PDA

View Full Version: Ratkaistu Ongelmia vBSEO

supermak
29-04-10, 16:12
Hei, olen asentanut viime vapauttaa minun vb4 (viimeinen vBSEO) ja vaihtamisen jälkeen koodi vBSEO tiedostot:

- Functions_vbseo_createurl.php
- Functions_vbseo_url.php

O sivu näkyy minun koko sivustoon (ei edes admincp, vbcms, forum.php) Kaikilla sivuilla näkyy.

Olen ratkaissut tämän ongelman lataamalla alkuperäinen vBSEO tiedostot uudelleen, mutta haluan silti vBET sivustoni.

Jokin auttaa?

Kiitos etukäteen,

vBET
29-04-10, 22:12
Ensimmäinen - Käytätkö käännöksiä SEO linkit ja ovat sääntöjä osoittaa vbenterprisetranslator_seo.php teidän. Htaccess?

Seuraava - hyvä selvittää ja kertoa meille, jotka muuttavat aiheuttaa tauko. Juuri tehnyt yhden muutoksen ajankohtana, Tiedoston lataaminen palvelimelle ja tarkistaa, kun se lakkaa vastaamasta.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1