PDA

View Full Version: Ratkaistu vBET 4.2.1 ei käännä vBSEO Javascript viestit

StarBuG
08-04-10, 13:33
Hi

Olen huomannut, että vBET 4.2.1 ja vBulletin 4.0.2 PL4 ja vBSEO 3.5 RC3 Ilmoitukset päästä ole käännetty.

Ole hyvä ja neuvoja

StarBuG

vBET
08-04-10, 14:05
Sinun on kytkettävä niille käännökset - se on oletusarvoisesti poistettu käytöstä suorituskyvyn syistä (ei jokainen käyttää sitä). Löydät sopiva vaihtoehto vBET -> Muut valinnat

StarBuG
08-04-10, 15:24
Anteeksi mutta en ole tyhmä.

Se on muuten en olisi ilmoitettu sitä virhe!

Katso Patientenfragen.net - olemme vastauksia (http://www.patientenfragen.net/en/)

vBET
08-04-10, 16:05
Kukaan oletetaan, että kaikki käyttäjistämme on tyhmä;) Se on tavanomainen menettely ilmoittaa aina ensin konfiguroimiseksi, koska käyttäjä voi yksinkertaisesti kaipaamaan joitakin asetusten tekoja tai jopa ei odottaessanne siihen. Olen avaaminen asiaa uudelleen ja menossa sinne:)

vBET
08-04-10, 16:12
Se on tosiaankin joitakin bug, koska se ei edes ole koodata uudelleen. Huolehdimme siitä heti:)

Muuten - Huomasitko, että olet rikkonut ulkoasu päälle sivun käännetty katsella ja teidän liput katoavat (ei edes lähtökoodi )?... Näen, että olet tehnyt hieman käsin mallin muutokset - tarkista se johtuu muutokset (kopio todellinen malli ruumiin jonnekin palaa, tarkista, laita se takaisin).

StarBuG
08-04-10, 16:23
Layout ei ole rikki.

Näit välimuistiversion aikana vianjäljitys APC Cache optimointi plugin

Kokeile nyt ja katso, jos näet edelleen rikki layout plz

PS: "tyhmä" osa Sanoin vain, koska et yksinkertaisesti suljettu vikailmoitus ja siirsi sen odottamatta vastaustani.
Sinun tulisi odottaa asiakkaita vastausta ennen kuin julistaa aktiivinen ongelmat ratkaistu.
Se on epäkohteliasta muuten;)

StarBuG
08-04-10, 16:31
Vielä yksi huomio

Haluan Disallow: *. js robots.txt-tiedoston

Olin joka sisälsi mutta poisti sen nyt varmuuden vuoksi tämä aiheutti käännöksen ongelma (mitä se ei ole).

Kuitenkin se, että aiheuttaa ongelmia kanssa kiinteä uuden version vai voinko sisällyttää se robots.txt?

vBET
08-04-10, 17:25
Vielä yksi huomio

Haluan Disallow: *. js robots.txt-tiedoston

Olin joka sisälsi mutta poisti sen nyt varmuuden vuoksi tämä aiheutti käännöksen ongelma (mitä se ei ole).

Kuitenkin se, että aiheuttaa ongelmia kanssa kiinteä uuden version vai voinko sisällyttää se robots.txt?

Oletko varma, että robots.txt käyttää * notaatio ...

Anyway sisältöä robots.txt ole vaikutusta vBET.

StarBuG
08-04-10, 17:41
Se ei virallisesti tue alkuperäisessä protokollaa mutta Google Bot voi käsitellä sitä.
Ja vain sillä on merkitystä;)

vBET
08-04-10, 23:52
Layout ei ole rikki.

Näit välimuistiversion aikana vianjäljitys APC Cache optimointi plugin

Kokeile nyt ja katso, jos näet edelleen rikki layout plz

PS: "tyhmä" osa Sanoin vain, koska et yksinkertaisesti suljettu vikailmoitus ja siirsi sen odottamatta vastaustani.
Sinun tulisi odottaa asiakkaita vastausta ennen kuin julistaa aktiivinen ongelmat ratkaistu.
Se on epäkohteliasta muuten;)

Oikea - nyt ulkoasu on OK.

Myös Kiitos ehdotuksestasi noin käsittelyyn liittyvät kysymykset. Huomaa, että emme aina uudelleen kysymyksiä, jos näyttää siltä, että se ei todellakaan ole ratkaistu ja että "suljettu" on vain etuliite - kierre ei ole suljettu - voit silti kirjoittaa ja kertoa, että ongelma ei korjaannu vielä. Anteeksi jos tuntui epämukavalta takia.

Tietoja ei käännetty vBSEO ilmoituksia. Olen ongelmia löytää se teidän foorumi. Voisitteko antaa minulle URL sivulle, jolloin olemassa sellaiset kommentti (ei käännetty yksi) ja lainata minulle tarkka alkuperäinen teksti tämä kommentti. Sinulla on eri ulkoasu ja pääsivun minulle näyttää, että kaikki on käännetty, joten kohta minua oikeaan suuntaan:)

StarBuG
09-04-10, 01:40
Mutta "tunne" on tässä ongelma.

Olisin vahvasti siihen tarkistamassa nykyinen työnkulkua asetus yksinkertainen etuliitteitä, jotka antavat asiakkaalle tunteen, että hänen asia ei oikeastaan oteta huomioon.
Vaikka näin ei tapahdu.

Mainitsen tämän tässä, koska minulla oli tätä ennen, kun teki saman toiselle vikailmoitukseen minun.

Yksinkertaisesti odottaa vastausta ja kun ongelma on ratkaistu siirrä lanka tai asettaa etuliitteitä.

Se ei satuta sinua, mutta antaa asiakkaalle tuntuu paljon enemmän ottanut seriouse;)

Tietoja Bug.

En käytä pysyvää ilmoituksia koska mainostamasta foorumi näkyy vain ilmoituksia ei.
Joten sytyttäminen ilmoituksen pysyvästi, joilla voit testata laskisi tuloni.

Anteeksi mutta ei voi tehdä

vBET
09-04-10, 05:24
Jälleen kerran anteeksi väärinkäsitystä ja kiitos neuvoista noin etuliitteitä:) Jos sinulla on joitakin erityisiä ehdotuksia nimet etuliitteitä ota osake - aina mielihyvin parantaa asiakaspalveluamme:)

Ymmärrän, että et voi kytkeä vBSEO ilmoituksiin. Tarkistamme asian meidän testi foorumi ja sinuun yhteyttä uudelleen, jos me ei voi toistaa ongelma.

StarBuG
09-04-10, 15:02
Tee toinen etuliite [sidotut] tai [Odotetaan vastausta]

Tai jätä se [avoin], kunnes ongelma on ratkaistu;)

vBET
10-04-10, 20:38
Meillä on jo etuliite "selittää" - Mielestäni meidän tulee käyttää sitä useammin;)

Kiitos neuvoista ja vapaasti huomata tulevia asioita:)

StarBuG
25-04-10, 12:35
Mitään edistystä tämän vian?

Ehkä hätäratkaisu?

vBET
25-04-10, 20:22
Voi kyllä, meillä on jo korjattu se - vain unohda vaihtaa tilaa.

Nopeaan Korjaus:
1. Muokkaa tiedostoa / includes / vbenterprisetranslator_functions.php
2. Etsi:

while (true) {
$position = strpos($script, 'vbseo_jshtml['.$scriptIndex.']', $prevPosition);
if (!$position) {
break;
}
$position = strpos($script, '<table', $position);
$end = strpos($script, '</table>', $position);
$toTranslate = substr($script, $position, $end + strlen('</table>') - $position);
$scriptBuffer .= substr($script, $prevPosition, $position).vbet_translateHTMLFromTo($toTranslate, $forumLanguage, $language, $serie);
++$scriptIndex;
$prevPosition = $end + strlen('</table>');
}

