View Full Version: Ratkaistu Tarkennettu haku näyttää yhtään tulosta
Olen juuri huomannut, että kun kirjaudun sisään testitaulukosta tilille, joka on Saksan asetettu käyttäjän cp (foorumi oletuksena kieli on Englanti), että saan mitään Tarkennettu haku tulokset palautetaan ottamatta joitain termejä, jotka todellakin tulokset palautetaan oletuskieli. Olen arvaamaan, että tämä voisi tapahtua muilla kielillä liikaa.
Tämä tapahtuu omasta puolestani myös. Minä vain käyttää tarkennetun haun etsiä sana (Bannführer) ja sai tuloksia käyttämällä foorumi oletuskieli Englanti. Sitten kytketään kieli Saksan (klikkaamalla lippua alla minun Navigointipalkin), suoritetaan sama haku ja saanut mitään tuloksia samasta sanasta. Onko ideoita?
Vain ottaa skenaario pois yhtälöstä menin Usercp ja muuttanut oletuskielen saksa, suoritetaan sama Tarkennettu haku ja jälleen sain Ei hakutuloksia. Ole hyvä, jos vieraskielisistä ei voi etsiä omalla kielellään tietysti.
Edit: juuri yrittänyt muutaman muilla kielillä ja vaikka sanoista en pääse haku näkyvät, kun vieraan kielen puhuja lukee foorumi niitä ei palauteta tarkennetun haun tuloksen.
kamilkurczak
22-03-11, 11:11
Olin sivustossasi. Omassa käyttäjän tiedot olen languege - Puolan.
Käytin sinun Tarkennettu haku hakusanalla - "Forum". ja minulla on täysi sivuston tuloksia.
Voitko selittää sen paremmin?
Jotkut ehdot eivät toimi kuten sanot vaan vaihtaa Saksan ja yrittää Bannführer ja Stammführer esimerkiksi. Ei tuloksia. Vaihda Norja ja etsiä bronse. Ei tulosta vaikka olen kierre, joka sana otsikossa kun katselen foorumi Norja ...?
kamilkurczak
22-03-11, 11:51
Olet oikeassa!
En voi jäljentää se minun testifoorumi joten en vie tätä osaksi bug osassa.
Ei varmaan ongelma koodaus - Aion tarkistaa se ja korjata minun testifoorumi.
Kiitos
kamilkurczak
22-03-11, 22:35
vielä työn alla
Korjattu ja sisällytetään seuraavaan julkaisuun. Huomaa, että tällä hetkellä me vain muuttuneet vaadittavat tiedot (oli koodaus kysymys) testaus kierre haku. Jos löydät sen ei työskennellyt lisäsuodattimia ilmoita se meille.
Hätäratkaisu - tällä hetkellä voit korjata sen lisäämällä uusia plugin:
- Mene Admin CP -> Plugins & Tuotteet -> Plugin Manager -> Lisää uusi Plugin
- Set:
Tuote = vB Enterprise Kääntäjä
Hook Location = search_process_start
Title = Oikea hakuehtoja käännössivujen
Execution Order = 5
Plugin PHP Code:
if ($_REQUEST['language'] && vB_Template_Runtime::fetchStyleVar('charset') != 'utf-8') {
$vbulletin->GPC['query'] =& vbet_encodeToSafeUTF8($vbulletin->GPC['query']);
}
Plugin on aktiivinen = kyllä
- Tallentaa ja tarkistaa se toimii
Jos löydät muita tämän alan asioita kirjoittakaa tulemme uudelleen käsittelyyn sen jälkeen. Meidän testi foorumi se toimii hyvin:)
Hei,
Vain testattu plugin ja valitettavasti se ei toimi. Tässä esimerkki:
Jos vaihdan ranska, esimerkiksi, ja kirjoita "Jeunesses Hitlériennes" kumpaankaan haku tai Tarkennettu haku saan yhtään tulosta. Kuitenkin, jos menen "Hitler Youth" Sitten saat listan tulokset sisältävä "Jeunesses Hitlériennes" ". Tämä tapahtuu riippumatta siitä, onko plugin on käytössä tai ei. Tämä ei tietenkään tapa Ranskan käyttäjän normaalisti haku. Hän haluaa etsiä omalla kielellään tietysti ja toivoo tuloksia palasi tällä kielellä.
kamilkurczak
06-05-11, 19:38
hello,
Olin sivustossasi ja testasi sitä. kaikki toimii hyvin. Jos yrität etsiä virke ei käännetä Tarkennettu haku - Ei tuloksia liian.
Yritin löytää Führerschnur sanan kaikkiin kieliin sivustosi ja olin tuloksia kaikilla kielillä, joten ongelma on ratkaistu.
Voit poistaa vBET ja yrittää löytää lauseen jälleen - Edelleen ongelmia joten tämä ei ole vBET bugi.
:)
Hei,
Ei, et Haetaan oikein. "Führerschnur" vain näkyy hakutuloksissa, koska se ei ole aina Googlen kääntämä eli termi "Führerschnur" ilmestyy japanilaisen version foorumini, ranska, venäjä jne. jne. Siksi se palautetaan haku. Sinun täytyy etsiä käännetty termi - jotain näet foorumi kun vaihdat eri kieltä.
Kokeile hakua kuin kuvailin viesti # 9 edellä ... näet mitä tarkoitan.
Jokainen uutisia tästä nahkahousut?
Kuohumisen tämä jälleen lanka on edelleen merkitty "RATKAISTU" vaikka ongelma pysyy.
Hi. Anteeksi Kamil tarvitse menettää vastaustasi. Huomaa, että vika oli koodausta joten ei ollut tuloksia lainkaan muodossa käännössivujen. Tämä on korjattu ja siksi asiaa katsottiin ratkaistu.
Tietoja etsivät tuloksia - vBET eivät tue tällä hetkellä käännöksen etsinyt lause. Avatkaa uusi säie ominaisuus pyytää tätä:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):