäärää päivityksen jälkeen) kerro meille. Näen, että vielä on joitakin ongelma linkkejä ottaa% 20 sisällä - otan välitä tänään / huomenna.
- Ei löydy - ne ovat noin nukke linkkejä, jotka ovat rikki. Sillä ei ole mitään tekemistä vBET, ne ovat vain linkkejä joidenkin typerä numerot sitä - jos saat silti se voi harkita missä ovat ne löydy foorumia. Myös osa niistä näyttää joku pelata vBSEO kokoonpano palvelimella ja katseli päivinä voin sanoa että se on hyvin todennäköistä. Joten luultavasti Google oli indeksoida sivustosi kun oli muita vBSEO kokoonpano linkkejä kuvioita (että miksi kaikki / numero /-otsikon linkkien). En voi olla varma siitä, mutta olen varma, ettei sillä ole mitään tekemistä vBET - niitä ei ole käännetty linkkejä.
- Saavuttamaton - vain historian kun foorumi oli rikki (3DR toukokuu kaikkialla) - linkit toimivat.

Olettaen: päivityksen jälkeen kirjoitit että määrä Verkkovastaavan työkaluissa virheitä kasvoi 10 kertaa, mutta ei ole yhtä ainoaa virhe päivämäärä päivityksen jälkeen ...
Myös jotain yli 95% virheistä on historiaa ja linkit toimivat siellä. Vain virheet Ei seurasi jakso johtui vBET bug - useimmat ei pitäisi tapahtua enää. 1 kysymys vielä olemassa ja me huolehdimme siitä.

Ole hyvä opetella käyttämään Verkkovastaavan työkaluja ja pitää huomion mitä etsit on - jotakin todellista tai vain historiaa. Se voi turvallisesti sinun paljon HART bittiä;) vain tarkastelemalla virheiden päivämäärät näyttää aika your forum rikki ja klikkaamalla linkkiä tarkistaa todellisen tilan, voisit tarkistaa, että se ei ole aito asia enää ja se johtui your forum vääriä määrityksiä (joka on jo korjattu).

Huomaa, että historian virheitä katoaa ajoittain Verkkovastaavan työkalut-ja varsinainen ilmestyy jos tahtoa löytyy.

Onko sinulla kysyttävää todellista tilaa? Tai tarvitset lisää selvityksiä? :)

hotslot
07-05-10, 22:23
1 kysymys vielä olemassa ja me huolehdimme siitä.

Kiitos hienosta työstä. Milloin voimme odottaa tämän tapahtuvan?

vBET
08-05-10, 03:14
Se on tehty jo.

Tämä on linkki joka ei toiminut ennen: http://www.hotslot.org/ga/tags/cleopatra 's% 20gold% 20slot.htm

Syynä oli, että kun uudelleenohjaus URL otettu "rediredted" parametri on muutettu ja ei sopinut odotuksistamme vBSEO. Huomaa, että minun piti muuttaa tapa määritellä todellisia yhteyksiä jälkeen uudelleenohjaus - että on vain 1 rivi koodia, mutta merkittäviä. Nyt yksinkertaisesti leikata kielikoodi linkin sijaan ohittaa sitä arvoa "ohjataan" parametri.

Tein testejä your forum ja se näyttää toimivan hyvin nyt. Silti hyvä tehdä joitakin tarkistuksia käännetty linkkejä ja seurata Verkkovastaavan työkaluissa virheitä jonkin aikaa. Jos jokin asia kiitos vain kirjoittaa - me auttaa mielellään.

Myös jos meidän Muutoksella ei ole mitään odottamatonta käyttäytymistä, se sisällytetään tulevaisuudessa release - mutta tämä meidän on ensin tarkistaa ei muille palvelimille käyttäytyvät samalla tavalla tässä asiassa.

hotslot
08-05-10, 18:55
Kiitos Michal,

Onko teillä mitään suosituksia siitä, miten voin saan verkkosivuilla takaisin hakukoneita? On vielä olemassa, mutta menetti valtavan arvon seisokkeja. Mitä vBSEO linkkirakennetta käytätte?

parhain terveisin

hotslot
08-05-10, 20:56
Meillä on vielä saa ton virheitä, jotka pätevät edelleen kuitenkin.

http://www.hotslot.org/ar/media/tag/slot
http://www.hotslot.org/ar/media/u2-slotfan

Kaikki vBET muunnokset Media-osiosta on tulossa takaisin huonoja.

Myös Missä nämä tulevat?

hotslot.org/366023421

vBET
08-05-10, 22:02
Meillä on vielä saa ton virheitä, jotka pätevät edelleen kuitenkin.

http://www.hotslot.org/ar/media/tag/slot
http://www.hotslot.org/ar/media/u2-slotfan

Kaikki vBET muunnokset Media-osiosta on tulossa takaisin huonoja.

Myös Missä nämä tulevat?

hotslot.org/366023421

Ensimmäinen 2: tämä ei ole vBET vika - nämä yhteydet eivät toimi alkuperäisessä - ei voi toimia käännös. Etsi missä your forum syntyy väärennettyjä linkit Media ja poistaa nämä.

Viimeisin on mitään tekemistä vBET - ei kielikoodin. Huomaa, että olemme vBET tuki - kysy meiltä vain noin vBET liittyvistä asioista. Tietenkin jos et ole varma - kysykää;)

hotslot
09-05-10, 18:55
Varoitus: require_once (/ home / content / h / O / T / hotslot / html / includes / vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php) [function.require-kerran]: failed to open stream: Tiedostoa tai hakemistoa / home / content / h / o / t / hotslot / html / vbenterprisetranslator_seo.php on line 55

Fatal error: require_once () [function.require]: Failed opening tarvitaan '/ home / content / h / O / T / hotslot / html / includes / vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php "(include_path ='.:/ usr/local/php5 / lib / php ') in / home / content / h / O / T / hotslot / html / vbenterprisetranslator_seo.php on line 55

Foorumin on kaatunut jälleen.

vBET
09-05-10, 19:49
Sinulla ei ole mitään vBET tiedostot joiden pitäisi olla myös hakemistoon. Joku poistanut sen ja rikoit foorumi.

Ole hyvä ladata FTP tiedostoja vBET paketti. Myös jos ei poistanut näitä ja tiedä kuka se oli, niin se on viisasta vaihtaa salasanat FTP. Ne tiedostot eivät katoa maagisesti ... Jos tiedät, kuka se oli - myös olisi viisasta rajoittaa pääsyä ...

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations