View Full Version: Ratkaistu Viesti webmaster tools koskien virheellinen rel-vaihtoehtoiset merkit
Hyvä webmaster,
Olemme huomanneet, että useita sivustosi sivut rel varajäsen hreflang-toteutus on virheellinen. Esimerkiksi:
Tuntuvat olevan etenkin ongelmia puuttuvien tai virheellisten kaksisuuntainen linkittäminen (kun page A yhteyksiä hreflang sivulle B, on oltava yhdistävä takaisin B: stä on myös). Kun algoritmit tunnistavat ristiriitaisia signaaleja kuten näillä sivuilla, he voivat tehdä päätöksiä ranking indeksoinnin ja jotka eivät vastaa mitä halusitte.
Lisätietoja rel-vaihtoehtoinen-hreflang, tutustu seuraaviin Help Center artikkelissa https://support.google.com/webmasters/answer/189077
Jos sinulla on kysyttävää siitä, miten tämän ongelman ratkaisemiseksi, käy meidän auttaa foorumi:
Google Groups (http://productforums.google.com/forum/#!categories/webmasters/internationalization)
Kunnioittaen
Google Search Quality Team
Se on epäilemättä sillä käännetty URL ei ole sisällytetty merkit. Voi vaihtoehto lisätä sammuta vain käännös URL tehtävät? Se on uskoakseni ratkaista monia ongelmia en onnistu kirjautumaan.
Tässä ei ole kyse käännös URL -osoitteita. Tämä on vain noin hreflang vaihtoehtoisten linkki ja voit sammuta pumppu Admin CP -> vBET -> Translation Options -> Add Alternate tag
Myös huomaa, että käännös poistaminen käytöstä URL huono vaikutus SEO (tehonpuute käännettyjen avainsanat URL), joten on suositeltavaa näin tehdä. Jos haluat edelleen, että riittää, kun ei integroida vBSEO jos linkit on vBSEO luoma (joitakin pahoja asioita voi tapahtua - tämä ei ole suositeltava ja ei ole testattu). Ja jos alkuperäinen ystävällinen URL:n, se riittää, että poistamalla käytöstä joitakin koukut (samoin: ei anna yksityiskohtia, vain tarvittaessa).
Marcin tarkistaa myös miten vaihtoehtoinen luodaan heti. Että teimme muutoksia ennen ja nyt vieraat URL-osoitteita mukavuuslipun alla on jo luotu käännetty, joten uudelleenohjauksen tapahtuu (jos olet kirjautunut käyttäjä se ei ole mitään järkeä ja on parempi suorituskyky vain ohjata jos koskaan kieli kytkin tapahtuu niin käyttäjä). Voinemme kuitenkin unohtanut. Tutkimme asiaa meidän puolellamme. Juuri nyt meidän on yksinkertaisin voitte vallan disable (Poista käytöstä).
Marcin Kalak
29-10-13, 21:19
Anna linkkejä sivustoihin vaihtoehtoiset merkit eivät keskenään yhteisymmärrykseen.
En koskaan kyllä URL-osoitteita voidaan kääntää kunnolla lippu linkkejä. Täällä on sivu joissa näin tapahtuu: Galaxy Huomautus 3: Poista käytöstä 'Oma lehti'? (HTTP://CELLPHONEFORUMS.NET/ muodossa ******* -Galaxy/t365731-Galaxy-note-3-poista-my-Magazine.html-tiedoston).
Marcin Kalak
31-10-13, 14:40
OK, olemme tämän asian parissa.
Tiedoksesi, olen päivittänyt uusimpaan versioon koukussa yandex, ja silti voi saada lippu tai uudelleen vuorotellen linkkejä käännetty. Minun kätköt ovat päällä ja Asiakkaamme välimuisti on asetettu aikakatkaisu 3600 sekuntia.
