View Full Version: Ratkaistu Miten poistaa käännetty URL
Hei Haluan pitää minun Englanti URL kuten vBET 2.0
Miten poistan käännetty URL?
En todellakaan tarvitse poistaa nämä, olen ollut käynnissä tämän mod pitkään ja eivät halua joutua index 1mil URL uudelleen, se vie kuukausia. Mieluummin pitää vanha url rakenne auttakaa.
vBET 3.x tekee käännöksiä turvallisesti mukaan vBET 2.x Se tarkoittaa, että vanha (ei käännetty linkit) vain saada 301 redirect. Ja Google (ja muut hakukoneet) se tarkoittaa - älä löysä tämä indeksoitu sivu vain muuttaa osoitetta syy on edelleen samalla sivulla, joka siirtää muille osoitteeseen.
Joten menetät mitään. Se on sinulle turvallinen.
Anyway Jos kuitenkin haluat tehdä sen sitten avatkaa tiedosto vbenterprisetranslator_seo.php ja poista (kommentti) tämä koodi:
function vbseo_thread_seotitle(&$thread){
require_once(dirname(__FILE__). '/includes/vbenterprisetranslator_functions.php');
vbet_makevBSEOTheadLink($thread);
}
Se voi olla myös tarpeen löytää Admin CP -> Tuotteet & Plugins -> Plugins vBET plugin nimeltään Alustaminen varten init_startup koukku ja poistaa / kommentti on tämä koodi:
if (!function_exists("vbseo_thread_seotitle")) {
function vbseo_thread_seotitle(&$thread){
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions.php');
vbet_makevBSEOTheadLink($thread);
}
}
Olet tervetullut:)
Kuten kirjoitin täällä ja PM olet mielestämme et tarvitse tätä, ja se on parempi teidän SEO EI poistaa käännetty URL. Ne on paremmat Googlen (avainsana etsinyt kielellä) ja et löysä indeksoi URL-osoitteita ennen käännöstä (koska 301 uudelleenohjaus on käytössä).
Olet tervetullut:)
Kuten kirjoitin täällä ja PM olet mielestämme et tarvitse tätä, ja se on parempi teidän SEO EI poistaa käännetty URL. Ne on paremmat Googlen (avainsana etsinyt kielellä) ja et löysä indeksoi URL-osoitteita ennen käännöstä (koska 301 uudelleenohjaus on käytössä).
Suurin ongelma minulla on useimmat selaimet eivät näytä kieltä URL oikein selaimen osoitekenttään, he osoittavat ww.domain.com /% 20% 250% 900 / etc, joten ihmiset linkittävät minuun yhteyttä roskaa urls. Se on huono asia SEO.
Suurin ongelma minulla on useimmat selaimet eivät näytä kieltä URL oikein selaimen osoitekenttään, he osoittavat ww.domain.com /% 20% 250% 900 / etc, joten ihmiset linkittävät minuun yhteyttä roskaa urls. Se on huono asia SEO.
Ensinnäkin SEO on noin kuin saappaat Nähdään ole ihmisiä. Toinen - URL-osoitteet eivät roskaa - Nämä ovat kauniita. Mitä sinä kirjoitat siitä, miten IE näyttää sen. Tarkista se Opera, Chrome, Firefox - se on kaikki mukavaa. Koska% merkintätapa on vakio. Ja IE kunnioitetaan myös se kun lähettää pyynnön palvelimelle, vain ei näytä sitä mukavaa. Jos tiedät kielen erikoismerkkejä, voit myös tarkistaa ja muuttaa% merkintätapa on erikoismerkkejä, joissakin URL - näette, että se on samalla sivulla.
Yhteenvetona: linkit ovat kunnossa.
Silti voimme ota se pyyntö luoda linkkejä IE muilla tavoin. Olemme jopa jo tiedä, miten tämä (opetus ja vB4;)).
Miten poistan URL jälleen uusi versio? 3.3.2
Miten poistan URL jälleen uusi versio? 3.3.2
Tässä tapauksessa se riittää, jos et vain ole tehnyt mitään muutoksia functions_vbseo_createurl.php tiedosto:)
HUOMAUTUS: käännös URL antaa sinulle paljon paremmin SEO ja olemme tehneet suuria OPTIMOINTI tällä alalla 3.3.2 Olemme erityisesti tehneet algoritmi muutoksia tähän ja lisätä viivästyy käännöksiä URL, koska aiemmin oli pullonkaula, joka löysimme äskettäin. Joten suosittelemme sinua juuri tehnyt täysimääräistä yhdentymistä ja tarkista todellinen suorituskyky käännetty URL - voit olla erittäin positiivisesti yllättynyt tämän alueen:) Sitten jos päätät, että se ei vielä riitä, voit aina poistaa sen myöhemmin. Tarkista se - se on todella suuri SEO ja tuo teille lisää liikennettä (koska parempi index kantoja).
Joten minun pitää vanhan tiedoston? ithought uusi oli uudet muutokset kohti vBSEO integraatio?
Joten minun pitää vanhan tiedoston? ithought uusi oli uudet muutokset kohti vBSEO integraatio?
Kyllä ja tämä integraatio oli vakuuttaa URL käännöksiä et halua olla (vielä kannustaa tarkistamaan todellista suorituskykyä käännetty URL).
PS.
Still teki kaikki muutokset functions_vbseo_url.php
Ok kiitos, on yksi asia lipuilla ei näy ... lainkaan. sivun alareunassa.
Toinen kysymys,
korjasin sen.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):