3. Vaihda:

while (true) {
if (!$position) {
break;
}
$position = strpos($script, '<ol>', $position);
$end = strpos($script, '</ol>', $position);
$toTranslate = substr($script, $position, $end + strlen('<ol>') - $position);
$scriptBuffer .= substr($script, $prevPosition, $position).vbet_translateHTMLFromTo($toTranslate, $forumLanguage, $language, $serie);
++$scriptIndex;
$prevPosition = $end + strlen('</ol>');
}

hotslot
25-04-10, 20:52
Onko tämä mukana Viimeiset ostaa tai meidän täytyy tehdä tämän myös?

vBET
25-04-10, 21:12
Tähän sisällytetään 4.4.2:)

Joten jos haluat sen aikaisemmin, älä muuttaa käsin - tämä on ajatus pikaratkaisua - Salli käyttäjän korjata sitä, jos hän ei halua odottaa seuraavaa julkaisua.

Anteeksi bug - kaipaamme että vBSEO muuttunut taulukko, jossa luetellaan ... : O

magmf
19-05-11, 23:32
tämä ei sisälly 4.4.3 voitteko vahvistaa, miksi? kiitos ..

magmf
19-05-11, 23:36
Oho sorry Puhuin vBET 4.3.0

kamilkurczak
20-05-11, 07:52
Aion tarkistaa sen

magmf
24-05-11, 02:17
mitään uutisia?

kamilkurczak
24-05-11, 09:47
Olet oikeassa - tämä ei sisälly tähän versioon - Minun on löydettävä miksi.

vBET
24-05-11, 16:32
Itse bug tuli takaisin, mutta löysimme ratkaisun - se sisällytetään seuraavaan julkaisuun.

Saat Quicke fix ota:
1. Avaa tiedosto / includes / vbenterprisetranslator_functions
2. Etsi toiminto vbet_addScriptToTable:

function vbet_addScriptToTable($what) {
global $vbulletin;
if ($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_vbseo_message'] && strpos($what[1], 'vbseo_jshtml[0]')) {
$scriptIndex = 0;
$position = 0;
$prevPosition = 0;
$scriptBuffer = '';
$script = $what[1];
$forumLanguage = $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumlanguage'];
global $vbet_serie;
while (true) {
if (!$position) {
break;
}
$position = strpos($script, '<table', $position);
$end = strpos($script, '</table>', $position);
$toTranslate = substr($script, $position, $end + strlen('</table>') - $position);
$scriptBuffer .= substr($script, $prevPosition, $position).vbet_translateHTMLFromTo($toTranslate, $forumLanguage, $_REQUEST['language'], $vbet_serie);
++$scriptIndex;
$prevPosition = $end + strlen('</table>');
}
$what[1] = $scriptBuffer.substr($script, $prevPosition);
} else {
$what[1] = vbet_getReEncoded($what[1]);
}
return vbet_addToReplacementsBuffer($what);
}

3. Korvata se:

function vbet_addScriptToTable($what) {
global $vbulletin;
if ($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_vbseo_message'] && strpos($what[1], 'vbseo_jshtml[0]')) {
$scriptIndex = 0;
$position = 0;
$prevPosition = 0;
$scriptBuffer = '';
$script = $what[1];
$forumLanguage = $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumlanguage'];
global $vbet_serie;
while (true) {
if (!$position) {
break;
}
$position = strpos($script, '<ol>', $position);
$end = strpos($script, '</ol>', $position);
$toTranslate = substr($script, $position, $end + strlen('</ol>') - $position);
$scriptBuffer .= substr($script, $prevPosition, $position).vbet_translateHTMLFromTo($toTranslate, $forumLanguage, $_REQUEST['language'], $vbet_serie);
++$scriptIndex;
$prevPosition = $end + strlen('</ol>');
}
$what[1] = $scriptBuffer.substr($script, $prevPosition);
} else {
$what[1] = vbet_getReEncoded($what[1]);
}
return vbet_addToReplacementsBufferNoReencode($what);
}
function vbet_addToReplacementsBufferNoReencode($what) {
global $vbet_replacementsBuffer;
$vbet_replacementsBuffer[] = $what[1];
return '<vbet'.(count($vbet_replacementsBuffer)-1).'/>';
}

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1