Tässä on esimerkki sivu, joka on käännetty, mutta lipun linkit/varajäsen tag linkit eivät liity käännetty URL:
Miten: muodossa ******* Galaxy S4 Mini: siirtäminen kontakteja on ****** voit asiaa SGS 4 minikokoiselle (HTTP://CELLPHONEFORUMS.NET/ saakka. ******* -GALAXY-S4-MINI-TRANSFERRING-CONTACTS- -GALAXY/T365916- saakka. ******* ****** -sgs4-mini.html)
Espanjan sivun linkit
[url = http://cellphoneforums.net/es/ ***-galaxy/t365916-***-galaxy-s4-mini-transferring-contacts-***-sgs4-mini.html](Espa
Okei te todella täytyy tehdä jotain sana suodattimet...
esimerkiksi käyttämällä yllä linkitetty sivu:
Galaxy Huomautus 3: Poista käytöstä 'Oma lehti'? (HTTP://CELLPHONEFORUMS.NET/ muodossa ******* -Galaxy/t365731-Galaxy-note-3-poista-my-Magazine.html-tiedoston).
linkitetty Espanjan sivu:
[url = http://cellphoneforums.net/es/ ***-galaxy/t365731-galaxy-note-3-disable-my-magazine.html](Espa
Marcin Kalak
04-11-13, 16:52
Tehdä olet ottanut käyttöön tietokannan välimuisti ja poista puhdistus välimuistin AdminCP -> vBET välimuistin -> Tietokannan välimuisti?
Tehdä olet ottanut käyttöön tietokannan välimuisti ja poista puhdistus välimuistin AdminCP -> vBET välimuistin -> Tietokannan välimuisti?
Kyllä ja kyllä
Marcin Kalak
06-11-13, 17:57
Lähetä minulle PM tietoja Admin CP-, tietokanta- ja FTP. Tarkistan, mitä siellä tapahtuu :)
Marcin Kalak
08-11-13, 13:06
Voit kääntää vaihtoehtoiset linkit vieraat ota AdminCP- >vBET- >vieras Cache- >Käytä tiedoston täydellinen välimuisti. Tämä mahdollistaa sivuston vieraita ei tarvitse luodaan uudelleen aina, kun ja nopeuttaa sivun asetukset. Seuraava versio korjaa tämän ei ole käännetty vaihtoehtoinen sidokset eivät sivustoon.
Kyllä, joka oli aikaisemmin käytössä, mutta käynnistin sen pois koska seuraavan virheilmoituksen: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-bug-reporting/3774-webpage-has-redirect-loop-guests.html
En ole koskaan aikaisemmin nähnyt URL-osoitteita kielelle vieraita.
Olen ottanut käyttöön vieras välimuisti uudelleen siksi, että Google vasteajat shot räjähdysmäisen kasvun.
Mitään tietoa ja kuinka voin odottaa korjaus rel-vaihtoehtoinen Tag -tunnuksia?
Onko teillä jotakin konfiguroitu väärin minulle lipun alla se voi estää URL-osoitteita ei käännetty?
Marcin Kalak
12-11-13, 21:28
Ota Vieras välimuisti ei pitäisi aiheuttaa häiriöitä http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-bug-reporting/3774-webpage-has-redirect-loop-guests.html.
Kääntäminen on otettava käyttöön vaihtoehtoisia merkkejä AdminCP- >vBET- >vieras Cache- >Käytä tiedoston täydellinen välimuisti.
Tulevassa versiossa ei ole käännetty merkit ei lisätä.
Oikeassa, mutta vaikka koko tiedosto välimuisti vieraat käytettävissä -merkki URL-osoitteita ja Rel-vaihtoehtoiset merkit eivät ole käännettäväksi.
Marcin Kalak
13-11-13, 18:13
Käännökset vaihtoehtoiset linkit haetaan tietokannasta välimuistia. Käännökset vaihtoehtoisten sidokset eivät käytä kääntäjien Valintatilanteita API-astetta. Linkit lähetetään translator Api kun joku syötetty paikkakunta kyseisellä kielellä. Tavoitteena on alentaa kustannuksia.
Kunnossa, katson, että jotain on kirjaimellisesti katoamisen käännöksessä.
Ymmärrän, miten kaikki toimii. Olen tarkistaa url-osoitteet miten lipun alla on tarkoitus kääntää (vain http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-3.html#post13517) kun vieraat parhaillaan tarkastellaan sivulla. Tämä ongelma on, ne eivät ole käännettäväksi. Syynä ei ole se, että olen kiintiöiden, sillä se ei toimi oikein.
Esimerkki:
Englanninkielinen sivu: ** spektri 2 vaihda apn-asetukset (HTTP://CELLPHONEFORUMS.NET/ ** /T366482- ** -spektri-2-vaihto-apn-asetukset.html-tiedoston).
