PDA

View Full Version: Ratkaistu Outo ongelma



darras
26-01-10, 19:43
Hei minulla on ongelma miksi vBulletin niewiem tarkoitan Minä vain haluaisin käynnissä mainosten esto Ad Muncher, (niin kaikki tulee täydellisesti) lukuun ottamatta koko foorumin ohjelma elokuussa wykrzacza takamailla elokuun edes kirjautua admin-paneeli. Tietääkö kukaan mikä voisi olla syy ?????

vBET
28-01-10, 00:03
Hello. Valitettavasti minulla ei ole aavistustakaan mitä saattaa aiheuttaa. Ehdotan yhteyttä kirjailija Rego mainosten esto-ohjelma. Lisäksi ehdotuksessa - Ehdotan tarkistaa, onko mitään erityisiä sääntöjä htaccess tiedostoa ei ole lisätty tähän ohjelmaan - jos niin ehdotan niiden poistamiseksi. Koska ongelma ei vaikuta tilan vBET asetan kierre sammuttaa.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1