Could you please post how to integrate vBET with vbMediaWiki (including changes in htaccess and other details)?
I'm having problems with this integration.
[]s!
Could you please post how to integrate vBET with vbMediaWiki (including changes in htaccess and other details)?
I'm having problems with this integration.
[]s!
Senest redigeret af trevis; 12-05-10 på 16:37.
Jeg kender ikke dette mod. Kan du beskrive mig, hvordan det fungerer? Kan det have sin egen undermappe i URL? Er det skaber output uden brug af global_complete krog (bare udskriver det til output)? Kan du give mig præcise webadresse, hvor jeg kan se det i aktion?
Også fortælle, hvad du allerede forsøger at gøre for at integrere dette? Vidste du bruge nogle hints formular her: http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html - Hvilke?
vbMediaWiki 4.0.2 RC 3 - vBulletin.org Forum
Ja.
mandela.org -> Main Forum
mandela.org / wiki -> MediaWiki (med vbMediaWiki integration)
I dont know ... Jeg kan se den rigtige tekst på første sprog.
mandela.org / wiki og vælge to sprog
N / A
Jeg vil
Senest redigeret af trevis; 13-05-10 på 00:11.
OK - Jeg ser, at dette mod bruger global_ færdig - jeg var forkert at sige, at sandsynligvis ikke på grund af 'vbet_flag' spørgsmål. Jeg kan se problemet, og jeg kan se, at links er brudt efter første oversættelse - der er begyndt med '.' (Dot) - uden www. Venligst PM mig adgang detaljer til din Admin CP og FTP - jeg vil undersøge sagen og rette den.
Desværre er disse muligheder giver os intet. I dette øjeblik er vi opmærksomme på problemet, men kender ikke årsagen. For fuld diagnosticere og korrektion har vi brug for adgang til dit forum.