Lipun alla sivun URL-osoitteen Ranskan: http://cellphoneforums.net/**/fr/t366482-**-spectrum-2-change-apn-settings.html
URL lipun alla Ranskassa olisi oltava:tiliosa-arvo-kentässä näkyy projektin Franà ais) ** spektri 2° Täyttöprosessia on muutettu des paramètres de l'apn (HTTP://CELLPHONEFORUMS.NET/FR/ ** /T366482- ** -spektri-2-muutokseen des-param%C3 %A8tres-de-l-apn.html)
Huomaa, että lippu URL-osoitteita ei ole käännetty URL-osoitteita huolimatta sivut käännettäväksi. Vieraiden välimuisti on poistettu koska käännökset on tehty.
Marcin Kalak
14-11-13, 20:04
Käännetty URL-osoite pitää ensin löydy tietokannasta välimuistia. Liput ovat käännetty jos osoite on jo käännetty tietokannan välimuistia.
Ok - mitä siis estää käännetyn URL ei tietokannan välimuistin? Esimerkissä yläpuolella lähetin URL-osoitteita, vaan lippu ei ole, joten tarkoittaako se sitä, että ne eivät ole tietokannassa välimuistin?
Marcin Kalak
18-11-13, 20:36
Meillä ei ole mahdollisuutta hankkia lisää tietokantaan välimuisti vain käännetty url - Cache-välimuisti on käytössä vai ei. Emme tue tätä eroa. Jos URL-osoite on käännetty ja lippuvaltiona olevalle ei toteuteta käytännössä sitten URL ei ole tietokannassa välimuistia.
Niin olettaen: se toimii asiakkaille vain viivepiirtopyynnöt käännös - suorituskyvyn vuoksi. Lisätietoja: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-3.html#post13517
Ok - olen pyrkinyt kaikin mahdollisin tavoin hahmoteltu usein kysytyt kysymykset, kuten edellä on mainittu, mutta lippu-URL:t eivät ole käännettäväksi.
Kunnossa, katson, että jotain on kirjaimellisesti katoamisen käännöksessä.
Ymmärrän, miten kaikki toimii. Olen tarkistaa url-osoitteet miten lipun alla on tarkoitus kääntää (vain http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-3.html#post13517) kun vieraat parhaillaan tarkastellaan sivulla. Tämä ongelma on, ne eivät ole käännettäväksi. Syynä ei ole se, että olen kiintiöiden, sillä se ei toimi oikein.
Esimerkki:
Englanninkielinen sivu: ** spektri 2 vaihda apn-asetukset (HTTP://CELLPHONEFORUMS.NET/ ** /T366482- ** -spektri-2-vaihto-apn-asetukset.html-tiedoston).
Lipun alla sivun URL-osoitteen Ranskan: http://cellphoneforums.net/**/fr/t366482-**-spectrum-2-change-apn-settings.html
URL lipun alla Ranskassa olisi oltava:tiliosa-arvo-kentässä näkyy projektin Franà ais) ** spektri 2° Täyttöprosessia on muutettu des paramètres de l'apn (HTTP://CELLPHONEFORUMS.NET/FR/ ** /T366482- ** -spektri-2-muutokseen des-param%C3 %A8tres-de-l-apn.html)
Huomaa, että lippu URL-osoitteita ei ole käännetty URL-osoitteita huolimatta sivut käännettäväksi. Vieraiden välimuisti on poistettu koska käännökset on tehty.
Uudelleen, katso edellä olevaa. Olen joko ei ole jotain asennossa tai siinä on epäillään ohjelmistovirheeksi kiellettävä mukavuusliput osoittanut käännetty URL-osoitteen.
Marcin Kalak
20-11-13, 17:27
OK, testasin tässä asiassa.
OK, testasin tässä asiassa.
Kiitos - jos se auttaa, että foorumi charset on ISO-8859-1-merkistöön
Marcin Kalak
23-11-13, 13:26
On koukku parse_templates laukeaa liian nopeasti. Voit Päivitä sinun vB.
On koukku parse_templates laukeaa liian nopeasti. Voit Päivitä sinun vB.
En ole varma mitä se tarkoittaa. Tarkoittaako se sitä vbulletin 4.2.2 päivitys? Mitä eroa on 1.4.12 ja 4.2.2 siitä, miten parse_templates käsitellään?
.. .tai tarkoitat päivittää suoritusjärjestys "Luo liput", joka käyttää parse_templates koukku?
Marcin Kalak
25-11-13, 21:22
Suoritusjärjestys muutoksia plugins järjestyksen puitteissa koukkuun. Suoritusjärjestys ei muuttaa järjestystä, jossa koukut. Meidän testi foorumi koukun toiminta. vb lisenssi ei ole määräajassa, jotta voit suorittaa päivityksen. Teidän versio VB on jo kauan ollut vanhentunut niin suosittelen suorittamisen päivityksen. Uskon, että tästä ei tule ratkaisemaan asiaa, jos se ei toimi tämän jälkeen annetaan ohjeet siihen, kuinka voit katsoa pidemmälle.
joten 4.2 parse_templates koukku suoritusjärjestys on erilainen?
Valitettavasti päivittää 4.2 on valtava tehtävä, koska se rikkoisi useita Muut lisät, että voin käyttää.
Olen tarkistanut class_bootstrap.php ja parse_templates koukku on tiedosto 4.1.12 ja 4.2.2 samassa paikassa. Voitko tarkentaa mikä aiheuttaa ongelma että koukku ja se suoritetaan liian aikaisin?
Marcin Kalak
28-11-13, 16:28
Tuemme versioilla ja vBET on sovitettu uusin versio. Jokainen versio sisältää useita muutoksia. Jos päivitys, ja teillä on vielä tätä asiaa meidän auttaa mielellään.
En aio päivittää vbulletin ja viettää paljon aikaa tehdä niin, jos tiedän että päivitys tulee ratkaista ongelma liput. Sanoitte, että sinä "ajatella" se ratkaisee ongelman. Tarvitsen siitä vahvistuksen tarkalleen, mikä aiheuttaa ongelman ja että se ratkaisee ongelman.
Marcin Kalak
03-12-13, 21:10
Tuemme uusin versio. VB4 on elinikäinen lisenssi, joten älä päivittää. Jos asia pysyy niin voimme auttaa, koska nyt näyttää siltä, että vika vanha, ei tueta versio.
Tuemme uusin versio. VB4 on elinikäinen lisenssi, joten älä päivittää. Jos asia pysyy niin voimme auttaa, koska nyt näyttää siltä, että vika vanha, ei tueta versio.
Okei voi kertoa minulle, mikä on vialla on vanha versio?
Okei voi kertoa minulle, mikä on vialla on vanha versio?
Se on vanha ja poikkesivat toisistaan ettei uutta, ja ei-tuetuista, koska vBET4.x on testattu toimivaksi uusimmat VB4-mallissa. Jolloin teidän on uusimmat VB4-mallissa ja antaa edelleen että autamme mielellämme.
Tällä hetkellä voimme olettaa, että ei ole mitään väärää ja vBET koska tätä kysymystä ei voida toistaa uusimmat vb versio.
Ei ole bugi vBET4.x - käytät se vain ei ole yhteensopiva vanhan vB4 version. Väärä moottori - ei ole ongelma, vain väärin käyttää asiasta väärää polttoainetta.
Päivitä vB4 vB4 ja uusin.
Jos virhe ei ole tuettujen vb versiossa puolestaan tarkastelee asiaa kiinni, sillä mitään ongelmaa vBET kanssa, ainoastaan väärän käyttötavan ja jo ratkaisu.
Marcin - lähellä lipun, jos ei tule mitään uusia anna seuraava harva days (bug on vB4 ja uusin).
Annoimme teille jo tuki - jos et halua käyttää sitä vuokraa. Kunnioitamme asiakkaitamme - kunnioitamme myös, että haluat olla ongelma sen sijaan, että tukemme, joka annettiin jo.
Tämä ei ole chat-huoneessa ja henkilökuntamme Sulje lipusta, koska ratkaisu oli jo antanut ja mitä nyt meillä vahvistuksen, että uusin vB4 versiossa on kaikki OK.
Kiitos palautteestasi.
Toivon, että päätätte käyttää oli pyytänyt tukea.
Se ei ole - vielä Kiitos ymmärtää, että ei ole lisätä tällä alalla, kunnes käytät tukea sen sijaan toista kun haluat tukea ja käytä sitä, kun se annetaan.
Marcin jatkaa tukipyynnön lähipäivinä ja vastata vain saamme palautetta, että (tuettu) vB4 ja uusin ongelma on olemassa myös. Jos ei se suljetaan.
En vaadi teitä korjata ongelma jonka ei ole tuettu vBulletin versio. Olen kysyen arvatkaapa, mikä on ongelma, ja vahvistaa, että se on itse asiassa, tämä viittaa häiriöön 1.4.12 joten voin korjata ongelman. Olet vain kerrottiin, ettei sillä voi olla ongelma ja 1.4.12 . Minun pitää tietää että se on ongelma ennen kuin menen ulos omasta tapa päivittää vBulletin.
Kuten jo sanoin, en aio nyt jatkaa syntyy vbulletin päivittämistä jos minulla ei ole. Se maksaisi huomattavan määrän aikaa ja rahaa sekä päivittää muita mukautettuja lisäävillä tuunauksilla. Olet kirjautumisen käyttäjätietoja. Pitäisi olla helppoa että kerrotte minulle mikä on pielessä parse_templates koukkuun. Esimerkiksi x tiedosto on erilainen 1.4.12 ja 4.2.2 . Tai parse_templates täytyy suorittaa ennen x koukkuun.
Olen ollut tuotteen alusta lähtien ja olen vain uudelleen minun anniskeluoikeudet. Olettaisin, voisitte hoitaa pitkäaikainen asiakas hieman enemmän kunnioitusta.
Tässäkin kaikki mitä tarvitsen on askel oikeaan suuntaan. En pyydä kirjoittaa koko mod kanssa 4.1.12. En rehellisesti usko, tämä on järjetön, varsinkin kun olen kauan asiakas.
Marcin Kalak
06-12-13, 13:38
Tuote on mukautettu uusimpaan versioon vB, ei voida mukauttaa tuotteen kaikki versiot.
Ehkä käännös ei tule läpi, en tiedä, mutta 5 kertaa en pyydä teitä muuttamaan mitään tuotteen. Kysyn vain teiltä, mitä rikkoo 4.1.12!
Marcin Kalak
10-12-13, 20:53
Teidän versio VB tilaus hakaset on viallinen. Viimeisin versio VB tämä ongelma ei ilmene. Tämä ei ole asia, joka liittyy vBET, mutta vb. Tuemme vBET ja sen integrointi uusin versio VB ja muut liitännäisen lokitiedot.
Teidän versio VB tilaus hakaset on viallinen. Viimeisin versio VB tämä ongelma ei ilmene.
Okei. Mikä koukku olet viittaavat? Olen tutkinut class_bootstrap.php ja parse_template/process_templates_complete koukut ovat samassa paikassa 4.2.2 kuten 4.1.12. Sama koskee global_bootstrap_complete, global_complete, global_bootstrap_init_start, global_shutdown ja vastaavilla tiedostoilla.
Tämä ei ole asia, joka liittyy vBET, mutta vb. Tuemme vBET ja sen integrointi uusin versio VB ja muut liitännäisen lokitiedot.
Tiedän.
No, minä en myöskään päivitä se uusimpaan versioon 4.2.2 , sillä perusteella, että olin kyllästynyt odottamaan vastausta. Nyt minulla on täysin uusia ongelmia: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/3835-translated-pages-blank-not-redirecting-translated-url.htm
Marcin Kalak
13-12-13, 21:02
Okei. Vastasin tähän aiheeseen.
Kiitos. Nämä asiat on korjattu.
Nyt, jos olen puuttuu jotain, en silti näe liput ja rel-varajäsen Tunnisteet käännetä. Ne ovat aivan kuten he olivat 4.2.2 kaupungin 4.1.12.
Marcin Kalak
16-12-13, 14:46
OK. Me työskentelemme ja testi tässä asiassa.
Marcin Kalak
18-12-13, 20:01
OK. Olen keksinyt ratkaisun. Koukkujen järjestystä teille saattaa olla erilainen kuin omamme, vaikka meillä on sama versio VB.
Nopeaa ratkaisua tähän kysymykseen.
Siirry AdminCP- >laajennukset & -tuotteista- >laajennus Manager- >tuote : vb Enterprise Translator
Muokkaa plugin kääntää linkki kierre
Vaihda koukku fetch_threadinfo paikka
Vaihda php koodi koodi:
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_url.php');
if($thread[title]) vbet_translateUrls($thread[title]);
Tallenna -laajennus ei tue selainta.
Vikamuistin tyhjentämisen jälkeen vieraana välimuisti vaihtoehtoiset merkit olisi käännettävä oikein.
Vikamuistin tyhjentämisen jälkeen vieraana välimuisti vaihtoehtoiset merkit olisi käännettävä oikein.
KYLLÄ!! Lopuksi!! Se toimi!
Mitään käsitystä siitä miksi koukut ovat eri aloittaa?
Marcin Kalak
19-12-13, 18:29
Olen iloinen voidessani auttaa teitä.
Käytän edelleen syyn etsiminen eri toimeksiantojen koukkuun.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):